Fitness Seller

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #13.101
Wat zijn de ervaringen van de Fortex Knee Sleeves? Ik kom zelf uit op 38-39 cm omtrek knie. Ik lees dat een maatje kleiner een extra strakke fitting geeft. Dat begrijp ik natuurlijk, maar wordt dat als prettig ervaren door de gebruikers? Ik wil ze vooral aanschaffen voor comfort en warmte, niet zozeer voor extra kracht (als je dat al ervan zou krijgen).
Als je ze lang wil dragen en niet perse maximale ondersteuning zoekt dan zou ik niet voor een te strakke pasvorm gaan.

... hopelijk is dat tegen het einde van het jaar terug te zien in de voorraden

Hoppa, de ATX Rack 755 te pakken gekregen. Nu mag ik er al mooi inzitten met mijn bankje.
Gelukkig heb ik nog een oude barbell met oude gewichten dus ik kan aan de slag. Tijd om snel weer PR's te maken.

• #13.103
Hoppa, de ATX Rack 755 te pakken gekregen. Nu mag ik er al mooi inzitten met mijn bankje.
Gelukkig heb ik nog een oude barbell met oude gewichten dus ik kan aan de slag. Tijd om snel weer PR's te maken.
Dat heb je goed gedaan want volgens mij was deze binnen 5 minuten alweer uitverkocht (het was ook maar een kleine levering dit keer)

Heeft iemand hier al op een Xebex Elite Air Bike gezeten en op de (op internet) meest aanbevolen Rogue Echo bike? Wat zijn jullie ervaringen, is de Xebex zoveel beter om de extra kosten te kunnen verantwoorden?

Laatst bewerkt:
Ook ik heb de 755 dit keer kunnen bestellen! Van de week mijn bankje ook mogen ontvangen dus kan straks weer volgas! Vind het nu ook wel ff best. heb ondertussen dit jaar al een compleet maandloon aan jullie besteed haha. Maar moet wel zeggen dat het mij zekker waard is kwa kwaliteits/prijs verhouding. Professioneel spul voor een goede prijs!

• #13.106
Ook ik heb de 755 dit keer kunnen bestellen! Van de week mijn bankje ook mogen ontvangen dus kan straks weer volgas! Vind het nu ook wel ff best. heb ondertussen dit jaar al een compleet maandloon aan jullie besteed haha. Maar moet wel zeggen dat het mij zekker waard is kwa kwaliteits/prijs verhouding. Professioneel spul voor een goede prijs!
Bedankt voor de bestelling. Goed om te horen dat je tevreden bent met onze producten en prijzen! :)

Heeft iemand hier al op een Xebex Elite Air Bike gezeten en op de (op internet) meest aanbevolen Rogue Echo bike? Wat zijn jullie ervaringen, is de Xebex zoveel beter om de extra kosten te kunnen verantwoorden?
Heb zelf de Xebex eind vorig jaar gekocht voor toen nog onder de 1K.. Alleen heb ik nooit op de echo bike gezeten, maar omdat daar maar 1 magnetische weerstand niveau op zit ben ik voor de Xebex gegaan gezien deze 8 niveaus heeft.

Weet niet of ik dat ook mijn keuze was geweest nu de Xebex bijna 1,5K is.. Al weet ik niet wat nu de echo bike kost.

@Fitness Seller, ik kan sinds vandaag niet meer inloggen op de nieuwe site?
Als ik wil inloggen kom ik weer op de inlog pagina om weer in te loggen.

• #13.109
@Fitness Seller, ik kan sinds vandaag niet meer inloggen op de nieuwe site?
Als ik wil inloggen kom ik weer op de inlog pagina om weer in te loggen.
Dat is vreemd, ik kan gewoon inloggen. Probeer je browser cache eens te wissen of gebruik een andere browser. Mocht dat ook niet lukken stuur dan een e-mail naar onze klantenservice en dan zullen onze programmeurs het nakijken.

Heb zelf de Xebex eind vorig jaar gekocht voor toen nog onder de 1K.. Alleen heb ik nooit op de echo bike gezeten, maar omdat daar maar 1 magnetische weerstand niveau op zit ben ik voor de Xebex gegaan gezien deze 8 niveaus heeft.

Weet niet of ik dat ook mijn keuze was geweest nu de Xebex bijna 1,5K is.. Al weet ik niet wat nu de echo bike kost.
Oei, 500 euro erbovenop is flink sinds jij hem aangeschaft hebt. Het lijkt mij wel de betere variant maar omdat hij toen niet zoveel duurder was begin ik te twijfelen...toch eerst de rest van mijn gym halen, haha

Een maand of twee geleden was hij inderdaad nog 999 euro. Wellicht is de Fitbike "the beast" misschien wat voor je? Is 1100 euro, heb zelf een hometrainer van hun en die kan mn 140+ kg prima dragen dus het is degelijk spul

@Fitness Seller ik zie dat de 20kg Gietijzeren olympische halterschijven weer op voorraad zijn. Enig idee of de 20kg van de ATX gietijzeren halterschijven binnenkort weer op voorraad komen? Ik heb van de ATX-versie namelijk al een paar schijven en wil het liefst al mn schijven in dezelfde uitvoering, maar ik twijfel, want als het echt nog lang duurt moet ik misschien toch voor de niet ATX-versie gaan.

Laatst bewerkt:
Een maand of twee geleden was hij inderdaad nog 999 euro. Wellicht is de Fitbike "the beast" misschien wat voor je? Is 1100 euro, heb zelf een hometrainer van hun en die kan mn 140+ kg prima dragen dus het is degelijk spul
Van die bike weet ik het niet. Zie hem overal aangeprijst worden maar dat lijken wel betaalde reviews en meer dan die zelfde soort (betaalde?) reviews kan ik er niet over vinden.kon ik er maar op zitten om te kijken of het iets is.
Van FS Xebex Elite Airbike ga ik ervanuit dat die prima kwaliteit is.
Ik neem mij nog de tijd om erover na te denken....of komt er binnenkort een aanbieding? ;) ;)

Ik heb de Echo Bike, volgens mij was die net geen 1k inclusief verzending. Het ding is gebouwd als een tank zo stevig, absoluut geen slechte aankoop.

Van die bike weet ik het niet. Zie hem overal aangeprijst worden maar dat lijken wel betaalde reviews en meer dan die zelfde soort (betaalde?) reviews kan ik er niet over vinden.kon ik er maar op zitten om te kijken of het iets is.
Van FS Xebex Elite Airbike ga ik ervanuit dat die prima kwaliteit is.
Ik neem mij nog de tijd om erover na te denken....of komt er binnenkort een aanbieding? ;) ;)
We hebben hier zelf de rogue echo bike staan...prima degelijk ding....
Ik heb de Echo Bike, volgens mij was die net geen 1k inclusief verzending. Het ding is gebouwd als een tank zo stevig, absoluut geen slechte aankoop.
eens met Fluffy86...zelfde ervaring

Weet iemand wat de binnennaten zijn van de atx rubber voeten 800?

Wil ze namelijk eventueel voor een ander toestel gebruiken maar dan moet t wel een beetje passen.

Wat zijn de ervaringen van de Fortex Knee Sleeves? Ik kom zelf uit op 38-39 cm omtrek knie. Ik lees dat een maatje kleiner een extra strakke fitting geeft. Dat begrijp ik natuurlijk, maar wordt dat als prettig ervaren door de gebruikers? Ik wil ze vooral aanschaffen voor comfort en warmte, niet zozeer voor extra kracht (als je dat al ervan zou krijgen).
Zijn prima sleeves, rekken bijna niet op door gebruik. Een maatje kleiner is inderdaad fijn omdat ze dan beter aansluiten, meer comfort en warmte. Qua kracht win je vrijwel niks uit sleeves, het houdt je knieen/ellebogen warm tijdens het trainen, meer niet.

Gebruik ze nu een aantal maanden met squats en na een maandje was eentje al gescheurd. Precies op de naad, dus die kon ik weer repareren. Heb daarna geen problemen meer gehad.

Heb dit nog vermeld in een review maar die werd niet geplaatst omdat dit onder klantenservice valt. Ik heb geen twijfel dat de klantenservice dit goed zou oplossen maar daar heb ik geen gebruik van gemaakt, neem de reviews dus met een korreltje zout.

• #13.118
Weet iemand wat de binnennaten zijn van de atx rubber voeten 800?

Wil ze namelijk eventueel voor een ander toestel gebruiken maar dan moet t wel een beetje passen.
Zet het even op de mail naar onze klantenservice dan kunnen wij je de exacte maten laten weten.

Gebruik ze nu een aantal maanden met squats en na een maandje was eentje al gescheurd. Precies op de naad, dus die kon ik weer repareren. Heb daarna geen problemen meer gehad.
Defecten kun je inderdaad gewoon met onze klantenservice afhandelen, je hoeft het niet zelf te repareren. Maar mooi dat dat is gelukt :)

De restock van 2 weken geleden helaas gemist, is er al een nieuwe levering gepland voor de ATX leg lift option of is het nog even koffiedik kijken?

Terug
Naar boven