Fluffy86
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 142
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De nieuwe levering wordt over circa 1-2 weken verwacht.@Fitness Seller : Enig idee wanneer de Fortex quick release belt maat M en L op voorraad komt?Alvast bedankt!
De HRW-640 wordt begin/midden september verwachtGelukkig komt er weer wat voorraad binnen laatste tijd, ik wacht nog wel op een wall rack, maar heb nog wel geduld.
Je kunt ons mailen om alvast een pre-order te maken want die zal vast snel uitverkocht zijn.
Ik heb al een pre-order lopen voor de FBR-750. Tussendoor leveren jullie al wel andere benodigdheden, dus ik vermaak me nog wel 👍De nieuwe levering wordt over circa 1-2 weken verwacht.
De HRW-640 wordt begin/midden september verwachtJe kunt ons mailen om alvast een pre-order te maken want die zal vast snel uitverkocht zijn.
Deze wordt nu overigens zonder spotter arms geleverd en is daarom nu ook wat goedkoper:
![]()
ATX Wall Rack HRW-640 - Fitness Seller
Compact en ruimtebesparend squat rack om aan te wand te monteren. Geschikt voor de kleinste trainingsruimtes en belastbaar tot 250 kg. Inclusief J-hooks en spotter arms.www.fitness-seller.nl
Ah ja we hebben nog een wall rack inderdaadIk heb al een pre-order lopen voor de FBR-750. Tussendoor leveren jullie al wel andere benodigdheden, dus ik vermaak me nog wel 👍
De FBR-750 komt eind augustus, dus duurt niet heel lang meer!Super, nog even wachten dus.Ah ja we hebben nog een wall rack inderdaadDe FBR-750 komt eind augustus, dus duurt niet heel lang meer!
Hopelijk nog deze maandIs er a bekend wanneer de atx leg lift option binnen komt ? @Fitness Seller
Zo'n zware pakketjes maken we niet dus dat zullen waarschijnlijk twee of drie pakketten zijnDPD gaat mijn pakje leveren vandaag. >50kg staal in een pakje. Die koerier gaat lachen!
Hopelijk laat ie het niet vallen.![]()

OK, maar minder 25kg zal niet lukken voor 1 pakketje. Da's ongeveer 50% van het lichaamsgewicht van de man die hier normaal komt leveren.Zo'n zware pakketjes maken we niet dus dat zullen waarschijnlijk twee of drie pakketten zijn![]()

DPD gaat mijn pakje leveren vandaag. >50kg staal in een pakje. Die koerier gaat lachen!
Hopelijk laat ie het niet vallen.![]()
Met DPD hier weinig of geen problemen.Het is DPD, dus ga er maar van uit dat dat al gebeurt is.
Met DPD hier weinig of geen problemen.
Ik heb vernomen van een andere shop dat de kwaliteit van de DPD service redelijk regio-afhankelijk is.
Hmmm, ik hoop dat ik je geen gelijk ga moeten geven. Het was iemand anders dan gewoonlijk. En die is blijkbaar minder voorzichtig. De verpakking ziet er meer gehavend uit dan wat ik gewoon ben van DPD.Wij gebruikten zelf ook DPD hier op het werk. Maar daar zijn we snel mee gestopt.
Hopelijk, voor jou, komt alles heel aan.
My dude dat ziet er prachtig uit! Mooie sluiter ook!
Als ik al geen Rogue set had zou ik het wel weten. De afwerking op deze schijven is veel degelijker. Die Rogue schijven waren zo netjes niet uit zulke verpakking gekomen.My dude dat ziet er prachtig uit! Mooie sluiter ook!