Fitness Seller

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

IMG_3943.jpg

De gym is nog niet af; de rest van de vloer moet nog een laag rubber tegels krijgen en er komen nog meer attributen zoals een leg lift option op de bank...en vast nog wel meer.. ;)
Nice 💪🏻

In je woonkamer staan??? Dik man 👌haha
Eigenlijk is deze ruimte aangebouwd aan het huis (achterkant, en daar stond oorspronkelijk een biljart tafel). We wisten niet heel goed wat te doen met deze ruimte toen we het huis kochten, maar ik wilde altijd al een plekje voor mijn halter/dumbells. En ik wilde een powerrack ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #12.803
Dag, is er al iets bekend over de levering van de ironmaster dumbells? Zie staan eind januari en dat is aangebroken.
Oh nee daar is nog niets van bekend dus dat moeten we maar eens aanpassen. Ik heb geen idee wanneer we daar weer een levering van mogen verwachten.

Hoe zit het met het assortiment aan rubberen tegels? 100x100x1,5 of 100x100x2? Enig idee op welke termijn de normale zwarte varianten hiervan beschikbaar zijn?

• #12.805
Hoe zit het met het assortiment aan rubberen tegels? 100x100x1,5 of 100x100x2? Enig idee op welke termijn de normale zwarte varianten hiervan beschikbaar zijn?
Daar heb ik helaas geen overzicht van, stuur even een mailtje naar onze klantenservice

Nog niet eerder gehoord, misschien is je ondergrond scheef of is het toestel niet helemaal goed gemonteerd en staat deze scheef of verdraaid. Draai alle bouten los en zorg ervoor dat alles recht is. Vervolgens kun je alles weer vastdraaien. Mocht dit nog steeds niet helpen stuur dan een video van het probleem door naar onze klantenservice.
Ik heb weer even alle bouten losgedraaid zodat het toestel zich opnieuw kan zetten. Het lijkt nu een stuk minder te zijn, ik kijk het de komende weken even aan. Mocht het terugkomen laat ik het weten.

• #12.808
Ik heb weer even alle bouten losgedraaid zodat het toestel zich opnieuw kan zetten. Het lijkt nu een stuk minder te zijn, ik kijk het de komende weken even aan. Mocht het terugkomen laat ik het weten.
Dan zal er toch iets scheef hebben gestaan. Zolang deze maar niet omkiept :p

87CA7B02-9F6C-4223-AFA9-5F9465EE0159.jpeg

super blij met het rack & de chrome calibrated plates! Enig idee wanneer de 10 en 5kg weer op voorraad komen? En de andere calibrated fractionele plates 1,25 en 2,5kg)? Dan kan ik mijn oude vervangen :D

Hoi fs,

Past de powertec lat pulley attachment ook op de megatec leverage multi gym?
Of is powertec een andere maat?
Of komt atx/megatec ook met een lat pull optie?
Mvg

87CA7B02-9F6C-4223-AFA9-5F9465EE0159.jpeg

super blij met het rack & de chrome calibrated plates! Enig idee wanneer de 10 en 5kg weer op voorraad komen? En de andere calibrated fractionele plates 1,25 en 2,5kg)? Dan kan ik mijn oude vervangen :D
Dikke set!Veel lift plezier!

• Love
Waarderingen: LM
  • #12.814
Vette foto! Levertijd van de andere schijven zal nog wel even duren, op dit moment nog onbekend. Misschien in april.

Hoi fs,

Past de powertec lat pulley attachment ook op de megatec leverage multi gym?
Of is powertec een andere maat?
Of komt atx/megatec ook met een lat pull optie?
Mvg
Voor zover ik weet komen de accessoires overeen qua maat (45 x 45 mm). Wij zullen nooit een lat pulley optie maken voor de bankjes, dat is niet de kwaliteit die wij willen aanbieden.

Ik zoek een landmine attachment voor aan mijn Folding Wall Rack FBR750. Heeft deze gaten van 21mm diameter? Is de standaard landmine (21mm diameter) dan dus daarvoor passend?

Vandaag de ATX-500 j-hooks ontvangen voor mijn rack met (te grote)28mm gaten. Past prima, speling nauwelijks last van. Aan de binnenkant van het profiel wat om het rack gaat nog wat extra tape geplakt zodat het nog wat strakker zit maar dat heb ik bij mijn andere j-hooks ook gedaan. Erg blij met extra set en bij deze hooks kan de stang niet naar voren/achteren rollen.

De prijs van deze twee lat pulleys ontloopt elkaar nauwelijks. Als je de 740 kwijt kunt is er dan toch nog een reden te bedenken om voor de 630 te kiezen?

• #12.819
Vandaag de ATX-500 j-hooks ontvangen voor mijn rack met (te grote)28mm gaten. Past prima, speling nauwelijks last van. Aan de binnenkant van het profiel wat om het rack gaat nog wat extra tape geplakt zodat het nog wat strakker zit maar dat heb ik bij mijn andere j-hooks ook gedaan. Erg blij met extra set en bij deze hooks kan de stang niet naar voren/achteren rollen.
Mooi dat het in de grotere gaten van jouw rack ook goed gaat :)

De prijs van deze twee lat pulleys ontloopt elkaar nauwelijks. Als je de 740 kwijt kunt is er dan toch nog een reden te bedenken om voor de 630 te kiezen?
https://www.fitness-seller.nl/atx-lat-machine-lsw-630-met-115-kg-gewichtstapel/
https://www.fitness-seller.nl/atx-lat-machine-lsw-740-met-125-kg-gewichtstapel/
Nee, dan zou ik inderdaad altijd de LSW-740 kiezen. De LSW-630 zal waarschijnlijk uiteindelijk ook komen te vervallen, aangezien de prijzen zo dicht op elkaar zijn komen te liggen.

Vreemde prijsstijging van 30 euro van de leg lift option

Terug
Naar boven