MuscleMeat

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #14.401
Als ik de 2-32kg versie wil hebben, moet ik er dan snel bij zijn met de pre-order, of komen er ruim meer binnen dan nu al gereserveerd?
Er zijn er op dit moment nog aardig wat beschikbaar. Maar naarmate de leverdatum dichterbij komt zullen er waarschijnlijk wel meer besteld worden. Ik verwacht echter niet dat ze zullen uitverkopen.

Ik zie door de bomen het bos niet meer. Ik wil een nieuwe barbell maar er zijn zoveel verschillende. Veel zonder center knurl maar is dit fijn met squaten? Ik vind het nu juist wel fijn dat hij “vast” ligt in m’n nek.
Gebruik is Squat, deadlift, Presses en rows.
het is belangrijk de knurl te voelen voor je een halter koopt. Je kunt een proef setje bestellen met knurled grip, zo kun je voelen wat je fijn vind. zgn statiegeld systeem

• #14.403
het is belangrijk de knurl te voelen voor je een halter koopt. Je kunt een proef setje bestellen met knurled grip, zo kun je voelen wat je fijn vind. zgn statiegeld systeem
https://www.fitness-seller.nl/atx-knurling-sample-box/
Klopt, maar die knurling kun je alleen uitkiezen in combinatie met onze nieuwe ATX XTP barbells:

Bij alle andere ATX barbells is er geen vrije keuze qua knurling. De ATX Ram Bar 2.0 heeft bijvoorbeeld altijd de 1.5 mm scherpe knurling.

Thanks voor alle adviezen! Die competition bar en de ram bar 1.0 zien er top uit kwa wat ik wil en prijs maar beide niet op voorraad. Even bedenken of ik de prijs vd ram bar 2.0 aan mezelf kan verantwoorden..

Zijn er vanuit jullie toevallig plannen voor een power sled op wielen met magnetische weerstand a la de torque tanks? Of wellicht om de qebex variant van zo'n soort slee aan te gaan bieden?

Oh dan wacht ik nog ff af waar jullie mee komen😎

Ja op de qebex of een ATX variant?

Kan je met 2 van deze cable pull sets een cable crossover maken, of zal de kaberl dan telkens van de katrol aflopen?

• #14.415
Dat is helemaal geen verkeerd idee als tijdelijke oplossing, mocht iemand het geprobeerd hebben hoor ik het graag!

Lijkt me een hele goeie inderdaad, met zo'n lus ook eenvoudig op en van je powerrack af te halen.

Dat hebben we zelf niet specifiek uitgeprobeerd maar ik ga ervan uit dat het gewoon kan, aangezien de katrolhouder kan roteren. Er zijn ook al diverse klanten geweest die twee pulley sets hebben besteld, ik vermoed met hetzelfde doel.
Ik heb er zelf ook inderdaad twee besteld met dat doel, gezien het feit dat de toestellen nauwelijks verkrijgbaar zijn. Conclusie; werkt prima!
En met een setje kun je deze ook dusdanig ophangen dat je er cable laterals mee kunt doen.

Terug
Naar boven