XXL Nutrition

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #12.781
Hoi FS,

Passen de huidige curved jammer arms in een oud megatec power rack met een tussen lengte van 65cm? De jammer arms zouden bij de nieuwe versies korter gemaakt worden. Was helaas te laat met bestellen gezien ik op deze vraag nog geen antwoord had en wanneer komt er weer nieuwe voorraad?
Zojuist nagekeken en de huidige levering zijn inderdaad al de nieuwe modellen die ook in de 600 serie racks met 65 cm binnenmaat passen (en dus ook het oude MegaTec Power Rack).

ATX Warrior Multi Bench MBX-750​

ATX Flip-Down Safeties 700 / 70 cm​

ATX Cable Pull Station CPS-600​

Is het al bekend wanneer bovenstaande producten weer beschikbaar zijn?

• #12.783
ATX Warrior Multi Bench MBX-750
ATX Flip-Down Safeties 700 / 70 cm
ATX Cable Pull Station CPS-600

Is het al bekend wanneer bovenstaande producten weer beschikbaar zijn?
Hi rolf94, leuk dat je een account hebt aangemaakt om te informeren naar levertijden van producten. Lees even de laatste paar pagina's van dit topic terug, daarin is dit onderwerp namelijk al veelvuldig aan bod gekomen.

(bench en safeties in februari of maart / CPS-600 niet voor april of mei)

Goeiemiddag FS, kort vraagje over de ATX Cerakote Power Bar. Wat raden jullie aan om deze te kuisen? Ik heb de nylon borstel uit jullie onderhoudskit, maar heb precies de indruk dat deze borstel de Cerakote laag toch beschadigt...
Veiligste optie lijkt mij de microvezeldoekjes, maar daarmee krijg ik de knurling helaas niet echt proper. Hebben jullie tips?

• #12.785
Goeiemiddag FS, kort vraagje over de ATX Cerakote Power Bar. Wat raden jullie aan om deze te kuisen? Ik heb de nylon borstel uit jullie onderhoudskit, maar heb precies de indruk dat deze borstel de Cerakote laag toch beschadigt...
Veiligste optie lijkt mij de microvezeldoekjes, maar daarmee krijg ik de knurling helaas niet echt proper. Hebben jullie tips?
Cerakote is inderdaad extreem gevoelig. Om de halterstang goed schoon te maken heb je in ieder geval iets nodig waarmee je tussen de knurling komt. Als je denkt dat de nylon borstel nog te hard is dan kun je simpelweg een zachtere borstel gebruiken (misschien een nagelborsteltje of iets dergelijks).

• Like
Waarderingen: Bdam
Yo @Fitness Seller,

Doe even mijn 2 orders de deur uit joh. We zijn toch matties?

Alvast bedankt! :P

Ik ga de fitness seller site blokkeren...die site is nog erger dan een snoepwinkel..ik blijf er maar leuke dingen bestellen!
Maar mijn homegym doet ondertussen niet meer onder aan de BasicFit/Andere commerciële gym...

Hi,

Ik ben op zoek naar een vloer in mijn toekomstige home gym. De vloer moet het laminaat beschermen tegen het squat rack en andere zware spullen, het moet grip bieden voor squaten en benchen, belangrijk dat het niet mee veert als er zwaar gesquat wordt en een beetje geluiddempend is mooi meegenomen. Ik zal er geen zware gewichten op laten vallen zoals deadlifts of dumbbells.

Welke vloer raden jullie aan?

Is een dun matje voldoende? Zoals de Rubbermat 10 mm of de Rubbermat 5 mm - Rol 12,5 m².

Of kan ik beter voor tegels kiezen? zoals gevulkaniseerde rubber puzzel tegels.

In de sportschool liggen tegels, zoals de Rubbertegel 50 x 50 x 3 cm, die een beetje mee veren en dat is super kut. Dus die wil ik zeker niet.

Ikzelf ben gegaan voor de 3cm dikke rubberen tegels van FS. Daarop een zelfgemaakt lifting platform (is echt heel easy te maken, kan iedereen in een middagje of twee). Beste van twee werelden

Hi,

Ik ben op zoek naar een vloer in mijn toekomstige home gym. De vloer moet het laminaat beschermen tegen het squat rack en andere zware spullen, het moet grip bieden voor squaten en benchen, belangrijk dat het niet mee veert als er zwaar gesquat wordt en een beetje geluiddempend is mooi meegenomen. Ik zal er geen zware gewichten op laten vallen zoals deadlifts of dumbbells.

Is een dun matje voldoende? Zoals de Rubbermat 10 mm of de Rubbermat 5 mm - Rol 12,5 m².

In de sportschool liggen tegels, zoals de Rubbertegel 50 x 50 x 3 cm, die een beetje mee veren en dat is super kut. Dus die wil ik zeker niet.
Ik heb over mijn hele zolder deze tegels liggen. Ze zijn dik genoeg zolang je geen gekke dingen doet en ze veren niet merkbaat in. Voor mij was het grote voordeel dat de deur er overheen kan draaien.

• #12.795
Hi,

In dat geval inderdaad niet kiezen voor de 50 x 50 x 3 cm tegels, aangezien die noppen hebben aan de onderzijde en dus een beetje kunnen indrukken. Verder kun je in feite vrijwel elke soort rubbervloer neerleggen, kijk gewoon wat je mooi vindt of wat binnen je budget past. Aangezien je geen extra demping nodig hebt voor deadlifts hoeft het ook niet perse een hele dikke vloer te zijn (als je kiest voor een dunnere vloer dan zou je plaatselijk altijd nog twee 50 x 50 x 3 cm tegels kunnen neerleggen om te deadliften bijvoorbeeld).

IMG_3943.jpg

De gym is nog niet af; de rest van de vloer moet nog een laag rubber tegels krijgen en er komen nog meer attributen zoals een leg lift option op de bank...en vast nog wel meer.. ;)

Dag, is er al iets bekend over de levering van de ironmaster dumbells? Zie staan eind januari en dat is aangebroken.

Terug
Naar boven