AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Barbarian Jammer Arms hier degelijk as f**k en super recht, maar doe uit gewoonte toch sluiters er op. Vooral omdat ze voor explosief gebruik zijn bedoeld.

Laatst bewerkt:
Hoe diep is de ATX Rack Extension 750, m.a.w. hoelang is de liggende vierkante buis?

• Topic Starter Topic Starter
  • #12.023
@Fitness Seller Bestaat er eigenlijk apparel van ATX? (trainings t-shirts/shorts/sokken/...)
Nee nog niet :)

Ze hebben de transporttest iig goed doorstaan:
IMG_20200814_173336623_HDR.jpg
Nice!! :heart:

Vandaag de jammer arms in ontvangst genomen. Geweldig speeltje. Presses, rows en noem maar op voelen vrijwel net zo degelijk als de machine in de gym.
Schrok alleen wel toen halverwege de set de schijven er van 1 arm af gleden omdat de schijfopname niet helemaal recht is. Iemand dit ook al gehad?
Gebruik je geen sluitingen om de halterschijven op hun plek te houden? :eek: Met dit soort dynamische en explosieve bewegingen is dat natuurlijk wel aan te raden, zoals vermeld in de productbeschrijving. Zelfs met kaarsrechte schijfopnames kunnen de halterschijven er vanaf schuiven door alle bewegingen.

Wat betreft de niet rechte schijfopname kun je een e-mail met foto’s sturen naar onze klantenservice. Dat heb ik persoonlijk nog niet eerder gehoord maar wellicht komt dat ook omdat andere klanten sluitingen gebruiken :p Als je foto’s doorstuurt zullen er het voor je nakijken en oplossen.

Hoe diep is de ATX Rack Extension 750, m.a.w. hoelang is de liggende vierkante buis?
Goede vraag, die info heb ik nu helaas niet bij de hand. Zet het even op de mail dan krijg je na het weekend antwoord. Het zal in ieder geval iets meer zijn dan 45 cm zodat de halterschijven die je eraan hangt niet in de weg zitten.

Laatst bewerkt:
Fitness Seller zei:
Gebruik je geen sluitingen om de halterschijven op hun plek te houden? :eek: Met dit soort dynamische en explosieve bewegingen is dat natuurlijk wel aan te raden, zoals vermeld in de productbeschrijving. Zelfs met kaarsrechte schijfopnames kunnen de halterschijven er vanaf schuiven door alle bewegingen.

Wat betreft de niet rechte schijfopname kun je een e-mail met foto’s sturen naar onze klantenservice. Dat heb ik persoonlijk nog niet eerder gehoord maar wellicht komt dat ook omdat andere klanten sluitingen gebruiken :p Als je foto’s doorstuurt zullen er het voor je nakijken en oplossen.

Haha ja, normaal gesproken heb ik er inderdaad sluitingen op. Maar het gebeurde al bij de 1e testset met een enkele schijf, na 10 reps op een rustig tempo. De andere arm hield alles keurig op zijn plek.
Meerdere schijven geprobeerd, schijven van arm verwisseld, koppelstuk verwisseld, adapters verwisseld, positionering veranderd en etc; na enkele reps vallen de schijven eraf.

Niet echt een probleem hoor eigenlijk want normaal heb ik er ATX lockjaws op, dus dan blijft alles prima zitten. Maar vond het vreemd omdat bij de andere arm alles keurig op de plek blijft, op wat te verwachting schuiving/glijden na.
Verder wel een ultieme uitbreiding:flexbiceps:

• #12.027
Haha ja, normaal gesproken heb ik er inderdaad sluitingen op. Maar het gebeurde al bij de 1e testset met een enkele schijf, na 10 reps op een rustig tempo. De andere arm hield alles keurig op zijn plek.
Meerdere schijven geprobeerd, schijven van arm verwisseld, koppelstuk verwisseld, adapters verwisseld, positionering veranderd en etc; na enkele reps vallen de schijven eraf.

Niet echt een probleem hoor eigenlijk want normaal heb ik er ATX lockjaws op, dus dan blijft alles prima zitten. Maar vond het vreemd omdat bij de andere arm alles keurig op de plek blijft, op wat te verwachting schuiving/glijden na.
Verder wel een ultieme uitbreiding:flexbiceps:
Je mag het altijd nog op de mail zetten als je denkt dat er iets niet klopt :thumb:

Word er in het weekend geantwoord op mails @Fitness Seller ? Had een preorder geplaatst. Net maik gekregen dat deze terug in voorraad is gekomen maar ben https://www.fitness-seller.nl/dubbelzijdige-tape/ vergeten. Kan deze er nog bij?

ordernummer ORD17546
Nee in het weekend zijn wij gesloten, zowel klantenservice als verzending. Je kunt het beste het product dat je vergeten bent nu gewoon in de shop bestellen. Kies dan voor de optie Afhalen zodat er geen verzendkosten worden berekend en geef in de Opmerkingen aan dat de bestelling samen verzonden dient te worden met je bestelling ORD17546. Dan zullen wij de bestellingen maandag samenvoegen.

Al nieuws van de Ironmaster verstelbare dumbells?

• #12.029
Al nieuws van de Ironmaster verstelbare dumbells?
Nee helaas niet, alleen dat alles bij hen vertraagd is en de levering naar Europa nog even op zich laat wachten.

We hebben echter wel de Nuobells in voorraad, een heel mooi alternatief en veel sneller en makkelijker verstelbaar:

Nee helaas niet, alleen dat alles bij hen vertraagd is en de levering naar Europa nog even op zich laat wachten.

We hebben echter wel de Nuobells in voorraad, een heel mooi alternatief en veel sneller en makkelijker verstelbaar:

Zijn deze kwalitatief evenwaardig?

• #12.031
Zijn deze kwalitatief evenwaardig?
Jazeker, het concept is vergelijkbaar en zowel de Ironmaster dumbbells als de Nuobell dumbbells zijn erg compact. Dus je hebt geen lompe dumbbells in je handen.

De Ironmaster dumbbells vergen wat meer handmatige handelingen om gewichten te wisselen, je zult bijvoorbeeld zelf de schijfjes eraf moeten halen of moeten toevoegen en rekenen wat het totaalgewicht is. De Nuobells hoef je enkel terug te leggen in de houder en vervolgens kun je aan de handgreep draaien om het gewicht te selecteren (het gekozen gewicht wordt ook weergegeven dus je hoeft niet zelf te tellen zoals bij de Ironmasters).

Met de Ironmaster dumbbells zijn wel kleinere stapjes in gewicht mogelijk van 1,1 kg terwijl dit bij de Nuobells 2 kg is. Maar je kunt kleinere stapjes in gewicht realiseren met onze Magneetgewichten:

Vraagje ik heb een 610 rack met een Lto-510 lat pull down. Verkopen jullie daar ook iets voor zodat ik met de lat pull down oefeningen mijn eigen niet omhoog trek? Wat bij je knieën zit?

Vandaag de jammer arms in ontvangst genomen. Geweldig speeltje. Presses, rows en noem maar op voelen vrijwel net zo degelijk als de machine in de gym.
Schrok alleen wel toen halverwege de set de schijven er van 1 arm af gleden omdat de schijfopname niet helemaal recht is. Iemand dit ook al gehad?

Ik heb exact hetzelfde probleem met één ATX curved jammer arm. De ene is helemaal recht, de andere heeft speling waardoor deze met schijven eraan altijd iets kantelt. Onderstaande sluitingen waren ook niet sterk genoeg om de schijven op zijn plek te houden.

• #12.034
Vraagje ik heb een 610 rack met een Lto-510 lat pull down. Verkopen jullie daar ook iets voor zodat ik met de lat pull down oefeningen mijn eigen niet omhoog trek? Wat bij je knieën zit?
Nee dan zul je de LTO-650 moeten kopen, dit duurdere model heeft wel beenrollen om de benen onder te klemmen. Dat is één van de belangrijkste verschillen tussen de goedkope en de duurdere pulley.

Ik heb exact hetzelfde probleem met één ATX curved jammer arm. De ene is helemaal recht, de andere heeft speling waardoor deze met schijven eraan altijd iets kantelt. Onderstaande sluitingen waren ook niet sterk genoeg om de schijven op zijn plek te houden.
Heb je dit al gemeld aan onze klantenservice dan? Zo niet, doe dat dan even.

@Fitness Seller wanneer gaan jullie weer trainingsgrepen (kabelaccesoires) binnenkrijgen, deze staan namelijk al maanden als uitverkocht.

Beste @Fitness Seller, ik zie dat de ATX Power Rack PRX-750 inmiddels weer op voorraad is. Kun je hiermee ook een inschatting maken wanneer de PRX-750 + extension weer geleverd kan worden ?

Ik zie dat de losse extension eind augustus verwacht wordt, maar de PRX-750+ extension staat geen verwachtingstijd meer bij (die stond een aantal weken geleden nog op half augustus).

De reden dat ik juist in de PRX-750 + extension geintereseerd ben (ipv de losse PRX-750 met losse extension) is de rechte pullupstang waarmee deze geleverd wordt.

bedankt voor de info!

Terug
Naar boven