RiPo
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 848
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 81kg
- Vetpercentage
- 12%
Nou ik heb de huidige jammer arms gehad en na een lange tijd ergernissen weer verkocht..Wat betreft de jammer arms zijn we er nog niet helemaal over uit hoe we dat gaan aanvliegen. Ik ben zelf totaal geen fan van de trolleys, ik snap echt niet wat iedereen daarin ziet. Onhandige dingenIk vind onze compacte en lichtgewicht Curved Jammer Arms nog steeds de beste oplossing. Maar onze ingenieur zal vast met iets moois komen.
Je ziet het hier vanzelf langskomen als we klaar zijn om meer informatie te delen of om iets nieuws laten zien![]()
De ergernis van die dingen is om ze te verstellen in hoogte...
Alle schijven er eerst af halen, vervolgens die K.. bouten los draaien, armen verplaatsen, die K.. bouten weer vast draaien, schijven er weer op...
Met die trolleys hoeft dat allemaal niet, gewoon de pen uittrekken verstellen en klaar.
Plus daar komt bij dat als het gewoon jammers zijn van dezelfde maten als de uprights 60x60 of 70x70 kun je daaraan je j-hooks / monolifts / spotters etc aan hangen.

Ik vind onze compacte en lichtgewicht Curved Jammer Arms nog steeds de beste oplossing. Maar onze ingenieur zal vast met iets moois komen.