StefanCJ850
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 185
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee helaas, nog niets bekend. Volgens mij was de laatste levering in december dus dat zal nog wel even duren, misschien maart of april maar mogelijk pas later.Enig idee wanneer er weer leg press machines geleverd worden?
Netjes, die was alweer heel snel uitverkocht (minder dan 20 minuten volgens mij). Gelukkig was je er op tijd bij!Atx leg raise weer op voorraad. Ik heb er gelukkig eentje kunnen bestellen 😀
Vandaag nog niet in ieder geval. Waarschijnlijk morgen of donderdag.Is het al bekend op welke dag de cable station online komt?
Yess, same here! Heb er ook 1 kunnen bestellen samen met een extra bankje, de fbx610 en een dip-belt 😁Atx leg raise weer op voorraad. Ik heb er gelukkig eentje kunnen bestellen 😀
Als ik in iemand vertrouwen hebt dat het ze lukt dan ben jij dat welYess, same here! Heb er ook 1 kunnen bestellen samen met een extra bankje, de fbx610 en een dip-belt 😁
Nu nog de cps600 zien te bemachtigen... Uitdaging 😅
Volgens mij ben je er altijd razendsnel bij!Ik moet eerlijk zeggen dat ik het geluk heb dat ik tijdens m'n werk altijd "online" kan/mag zijn en ik soms al voordat de voorraadmelding er uit is al heb kunnen bestellen... 😅Als ik in iemand vertrouwen hebt dat het ze lukt dan ben jij dat welVolgens mij ben je er altijd razendsnel bij!
Ik denk trouwens dat ik er dan maar direct 5 stuks bestel. Dan bied ik er 4 aan op Marktplaats voor 2400 euro, heb ik de mijne gratis 🤪Als ik in iemand vertrouwen hebt dat het ze lukt dan ben jij dat welVolgens mij ben je er altijd razendsnel bij!

Wees geen oud wit vrouwtjeIk denk trouwens dat ik er dan maar direct 5 stuks bestel. Dan bied ik er 4 aan op Marktplaats voor 2400 euro, heb ik de mijne gratis 🤪
Denk dat @AardenAthletics ook wel 1 van mij wil kopen!
![]()
Ik denk niet dat hij er 1 wil kopen. Hij moet eerst zijn huidige spullen op Marktplaats verkopen maar dat wil niet echt lukken. Staat nu al enkele weken te koop en hij wacht wrs op top biedingen maar de meesten willen nu toch ATX ipv Barbarian 😁Ik denk trouwens dat ik er dan maar direct 5 stuks bestel. Dan bied ik er 4 aan op Marktplaats voor 2400 euro, heb ik de mijne gratis 🤪
Denk dat @AardenAthletics ook wel 1 van mij wil kopen!
![]()
Late reactie hoor, maar het nadeel van dit ontwerp is dat het niet geschikt is voor mensen met een vrij smalle gym. Ik heb in de breedte niet de ruimte om een barbell te gebruiken vanaf de pad. Een oplossing voor in het rack zou imo mooier zijn!We werken al aan iets anders (meer universeel).
Overigens kun je de ATX Support Pad ook prima gebruiken voor Hip Thrusts:
![]()
ATX Support Pad - Fitness Seller
Dit steunkussen biedt ondersteuning bij diverse oefeningen zoals rows, flyes, presses en meer. Geschikt voor ATX racks en rigs uit de 600, 700 en 800 series.www.fitness-seller.nl
Afhankelijk van welk rack je hebt kun je de Support Pad aan de voorkant/achterkant/zijkant van je rack gebruiken. Je hebt vanzelfsprekend wel voldoende ruimte nodig. Ik zie niet hoe je dit accessoire in een rack zou kunnen gebruiken want je leunt/hangt erop (vandaar de naam support pad) dus je zult altijd aardig wat ruimte nodig hebben, alsook voor het uitvoeren van de oefeningen zoals flyes (waar je in de breedte beweegt).Late reactie hoor, maar het nadeel van dit ontwerp is dat het niet geschikt is voor mensen met een vrij smalle gym. Ik heb in de breedte niet de ruimte om een barbell te gebruiken vanaf dit bankje. Een oplossing voor in het rack zou imo mooier zijn!
Deze zijn hetzelfde gelagerd als de kunststof katrollen maar omdat het aluminium materiaal steviger en stabieler is zal de katrol wat beter/soepeler draaien. Voor de volledige technische uitleg zal ik onze ingenieur nog eens moeten vragenZijn aluminium katrollen dan zo veel beter? @Fitness Seller

Bedankt voor de suggestie, we zullen het meenemen in onze productvergaderingen.Ik heb al meerdere keren gezocht op dit soort apparaat maar blijkbaar heeft heel Europa deze of een variant hiervan niet. Voor mensen met verstelbare dumbels die bestaan uit losse gewichten lijkt mij dit ideaal.
De standaard stands van bijv. ironmaster zijn niet echt mooi en praktisch....dus![]()
Wat een spanning zegAls ik in iemand vertrouwen hebt dat het ze lukt dan ben jij dat welVolgens mij ben je er altijd razendsnel bij!
, continu aan het verversen hierzoEr is hier op dit moment nog niets binnengekomen dus je kunt je vinger even pauze gevenWat een spanning zeg, continu aan het verversen hierzo

Dat weet ik niet. Levering stond gepland voor vandaag, we zijn nog in afwachting.Haha, kan ik ervanuitgaan dat ze vandaag niet meer binnenkomen?![]()