MuscleMeat

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Deze zijn hetzelfde gelagerd als de kunststof katrollen maar omdat het aluminium materiaal steviger en stabieler is zal de katrol wat beter/soepeler draaien. Voor de volledige technische uitleg zal ik onze ingenieur nog eens moeten vragen :p

Edit: de ingenieur geeft aan dat de aluminium katrollen sterker/steviger zijn en daardoor onder druk minder snel zullen verbuigen/vervormen waardoor ze beter draaien. De aluminium katrollen zijn ook wat preciezer gefabriceerd.

Bedankt voor de reactie. Ik heb de LTO-750 125kg. De huidige katrollen ben ik op zich erg tevreden over. Ik zie wel dat jullie de aluminium katrollen ook verkopen. Denk je dat het een wereld van verschil zal zijn om deze op den duur te vervangen voor de aluminium katrollen? Is dit überhaupt mogelijk lees: zijn ze dezelfde afmeting?:)

Bedankt voor de reactie. Ik heb de LTO-750 125kg. De huidige katrollen ben ik op zich erg tevreden over. Ik zie wel dat jullie de aluminium katrollen ook verkopen. Denk je dat het een wereld van verschil zal zijn om deze op den duur te vervangen voor de aluminium katrollen? Is dit überhaupt mogelijk lees: zijn ze dezelfde afmeting?:)
Ik ben hier eigenlijk ook wel geïnteresseerd naar, maar dan voor de Barbarian plate loaded lat tower..

• Topic Starter Topic Starter
  • #14.123
Dat kan zeker een merkbaar verschil maken. Check even de afmetingen van de huidige katrollen in je toestel en bestel dan de juiste maat aluminium katrollen (90 mm of 115 mm) of iets dat het dichtste in de buurt komt. Sommige toestellen hebben ook verschillende maten katrollen in één toestel, dus check alle katrollen die je wil vervangen.

Van de hele brede (schuin toelopende) kunststof katrollen bestaat overigens geen aluminium variant, die kun je niet vervangen.

Dat kan zeker een merkbaar verschil maken. Check even de afmetingen van de huidige katrollen in je toestel en bestel dan de juiste maat aluminium katrollen (90 mm of 115 mm) of iets dat het dichtste in de buurt komt. Sommige toestellen hebben ook verschillende maten katrollen in één toestel, dus check alle katrollen die je wil vervangen.

Van de hele brede (schuin toelopende) kunststof katrollen bestaat overigens geen aluminium variant, die kun je niet vervangen.
Waar merk je het in dan?

Is het vooral een luxedingetje of ga je ook echt meer kilo's verslepen zonder dat je daadwerkelijk sterker bent?

Is het mogelijk om een indicatie te geven wanneer de volgende artikelen op voorraad zijn?
- ATX Power Rack PRX-650
- ATX Power Rack PRX-655
- ATX Half Rack HRX-750

• #14.127
Is het mogelijk om een indicatie te geven wanneer de volgende artikelen op voorraad zijn?
- ATX Power Rack PRX-650
- ATX Power Rack PRX-655
- ATX Half Rack HRX-750
De PRX-650 en 656 zijn beiden in de afgelopen weken binnengekomen (meerdere leveringen zelfs) dus dat zal nu waarschijnlijk wel weer enkele maanden duren.

Half rack geen idee, zet dat even op de mail naar onze klantenservice.

Kunnen jullie een indicatie geven wanneer de ATX jammer arms weer op voorraad zijn?

Waar merk je het in dan?

Is het vooral een luxedingetje of ga je ook echt meer kilo's verslepen zonder dat je daadwerkelijk sterker bent?

Ik denk voornamelijk dat het wat vloeiender loopt. Ook wel een luxedingetje omdat het nu al heel soepel loopt hoor ;)
Ik heb 2 maanden geleden mijn katrollen vervangen in mijn HD-2 powerrack.
De plastic katrollen zijn na 7 jaar gebruik wel een beetje op.

Nu de alu katrollen erin en ik merk zeker een verschil. Ik kan iets meer gewicht pakken omdat ze veel soepeler lopen.
Daarnaast ziet het er ook nog mooier uit.

Cable Pull Station besteld! 🤪😁

Wel grappig dat ik de voorraadmelding nog steeds niet heb gehad!

• #14.135
Jullie waren er snel bij! De meeste notificatie e-mails zijn niet eens verzonden geworden omdat het zo snel is gegaan...

Bizar hoe snel dat gaat. Nu wachten op de leg press/hack squat! @Fitness Seller enig idee wanneer die in de stoomboot aankomt? :P

• #14.137
Bizar hoe snel dat gaat. Nu wachten op de leg press/hack squat! @Fitness Seller enig idee wanneer die in de stoomboot aankomt? :P
Nee nog niets bekend, volgens mij werd daar twee dagen geleden ook al naar gevraagd hier in dit topic. Dat zal nog wel enkele maanden duren, als er iets bekend is vermelden wij dat op de productpagina.

• #14.140
Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven