AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Bij mij ook hoor enja ombouwen zal wel wat werk zijn maar eens je je hoogtes weet valt het wel mee denk ik. Lijkt me handig voor seated presses, chest supported rows en allerhande presses als asisst.
zeker, en is vooral compact. creatief zijn dan kun je veel idd

@Fitness Seller , dank wederom voor de snelle levering!
Gisteren mijn HD-2 Powerrack gelijk geupgrade met de nieuwe aluminium kabelkatrollen. ik moest aan de onderkant van mijn pulley wel een klein stalen pinnetje afzagen anders paste de katrol niet (ik ben voor de 11,5 cm variant gegaan). Voor de rest past alles goed en loopt alles soepel, ben er benieuwd of alles nu soepeler gaat lopen dan mijn oude katrollen, die waren na 7 jaar toch wel op.

Verder ook erg blij met de Ab crunch attachment voor mijn MBX-660, super degelijk!

Voorlopig weer even klaar met uitbreiden..

Is het mogelijk om een ATX POWER RACK PRX-830 die ingekort is nog van een Lat Pulley attachment te voorzien? Eventueel de Lat Pulley attachment van de 600- of 700-serie wanneer het rack op de juiste hoogte is ingekort? Maar dan vermoed ik dat er een extra dwarsbalk onder nodig is.

• Topic Starter Topic Starter
  • #14.025
Is het mogelijk om een ATX POWER RACK PRX-830 die ingekort is nog van een Lat Pulley attachment te voorzien? Eventueel de Lat Pulley attachment van de 600- of 700-serie wanneer het rack op de juiste hoogte is ingekort? Maar dan vermoed ik dat er een extra dwarsbalk onder nodig is.
Nee dan zul je moeten kijken naar de LTO-800 (en die vermoedelijk ook moeten inkorten).

Is er visueel een verschil tussen de premium en brandveilige tegel die jullie verkopen ?
Op de website wordt wel dezelfde foto gebruikt.

Heb momenteel de premium tegels maar ik zou nog tegels bij moeten kopen als ik er eind deze maand snel genoeg bij ben om een LSW-750 op de kop te tikken :angstig:

• #14.027
Is er visueel een verschil tussen de premium en brandveilige tegel die jullie verkopen ?
Op de website wordt wel dezelfde foto gebruikt.

Heb momenteel de premium tegels maar ik zou nog tegels bij moeten kopen als ik er eind deze maand snel genoeg bij ben om een LSW-750 op de kop te tikken :angstig:
Ja er is wel een klein visueel verschil want de brandveilige uitvoering heeft een 5 mm toplaag van EPDM. De premium tegel is volledig SBR rubbergranulaat, zonder die toplaag. Ze hebben wel dezelfde fijne structuur maar soms kun je wat verschil zien (vanuit de zijkant gezien, de doorsnede van de tegel, zul je sowieso een verschil zien).

MBX-650 goedgekeurd! Super nice bankje, het is ook écht van meerwaarde dat de zitting naar achter schuift bij gebruik in een rack:lifter:
20220112_173841.jpg

Ik zie dat de verwachte levertijd van de ATX Leg extension/leg curl verschoven is van midden naar eind januari. Is er een exacte datum te noemen? Ik hoop dat ik er niet weer naast grijp, hoeveel komen er binnen?

Groeten,
Stefan.

• #14.031
Ik zie dat de verwachte levertijd van de ATX Leg extension/leg curl verschoven is van midden naar eind januari. Is er een exacte datum te noemen? Ik hoop dat ik er niet weer naast grijp, hoeveel komen er binnen?

Groeten,
Stefan.
Nee dat is nog niet bekend, we hebben nog geen losdatum doorgekregen. Meestal weten we dat pas een paar dagen van tevoren maar dan weten we nog niet welke dag het product weer online zal komen.

• Like
Waarderingen: Apv
Al levertijd news over de mbx660?

#durftevragen

Inmiddels al bekend wanneer de cable pull station cps600 binnenkomt? Er stond begin januari, dat is inmiddels weer verschoven...

• #14.037
Ahh jammer! De MBX 520 misgegrepen. Enig idee wanneer de nieuwe lading komt? Mijn bankje moet vervangen worden namelijk

De verwachte levertijd staat vermeld op de productpagina:
Ik zit hier stiekem ook op te azen, maar vind het wel behoorlijk aan de prijs!

Komt er heel toevallig ook een plate-loaded uitvoering met de lat pulley optie?

Plates hebben we namelijk genoeg😀

• #14.040
Ahh jammer! De MBX 520 misgegrepen. Enig idee wanneer de nieuwe lading komt? Mijn bankje moet vervangen worden namelijk
Het ging weer erg snel inderdaad :( zo snel is er nog geen nieuwe levertijd bekend, ga maar uit van een enkele maanden.

Ik zit hier stiekem ook op te azen, maar vind het wel behoorlijk aan de prijs!

Komt er heel toevallig ook een plate-loaded uitvoering met de lat pulley optie?

Plates hebben we namelijk genoeg😀
Nee helaas, dit model is er enkel als stackweight uitvoering.

Terug
Naar boven