- Waardering
- 3.030
@Fitness Seller : Verwachten jullie dat de 25kg calibrated plates snel uitverkocht gaan zijn, of krijgen jullie een redelijk ruime voorraad binnen?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat horen we natuurlijk graagMooi!
Gelijk mijn bestelling bij een andere webshop geannuleerd en de 655 + lat pulley 520 besteld!
In totaal een 120 euro duurder dan het rack van de concurrent maar kwalitatief ziet ATX er me toch een heel stuk beter uit.
Complimenten ook voor de klantendienst! Ze hebben me vlot en vriendelijk geholpen. Ik belde of het mogelijk was om mijn bestelling van de gewichtsschijven samen te voegen met deze bestelling (100255685 + 100255992) zodat ik wat kan besparen op de verzendkosten.
Hopelijk bevalt het rack goed!Er komen er meer binnen dan we ooit in één levering hebben gehad maar ik durf echt niet te voorspellen hoe lang deze meegaan... Ik verwacht ergens dat ze binnen een paar dagen weer uitverkocht zijn aangezien veel klanten er al een paar maanden op wachten.@Fitness Seller : Verwachten jullie dat de 25kg calibrated plates snel uitverkocht gaan zijn, of krijgen jullie een redelijk ruime voorraad binnen?
De komende leveringen nog niet. Waarschijnlijk pas richting het einde van de maand of in september.@Fitness Seller enig idee of/wanneer de powerlifting plates binnen komen?
Mooi!
Gelijk mijn bestelling bij een andere webshop geannuleerd en de 655 + lat pulley 520 besteld!
In totaal een 120 euro duurder dan het rack van de concurrent maar kwalitatief ziet ATX er me toch een heel stuk beter uit.
Complimenten ook voor de klantendienst! Ze hebben me vlot en vriendelijk geholpen. Ik belde of het mogelijk was om mijn bestelling van de gewichtsschijven samen te voegen met deze bestelling (100255685 + 100255992) zodat ik wat kan besparen op de verzendkosten.
Jawel hoor, zowel de goedkopere LTO-520 als de duurdere LTO-650 is geschikt voor de PRX-655. Zoals wij ook vermelden op de productpagina’s van de LTO’s.De 520 lat pulley is niet te combineren met de 655 rack volgens fitness seller klantenservice
Excuses voor de verwarring. Het is voor onze eigen medewerkers blijkbaar ook nog niet altijd even duidelijk. De PRX-655 en PRX-755 zijn de nieuwste racks en deze waren (voordat ze beschikbaar zijn gekomen) nog niet volledig geïntegreerd in onze webshop en gekoppeld met de productpagina’s van alle accessoires etc.Oh, dat is jammer. Tien dagen terug zag ik het er niet op. Mijn partner had de klantenservice hierover gemaild, en dit was de reactie. Wel balen, ik was dan liever voor de 655 ipv 720 gegaan.
If you take a look on the right of the productpage of the PRX-655, you will see the “aanbevolen artikelen” (à recommended items). The last two recommended items are the LTO’s. These are the LTO’s that are fitted for the PRX-655. So you will need the LTO-650 (Plate Loaded or Stack Weight) and not the LTO-520.
De actuele verwerkingstijd staat bovenaan onze website vermeld. Toen jij bestelde was dit volgens mij nog 3-5 werkdagen.Enig idee waneer me bar verzonden word @Fitness Seller 😃
Waarschijnlijk pas later in de week want we gaan vandaag helaas nog niet alle containers binnenkrijgen. Ik wil ze pas online zetten als (vrijwel) alle gewichten er zijn. Anders krijg je weer dat de 20 kg en 25 kg straks al uitverkocht zijn voordat 5 kg en 10 kg online komt, en mensen meerdere bestellingen met meerdere verzendkosten moeten gaan plaatsen.@Fitness Seller : worden de gekalibreerde plates vandaag nog online gezet of ergens in de loop van de week?
OK, bedankt voor de update. Ik hou het in de gaten.Waarschijnlijk pas later in de week want we gaan vandaag helaas nog niet alle containers binnenkrijgen. Ik wil ze pas online zetten als (vrijwel) alle gewichten er zijn. Anders krijg je weer dat de 20 kg en 25 kg straks al uitverkocht zijn voordat 5 kg en 10 kg online komt, en mensen meerdere bestellingen met meerdere verzendkosten moeten gaan plaatsen.
Wij zullen het hier en op Instagram melden zodra ze online staan.
De Powerlifting Bars zullen vandaag wel online gekomen:
![]()
ATX Powerlifting Warrior Bar - Fitness Seller
Professionele powerlifting halterstang van ATX met volledig chromen coating. Gemaakt van speciaal staal met duurzame zelfsmerende lagers en center knurl.www.fitness-seller.nl
![]()
ATX Powerlifting Training Bar - Fitness Seller
Olympische training halterstang van ATX met een diameter van 29 mm en met center knurl. Ontworpen voor professioneel powerliften, gelagerd met messingbussen en zwaar belastbaar tot 500 kg.www.fitness-seller.nl

Nope die komen helaas nog niet binnenOK, bedankt voor de update. Ik hou het in de gaten.
Zitten deze spullen in dezelfde containers?
- https://www.fitness-seller.nl/atx-weerstandsband-adapters/
- https://www.fitness-seller.nl/atx-dead-wedge/
Voor een nieuwe barbell wacht ik nog op nieuws ivm jullie barbell project dat loopt.![]()
Volgens mij pas in oktober hoor... tenzij er nog een levering tussenzit die ik over het hoofd zie. Bespreek dat a.u.b. even met de klantenservice aangezien je dat sowieso al met hen besproken hebt.@Fitness Seller hoi ik had de 'ATX Lat Machine LSW-740 met 125 kg Gewichtstapel' in preorder besteld. Klantendienst vertelde me normaal gezien komt deze binnen in augustus. (Maar dit was niet zeker) Enig idee of deze bij de containers zit die gaan toekomen?![]()
Alvast bedankt!