- Waardering
- 2.701
Nee die bovenste dwarsbalken van 50 cm bieden wij helaas niet los aan. Je zou wel vier stuks van de 45 cm dwarsbalken van onze Rigs kunnen gebruiken:Beste Fitness-Seller,
Ik heb een vraag met betrekking tot de ATX Wall Rack HRW-820.
Nu staat er bij " Indien vloerbevestiging niet gewenst is zijn er optionele muurbeugels verkrijgbaar ", echter vind ik dat deze beugels aan de matige kant zijn.
En niet dat ik twijfel aan de kwaliteit van het staal of aan de functie van de stevigheid maar wel aan de extra functionaliteit.
Is het niet mogelijk om de exact zelfde bevestingsbalken te krijgen die ook aan de bovenkant van het rack zitten?
Zodat je onder de mogelijkheid krijgt om accessories te monteren zoals bijvoorbeeld een barbell houder.
Dit model wand rack is namelijk exact wat ik zoek maar die meurbeugels zijn een no go voor mij en aan de vloer monteren gaat helaas niet.
Groet,
ATX Crossmembers - Fitness Seller
Stevige dwarsbalken voor het verbinden van de ATX Rigs, verkrijgbaar in verschillende lengtes. Gemaakt van 80 x 80 x 3 mm staal en Europees gecertificeerd voor professionele toepassingen.

Gister in stock en vandaag weg. Gelukkig heb ik een setje kunnen bemachtigen en een vriend van me ook.