MuscleMeat

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Maar betekend eind januari dan 30e ofso of kan t al volgende week binnen zijn?

• Topic Starter Topic Starter
  • #14.042
Maar betekend eind januari dan 30e ofso of kan t al volgende week binnen zijn?
Nee er is nog geen losdatum van de container bevestigd. De indicatie was aankomst 25 januari in Rotterdam maar het lijkt er nu op dat dit pas februari gaat worden. Hou maar rekening met eerste week van februari op zijn vroegst.

Eind januari is enkel een indicatie, geen exacte datum. Zo is een andere container die pas volgende week werd verwacht bijvoorbeeld gisteren al gelost. Soms gaat het wat sneller en soms wat langzamer.

Laatst bewerkt:
Ik vraag mij serieus af wat er toch telkens gebeurt met die container waar die cable pull stations in zitten... die is ondertussen 3 maanden later dan de eerste verwachting van midden november en ook 3 keer in prijs verhoogd...

Loopt niet zo soepel denk ik...

• #14.045
Ik vraag mij serieus af wat er toch telkens gebeurt met die container waar die cable pull stations in zitten... die is ondertussen 3 maanden later dan de eerste verwachting van midden november en ook 3 keer in prijs verhoogd...
Dat is al eens toegelicht in dit topic, even terug zoeken op vorige pagina's ;) Volgens mij vroeg jij daar toen ook naar en heb je daar toen ook zelf nog op gereageerd.

Ah net de jammer arms gemist... Ging super snel, wanneer komt de volgende lading? Enkele maanden vermoed ik?

Mbx 520 binnen gekregen. Het verstellen van de rugleuning en ook het inbrengen van de leg curl adapter gaat wat stroef. Is het raadzaam om de bouten en koker van de adapter in te smeren met olie? Of moeten de bouten misschien losser worden aangedraaid?

• #14.049
Mbx 520 binnen gekregen. Het verstellen van de rugleuning en ook het inbrengen van de leg curl adapter gaat wat stroef. Is het raadzaam om de bouten en koker van de adapter in te smeren met olie? Of moeten de bouten misschien losser worden aangedraaid?
Dat kun je beide proberen. Maar bewegende onderdelen zou ik inderdaad altijd smeren.

Hi FS,

Vraag over ‘het beschermen van mijn vloer’
Ik ga mijn homegym inrichten in een ruimte waar ik ook vloerverwarming hebt; andere opties heb ik niet.
Nu wil ik een plateau maken van 2-OSB platen dik, en daarop nog een sportvloer.

Gezien ik absoluut geen risico wil lopen met het beschadigen van de vloerverwarming, wil ik ook nog 15 cm dikke drop blocks gebruiken en (!) bumperplates.

Vwbt de sportvloer: wat zou jullie advies zijn?

De drob blocks icm bumperplates gaan natuurlijk het verschil maken, dus qua sportvloer hoeft het niet over-the-top.

Nu we het toch over bumperplates hebben, enig idee wanneer die weer op voorraad zijn. Kijk vooral uit naar deze set: https://www.fitness-seller.nl/atx-gym-bumper-plate-halterset-120-kg/

Thanx!

• #14.051
Hi FS,

Ik ga mijn homegym inrichten in een ruimte waar ik ook vloerverwarming hebt; andere opties heb ik niet.

Gezien ik absoluut geen risico wil lopen met het beschadigen van de vloerverwarming, wil ik ook nog 15 cm dikke drop blocks gebruiken en (!) bumperplates.

De drob blocks icm bumperplates gaan natuurlijk het verschil maken, dus qua sportvloer hoeft het niet over-the-top.

Nu we het toch over bumperplates hebben, enig idee wanneer die weer op voorraad zijn. Kijk vooral uit naar deze set: https://www.fitness-seller.nl/atx-gym-bumper-plate-halterset-120-kg/

Thanx!
Elke van die vloeren zou prima volstaan, aangezien je sowieso nog drop blocks gaat gebruiken én ook nog eens een platform maakt. Het is dus niet zo dat je een zo dik mogelijk rubbertegel nodig hebt voor optimale demping. Ik zou dus geowon kiezen wat je mooi vindt, wat binnen je budget past, of wat op voorraad is :o

De gym bumper plates zal nog wel wat maanden gaan duren. Eerstvolgende leveringen daarvan zijn waarschijnlijk al helemaal uitverkocht aan sportscholen die deze nog in bestelling hebben staan (dit zijn onze meest populaire bumpers). Overigens zal zo'n volledige set sowieso vrijwel nooit leverbaar zijn, omdat er altijd wel iets uit de set ontbreekt. Je zult dus moeten kijken naar de losse halterstangen en de losse bumpers.

Hi FS,

Thanx!
Ik heb hetzelfde, de hobby is leuk tot er een tegel naar de filistijnen gaat...Ik heb gekozen voor een volledige bedekking van de ruimte met de tegels van 3 cm. Deze hebben al menige drop test mogen ondergaan (de jeugd overschatte zichzelf) en hebben zich bewezen...waarom dan de hele ruimte? esthetiek, en wederom de jeugd die ook naast de tegels stonden te smijten met gewichten..

kleine kanttekening: dit was een dure oplossing, er zijn ander soort 3 cm tegels, maar die hebben een andere verbinding (pen-gat) en die hebben een iets andere dichtheid (800 kg/m2 ipv de 950 kg/m2 an FS) waardoor er verschil in tegels ontstond. Prijsverschil op 25m2 is 400 euro, dit was een persoonlijke afweging, maar ik vertrouwde liever op FS materiaal.

Zijn er eigenlijk nog plannen om een ATX Jammer Arms 800 versie te maken voor de 600/700 serie racks? Of is het mogelijk om deze te modificeren zodat ze alsnog passend zijn op een PRX 750? Deze is zo veelzijdiger dan de normale ATX Curved Jammer arms.

• #14.055
Zijn er eigenlijk nog plannen om een ATX Jammer Arms 800 versie te maken voor de 600/700 serie racks? Of is het mogelijk om deze te modificeren zodat ze alsnog passend zijn op een PRX 750? Deze is zo veelzijdiger dan de normale ATX Curved Jammer arms.
Nee momenteel geen plannen voor maar we moeten de 800 versie sowieso nog eens veranderen over enkele maanden. Misschien dat ze dan wel voor meerdere series worden, ik zal het idee meenemen.

Vraagje over de ATX leg lift optie.
Kan men de kussens veranderen van positie?Ik heb namelijk vrij korte benen, dus de kussens moeten wel op de plaatsen komen waar ze moeten zijn.

• #14.059
Vraagje over de ATX leg lift optie.
Kan men de kussens veranderen van positie?Ik heb namelijk vrij korte benen, dus de kussens moeten wel op de plaatsen komen waar ze moeten zijn.
Ja dat is mogelijk, je kunt de rollen tijdens de montage op drie verschillende posities bevestigen.

Terug
Naar boven