MuscleMeat

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #12.041
Beste @Fitness Seller, ik zie dat de ATX Power Rack PRX-750 inmiddels weer op voorraad is. Kun je hiermee ook een inschatting maken wanneer de PRX-750 + extension weer geleverd kan worden ?

Ik zie dat de losse extension eind augustus verwacht wordt, maar de PRX-750+ extension staat geen verwachtingstijd meer bij (die stond een aantal weken geleden nog op half augustus).

De reden dat ik juist in de PRX-750 + extension geintereseerd ben (ipv de losse PRX-750 met losse extension) is de rechte pullupstang waarmee deze geleverd wordt.

bedankt voor de info!
Wij bieden voorlopig geen sets aan, dat is helaas niet te doen met deze drukte omdat er altijd wel iets ontbreekt uit de set. Dat geldt voor zowel haltersets als dit soort sets van gecombineerde toestellen.

Zelfs wanneer alle onderdelen uit een set wel leverbaar zijn kunnen we alsnog geen sets aanbieden omdat dit het voorraadbeheer door elkaar gooit (er wordt te snel gekocht waardoor onze synchronisatie niet altijd op tijd is en mensen iets kopen dat eigenlijk al uitverkocht is). Daarom houden we het voorlopig even bij de losse producten, dan kunnen we tenminste op een correcte manier de aantallen bijhouden.

Je zult dus het losse Power Rack moeten bestellen en de losse Extension (eind augustus) en de losse Weight Plate Pins (dat kan nog een hele tijd duren). Als je een andere pull-up bar bij het Power Rack wil dan kun je dat aangeven in de opmerkingen.

Thx @Fitness Seller what a fucking beauty!!! Wauw en hij werkt echt heel erg goed!
Meer foto's van men volledige homegym in mijn log en 'Homegym' topic
20200818_220152.jpg

@Fitness Seller is er al bekend wanneer de atx soft drop block (15cm) terug op voorraad is ??

@Fitness Seller hebben jullie een indicatie wanneer 1 van deze 2 bankjes op voorraad is?

• #12.048
Beide bankjes komen volgende week weer binnen. Maar de MBX-750 is helaas alweer volledig uitverkocht aan pre-orders, het is nog niet duidelijk wanneer deze opnieuw binnenkomt (niet voor oktober/november).
Bedankt voor het snelle antwoord!
Kan ik de MBX800 al pre-orderen?
En hoe doe ik dit precies, rechtstreeks met de klantendienst?
Ik heb namelijk nog enkele zaken op het oog die momenteel niet in stock zijn.

• #12.050
Bedankt voor het snelle antwoord!
Kan ik de MBX800 al pre-orderen?
En hoe doe ik dit precies, rechtstreeks met de klantendienst?
Ik heb namelijk nog enkele zaken op het oog die momenteel niet in stock zijn.
Wij nemen helaas geen pre-orders aan voor andere producten, alleen voor racks en bankjes. Wat betreft andere producten zul je dus gewoon moeten wachten tot je deze in de webshop kunt bestellen.

Het is niet meer mogelijk om een pre-order te plaatsen voor de MBX-800 aangezien deze waarschijnlijk maandag online zal staan. Het pre-order proces zou langer duren dan dat, dus dat heeft niet veel zin. Ik denk ook niet dat je je druk hoeft te maken dat dit dure bankje binnen een dag uitverkocht is.

@Fitness Seller

Zit er een maximale gebruikerslengte aan de Xebex AB-1? De airbike ziet er heel Nice uit en is nu ook heel gunstig geprijsd, maar vanwege m'n lengte twijfel ik nog

@Fitness Seller
Zie dat er sinds kort bij de powerlifting plates een verwachte levertijd van januari 2021 staat...! 😭

laatste keer informeren zeiden jullie nog augustus. Is er een vertraging in de levering, of is het een foutje op de site? 🤞

Laatst bewerkt:
  • #12.053
@Fitness Seller

Zit er een maximale gebruikerslengte aan de Xebex AB-1? De airbike ziet er heel Nice uit en is nu ook heel gunstig geprijsd, maar vanwege m'n lengte twijfel ik nog
Niet dat ik weet, er wordt alleen een maximaal gebruikersgewicht van 150 kg aangeraden. Het zadel is verstelbaar in hoogte en in afstand (horizontaal) dus ik ga ervan uit dat dit geen probleem zal zijn. We hebben ook nog nooit van een klant te horen gekregen dat de fiets te klein zou zijn voor hem of haar.

@Fitness Seller
Zie dat er sinds kort bij de powerlifting plates een verwachte levertjes van januari 2021 staat...! 😭
https://www.fitness-seller.nl/atx-powerlifting-plates/

laatste keer informeren zeiden jullie nog augustus. Is er een vertraging in de levering, of is het een foutje op de site? 🤞
Dat is helaas geen foutje, de fabriek die deze halterschijven maakt heeft ernstige vertragingen. We wilden in eerste instantie een nieuw ontwerp maken voor deze halterschijven, maar dan zou het nog langer duren dus daar hebben we van afgezien.

@Fitness Seller ik heb vrijdagavond een bestelling gedaan.
verwacht dat dit gewoon door de brievenbus kan? nr: 100257082

wanneer kan ik dit verwachten ook? als het niet door de brievenbus kan wil ik graag het adres wijzigen

• #12.055
@Fitness Seller ik heb vrijdagavond een bestelling gedaan.
verwacht dat dit gewoon door de brievenbus kan? nr: 100257082

wanneer kan ik dit verwachten ook? als het niet door de brievenbus kan wil ik graag het adres wijzigen
De actuele levertijd staat vermeld in de banner bovenaan onze website. Wij versturen helaas geen brievenbuspakketten, als je een adreswijziging wil doorgeven dan kan dat via e-mail aan onze klantenservice.

@Fitness Seller

Is er een verwachting wanneer de ATX Multi Bench MBX-520 weer op voorraad zal komen?

Terug
Naar boven