XXL Nutrition

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Heb je toevallig een idee wanneer de multi grip/football barbell weer op voorraad komt?

Enig idee wanneer de 30mm halterstangen weer op voorraad komen?

We zijn er nog mee bezig maar inderdaad op een zeer laag pitje. Daar zullen we volgend jaar pas weer echt in duiken. Het is nu helaas nog steeds te chaotisch en druk voor dat soort projecten.
Mag ik ook nog even herhalen dat ik een fan ben van gladde sleeves. Ik zie geen enkel voordeel in geribbelde sleeves. Misschien is het nog niet te laat om dit in de designs mee te nemen. :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #12.570
Mag ik ook nog even herhalen dat ik een fan ben van gladde sleeves. Ik zie geen enkel voordeel in geribbelde sleeves. Misschien is het nog niet te laat om dit in de designs mee te nemen. :D
Haha ik zal het noteren, misschien inderdaad geen slecht idee om beide opties aan te bieden. Even bekijken hoe haalbaar dat is bij de lancering.

Op mijn sportschool kregen we een nieuwe stang met geribbelde sleeves. In het begin hoefde we geen klemmen te gebruiken omdat die ribbels er voor zorgde dat de schijven er niet afflikkerden. Maar die fun was al gauw voorbij door slijtage.

Op mijn sportschool kregen we een nieuwe stang met geribbelde sleeves. In het begin hoefde we geen klemmen te gebruiken omdat die ribbels er voor zorgde dat de schijven er niet afflikkerden. Maar die fun was al gauw voorbij door slijtage.
Als je wil dat je plates op de barbell blijven is het toch geen moeite om collars te gebruiken.
De extra slijtage vind ik ook een enorm nadeel. Het geluid van de plates als je ze over de sleeves schuift is ook niet echt aangenaam.

Als je wil dat je plates op de barbell blijven is het toch geen moeite om collars te gebruiken.
De extra slijtage vind ik ook een enorm nadeel. Het geluid van de plates als je ze over de sleeves schuift is ook niet echt aangenaam.
Heb zelf al een jaar of 6 de ATX ram bar. Altijd gebruikt met stalen plates, heeft zelfs 4 jaar in een sportschool gelegen met intensief gebruik en merk nauwlijks slijtage van de structuur op de sleeves?

Gietijzeren plates zeker?
Die had ik eerst ook is idd geen fijn geluid ivm die geribbelde sleeves.
Ik heb andere plates gehaald en nu geen geluid

Ik vind gladde sleeves ook veel fijner, blijven inderdaad veel netter en vind het ook fijner loaden.

Team ribbels hier. Vind het wel handig. Doe pas klemmen op de barbell bij de werksets en bij lagere loads helemaal niet. Blijven goed zitten dan.

Terug
Naar boven