XXL Nutrition

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #14.061
Beste Fitness-Seller,

Ik heb een vraag met betrekking tot de ATX Wall Rack HRW-820.
Nu staat er bij " Indien vloerbevestiging niet gewenst is zijn er optionele muurbeugels verkrijgbaar ", echter vind ik dat deze beugels aan de matige kant zijn.
En niet dat ik twijfel aan de kwaliteit van het staal of aan de functie van de stevigheid maar wel aan de extra functionaliteit.
Is het niet mogelijk om de exact zelfde bevestingsbalken te krijgen die ook aan de bovenkant van het rack zitten?
Zodat je onder de mogelijkheid krijgt om accessories te monteren zoals bijvoorbeeld een barbell houder.

Dit model wand rack is namelijk exact wat ik zoek maar die meurbeugels zijn een no go voor mij en aan de vloer monteren gaat helaas niet.

Groet,
Nee die bovenste dwarsbalken van 50 cm bieden wij helaas niet los aan. Je zou wel vier stuks van de 45 cm dwarsbalken van onze Rigs kunnen gebruiken:

@Fitness Seller, jullie prijzen zijn in de laatste 12 maanden best wel omhoog gegaan, de ATX Compact Leg Press zelfs van €699,- naar €889. Gaan deze prijzen ook weer dalen als de staalprijs daalt?

• #14.064
@Fitness Seller, jullie prijzen zijn in de laatste 12 maanden best wel omhoog gegaan, de ATX Compact Leg Press zelfs van €699,- naar €889. Gaan deze prijzen ook weer dalen als de staalprijs daalt?
Ja zoals altijd passen wij onze prijzen aan de kosten aan. Mochten de kosten weer dalen dan zullen wij de verkoopprijzen daar direct op aanpassen. De staalprijs is echter niet de enige factor, de kosten voor een zeecontainer zijn bijvoorbeeld gestegen van zo'n € 2.000-3.000 tot ruim € 16.000 nu. Er is op korte termijn nog geen verbetering in zicht van dit wereldwijde containertekort. Onze logistieke partners verwachten op zijn vroegst vanaf het tweede kwartaal 2022 een verlaging van de containertarieven maar dat is nog afwachten.

Waar komen jullie spullen vandaan dan? Ik dacht dat het meeste gewoon uit buurlanden kwam. Duitsland etc.

• #14.067
95% van onze producten wordt inderdaad in China gemaakt. Enkel de Rigs worden hier in Nederland gemaakt en binnenkort een serie halterstangen in Duitsland. Verder hier en daar wat producten uit Europa, zoals Drop Block, Weight Vests, Chalk etc. maar vrijwel alle toestellen, halterstangen en gewichten komen uit Azië.

Al een idee wanneer de olympische adapters verwacht worden?

Kameraden! De MBX 650 is weer op voorraad! Sla snel je slag!

Je kunt altijd zelf upgraden naar alu katrollen.

Je kunt altijd zelf upgraden naar alu katrollen.
Zelf laatst de upgrade naar alu katrollen gedaan voor mijn HD2 Powerrack met lat pulley.
Heb zelf 7 jaar met de 'plastic' katrollen gedaan. Rack wordt 5x per week gebruikt. Merkte wel dat ze redelijk op waren.
Alu katrollen rollen als een zonnetje :cool:

Zo, hoe snel waren die dip bars uitverkocht? :D Gister in stock en vandaag weg. Gelukkig heb ik een setje kunnen bemachtigen en een vriend van me ook.

• #14.079
Zo, hoe snel waren die dip bars uitverkocht? :D Gister in stock en vandaag weg. Gelukkig heb ik een setje kunnen bemachtigen en een vriend van me ook.
Die waren gisteren na 30 minuten al uitverkocht. Maar het was ook maar een erg kleine levering.

Terug
Naar boven