MuscleMeat

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Gelukkig komt er weer wat voorraad binnen laatste tijd, ik wacht nog wel op een wall rack, maar heb nog wel geduld.

• Topic Starter Topic Starter
  • #12.002
@Fitness Seller : Enig idee wanneer de Fortex quick release belt maat M en L op voorraad komt? :) Alvast bedankt!
De nieuwe levering wordt over circa 1-2 weken verwacht.

Gelukkig komt er weer wat voorraad binnen laatste tijd, ik wacht nog wel op een wall rack, maar heb nog wel geduld.
De HRW-640 wordt begin/midden september verwacht :) Je kunt ons mailen om alvast een pre-order te maken want die zal vast snel uitverkocht zijn.

Deze wordt nu overigens zonder spotter arms geleverd en is daarom nu ook wat goedkoper:

De nieuwe levering wordt over circa 1-2 weken verwacht.

De HRW-640 wordt begin/midden september verwacht :) Je kunt ons mailen om alvast een pre-order te maken want die zal vast snel uitverkocht zijn.

Deze wordt nu overigens zonder spotter arms geleverd en is daarom nu ook wat goedkoper:
Ik heb al een pre-order lopen voor de FBR-750. Tussendoor leveren jullie al wel andere benodigdheden, dus ik vermaak me nog wel 👍

DPD gaat mijn pakje leveren vandaag. >50kg staal in een pakje. Die koerier gaat lachen!
Hopelijk laat ie het niet vallen.:hahaha:

Met DPD hier weinig of geen problemen.
Ik heb vernomen van een andere shop dat de kwaliteit van de DPD service redelijk regio-afhankelijk is.

Wij gebruikten zelf ook DPD hier op het werk. Maar daar zijn we snel mee gestopt.

Hopelijk, voor jou, komt alles heel aan.

• Topic Starter Topic Starter
  • #12.014
TERUG IN VOORRAAD

Wij gebruikten zelf ook DPD hier op het werk. Maar daar zijn we snel mee gestopt.

Hopelijk, voor jou, komt alles heel aan.
Hmmm, ik hoop dat ik je geen gelijk ga moeten geven. Het was iemand anders dan gewoonlijk. En die is blijkbaar minder voorzichtig. De verpakking ziet er meer gehavend uit dan wat ik gewoon ben van DPD.
Straks eens uitpakken en kijken wat de toestand is van de schijven.

@Fitness Seller Bestaat er eigenlijk apparel van ATX? (trainings t-shirts/shorts/sokken/...)

Ze hebben de transporttest iig goed doorstaan:
IMG_20200814_172317836.jpg
IMG_20200814_173336623_HDR.jpg

Vandaag de jammer arms in ontvangst genomen. Geweldig speeltje. Presses, rows en noem maar op voelen vrijwel net zo degelijk als de machine in de gym.
Schrok alleen wel toen halverwege de set de schijven er van 1 arm af gleden omdat de schijfopname niet helemaal recht is. Iemand dit ook al gehad?

Terug
Naar boven