- Waardering
- 2.701
Wij bieden voorlopig geen sets aan, dat is helaas niet te doen met deze drukte omdat er altijd wel iets ontbreekt uit de set. Dat geldt voor zowel haltersets als dit soort sets van gecombineerde toestellen.Beste @Fitness Seller, ik zie dat de ATX Power Rack PRX-750 inmiddels weer op voorraad is. Kun je hiermee ook een inschatting maken wanneer de PRX-750 + extension weer geleverd kan worden ?
Ik zie dat de losse extension eind augustus verwacht wordt, maar de PRX-750+ extension staat geen verwachtingstijd meer bij (die stond een aantal weken geleden nog op half augustus).
De reden dat ik juist in de PRX-750 + extension geintereseerd ben (ipv de losse PRX-750 met losse extension) is de rechte pullupstang waarmee deze geleverd wordt.
bedankt voor de info!
Zelfs wanneer alle onderdelen uit een set wel leverbaar zijn kunnen we alsnog geen sets aanbieden omdat dit het voorraadbeheer door elkaar gooit (er wordt te snel gekocht waardoor onze synchronisatie niet altijd op tijd is en mensen iets kopen dat eigenlijk al uitverkocht is). Daarom houden we het voorlopig even bij de losse producten, dan kunnen we tenminste op een correcte manier de aantallen bijhouden.
Je zult dus het losse Power Rack moeten bestellen en de losse Extension (eind augustus) en de losse Weight Plate Pins (dat kan nog een hele tijd duren). Als je een andere pull-up bar bij het Power Rack wil dan kun je dat aangeven in de opmerkingen.

Dus als er nog iemand interesse in heeft: niet te lang wachten!