Fitness Seller

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Wanneer verwachten jullie de ATX compact leg press?

ATX dip bars 700 zijn ook voor het eerst in tijden leverbaar, dus gelijk besteld!

Gister de leg lift option besteld en er stond 1-2 weken verwerkingstijd ondanks dat vandaag een mailtje met dat het verzonden is ! 😃 dank @Fitness Seller

• Topic Starter Topic Starter
  • #12.069
Gister de leg lift option besteld en er stond 1-2 weken verwerkingstijd ondanks dat vandaag een mailtje met dat het verzonden is ! 😃 dank @Fitness Seller
We hebben een beetje hoog ingezet met de verwerkingstijd in anticipatie op een nieuwe piek (omdat er zoveel materiaal is binnengekomen afgelopen week). Maar kleine pakketjes gaan nu inderdaad nog vrij snel de deur uit :)

ik heb ook een mailtje gekregen dat het verzonden is. daar stond ook in dat ik een track en trace zou krijgen van dpd.
maar heb nog niets gezien. maandag vroeg al mail vanuit jullie.

• #12.071
ik heb ook een mailtje gekregen dat het verzonden is. daar stond ook in dat ik een track en trace zou krijgen van dpd.
maar heb nog niets gezien. maandag vroeg al mail vanuit jullie.
De e-mail van DPD krijg je normaal gesproken zodra je pakketje ingepland is voor uitlevering, kan soms een dagje duren. Kijk natuurlijk ook je spam folder even na. Anders kun je altijd even mailen naar onze klantenservice, dan zoeken we de code handmatig voor je op.

Laatst bewerkt:
@Fitness Seller ik zie toevallig dat de status van van de ATX Power Rack PRX-620 + LAtpulley is gewijzigd van: Eind augustus naar: momenteel niet op voorraad.
Houd dit in dat de levering van dit product weer vertraagd is en hoe zit het met de pre-orders van dit product?

• #12.073
@Fitness Seller ik zie toevallig dat de status van van de ATX Power Rack PRX-620 + LAtpulley is gewijzigd van: Eind augustus naar: momenteel niet op voorraad.
Houd dit in dat de levering van dit product weer vertraagd is en hoe zit het met de pre-orders van dit product?
Er is niets vertraagd. Even verder lezen op de productpagina ;)

Er is niets vertraagd. Even verder lezen op de productpagina ;)

De set is voorlopig niet beschikbaar en je dient de producten los te bestellen. Ik heb dit item (set) geruime tijd geleden gepre-ordert, krijg ik dan de losse pulley en het rack toegestuurd of hoe moet ik het zien (het rack komt nog steeds eind augustus binnen?)?

• #12.075
De set is voorlopig niet beschikbaar en je dient de producten los te bestellen. Ik heb dit item (set) geruime tijd geleden gepre-ordert, krijg ik dan de losse pulley en het rack toegestuurd of hoe moet ik het zien (het rack komt nog steeds eind augustus binnen?)?
Voor jou als pre-order verandert er verder helemaal niets, anders zouden wij je natuurlijk wel inlichten. Je krijgt gewoon het rack en de pulley zoals je hebt besteld, met de levertijd die in de webshop staat en die jou bij het plaatsen van de pre-order werd medegedeeld.

@Fitness Seller is er ook een mogelijkheid om deze iets minder stroef te maken.

Heb ook de lederen (bruine) besteld en die kunnen veel beter sluiten om de polsen dan de zwarte.

Wel raar heb geen mail gehad van dpd maar pakketje is prima aangekomen!

• #12.078
Is hier al meer over bekend? Hou al tijdje de webshop in de gaten maar zie enkel die van Marbo.
De productie is afgerond en de toestellen zijn onderweg :) Zal waarschijnlijk eind september/begin oktober worden.

@Fitness Seller is er ook een mogelijkheid om deze iets minder stroef te maken.

https://www.fitness-seller.nl/atx-leather-lifting-straps/

Heb ook de lederen (bruine) besteld en die kunnen veel beter sluiten om de polsen dan de zwarte.

Wel raar heb geen mail gehad van dpd maar pakketje is prima aangekomen!
Net als bij een riem zal het al een flink stuk schelen als je de straps een paar keer strak oprolt (in beide richtingen: dus oprollen, afrollen en weer andersom oprollen). Maar de ATX straps zijn sowieso wat dikker dan de bruine straps dus of je het gevoel 100% identiek krijgt durf ik niet te zeggen.

De productie is afgerond en de toestellen zijn onderweg :) Zal waarschijnlijk eind september/begin oktober worden.

Net als bij een riem zal het al een flink stuk schelen als je de straps een paar keer strak oprolt (in beide richtingen: dus oprollen, afrollen en weer andersom oprollen). Maar de ATX straps zijn sowieso wat dikker dan de bruine straps dus of je het gevoel 100% identiek krijgt durf ik niet te zeggen.
bedankt ga ik even doen. en anders steel ik gewoon de dunnere variant terug van mijn vriendin!

Terug
Naar boven