Fitness Seller

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Dat van azijn heb ik nog nooit gehoord dus dat durf ik niet te zeggen. Normaal gesproken adviseren we gewoon om goed te luchten/ventileren. Het rubber zal echter altijd een geur hebben, het moet alleen geen stank zijn. Er zijn echter heel soms mensen die gevoeliger lijken te zijn voor de geur en aangeven dat deze altijd penetrant blijft.
Even een update voor als iemand ook mee heeft gelezen. De geur is 95% weg. Het duurde circa 6 weken maar het is echt heel minimaal nu, ben zeer tevreden. Zelfs als ik mijn raam nu dicht doe ruik je het eigenlijk niet, pas als het raam meerdere dagen helemaal dicht is begin je een lichte geur te krijgen maar dat is alsnog te verwaarlozen en we hebben sowieso het raam elke dag wel even open vooral nu in de zomer.

Ik stelde de vraag destijds, omdat reviews op de site aangeven dat de geur al na een paar dagen was verdwenen, vandaar dat ik me zorgen begon te maken. Het was echt niet te houden als het raam niet ruim openstond.
Jullie weten dat we al 10+ jaar een row seat verkopen die je billen van de grond houdt? :p In combinatie met de voetsteunen aan de meeste van onze toestellen is dat best comfortabel vind ik zelf.

Ik wil direct ook even toevoegen dat ik al een paar jaar naar alle tevredenheid gebruik maak van deze row seat. Werkt echt uitstekend, ik zie geen reden waarom je hoger zou willen zitten?
Aanschouw, een eerste voorproefje van de nieuwe 700 serie racks.

De opvolgers van het huidige ATX Cable Column Rack en de huidige ATX Monster Gym:

ATX Multi Cable Rack MCR-780​

ATX Multi Cable Rack MCR-780

Dit ziet er echt zo nice uit! Zijn er plannen om eventueel een smith machine attachment toe te voegen aan deze setup? Ik train nu met een fortex power rack + Barbarian pulley. Ik mis alleen een cable cross over, en een smithmachine / legpress / hacksquat om wat meer volume in m'n benen te krijgen. Het zal wel een smithmachine worden ivm ruimte. Als zo een MCR-780 ook nog een smithmachine of zelfs beltsquat erin zou hebben zou ik eventueel alles verkopen en hierop overstappen! Kunnen de safeties ook binnen het rek worden geplaatst? Voelt wat veiliger tijdens squatten naar mijn mening.

• Topic Starter Topic Starter
  • #15.222
Dit ziet er echt zo nice uit! Zijn er plannen om eventueel een smith machine attachment toe te voegen aan deze setup? Ik train nu met een fortex power rack + Barbarian pulley. Ik mis alleen een cable cross over, en een smithmachine / legpress / hacksquat om wat meer volume in m'n benen te krijgen. Het zal wel een smithmachine worden ivm ruimte. Als zo een MCR-780 ook nog een smithmachine of zelfs beltsquat erin zou hebben zou ik eventueel alles verkopen en hierop overstappen! Kunnen de safeties ook binnen het rek worden geplaatst? Voelt wat veiliger tijdens squatten naar mijn mening.
Er komt een smith attachment en een nieuwe belt squat attachment voor de nieuwe racks. Maar de smith attachment zal niet compatibel zijn met dit Multi Cable Rack, daar is binnenin het rack geen ruimte voor en als je die buiten het rack zou plaatsen vervalt de normale squat rack functionaliteit. Wacht a.u.b. gewoon even de volledige line-up af, dan zien jullie het allemaal vanzelf.

Nee dit Multi Cable Rack heeft geen safeties binnenin het rack. Deze is bedoeld als een half rack en het is niet de bedoeling om binnenin het rack te trainen. Daar is geen ruimte voor, dan stoot je met je halterstang tegen de geïntegreerde opbergsystemen achterin en naast het rack. Er komt echter wel een ander rack met geïntegreerde cable crossover aan de voorzijde van het rack en waar je wel binnenin het rack kunt trainen met safeties. Wacht zoals gezegd de volledige line-up af.

Over die row seat, ook hier al 4-5 jaar (de barbarian versie in de vorm van een driehoek) met plezier in gebruik. Ik ben over de 2 meter en zelfs dan echt prima. Als je een rack mounted pulley hebt gewoon even je j-cups op een hoogte zetten zodat je jezelf aan je j-cups omhoog kan trekken. De enige manier voor mij om een volledige rom te maken op pulldowns zonder op het hout te moeten zitten.

En een rack mounted belt squat klinkt mij als muziek in de oren🧐

De opvolgers van het huidige ATX Cable Column Rack en de huidige ATX Monster Gym:

ATX Multi Cable Rack MCR-780​

Toch even reageren omdat jullie nog in de design fase zitten: (mcr-780) Kan je wel goed om de barbell heen om gewichten te wisselen op de weight-pins, achteraan op de zijkant van het rack? Of is het de bedoeling dat je over je barbell heen grijpt?

Toch even reageren omdat jullie nog in de design fase zitten: (mcr-780) Kan je wel goed om de barbell heen om gewichten te wisselen op de weight-pins, achteraan op de zijkant van het rack? Of is het de bedoeling dat je over je barbell heen grijpt?
Dit had ik ook al eens zitten denken..

Er komt een smith attachment en een nieuwe belt squat attachment voor de nieuwe racks. Maar de smith attachment zal niet compatibel zijn met dit Multi Cable Rack, daar is binnenin het rack geen ruimte voor en als je die buiten het rack zou plaatsen vervalt de normale squat rack functionaliteit. Wacht a.u.b. gewoon even de volledige line-up af, dan zien jullie het allemaal vanzelf.

Nee dit Multi Cable Rack heeft geen safeties binnenin het rack. Deze is bedoeld als een half rack en het is niet de bedoeling om binnenin het rack te trainen. Daar is geen ruimte voor, dan stoot je met je halterstang tegen de geïntegreerde opbergsystemen achterin en naast het rack. Er komt echter wel een ander rack met geïntegreerde cable crossover aan de voorzijde van het rack en waar je wel binnenin het rack kunt trainen met safeties. Wacht zoals gezegd de volledige line-up af.
Enig idee wanneer ongeveer de volledige line-up er zal zijn?
Op zich denk ik niet dat ik alweer wat nieuws wil komen, maar vindt het wel interessant voor de toekomst.
Komt de mcr-780 ook als optie om ipv plates opslag nog extra dumbbell opbergrekken er in te zetten?

• #15.227
De toestellen die al getoond zijn, bevindingen zich niet meer in de ontwerpfase en zijn al definitief.

Het rack is natuurlijk bewust compact dus je hebt geen zeeën van ruimte maar er is zeker voldoende ruimte om de halterschijven te kunnen verwisselen. Het huidige ATX Cable Column Rack CCR-650 heeft vrijwel dezelfde afmetingen en daarbij gaat dat ook prima ;)

• #15.228
Enig idee wanneer ongeveer de volledige line-up er zal zijn?
Op zich denk ik niet dat ik alweer wat nieuws wil komen, maar vindt het wel interessant voor de toekomst.
Komt de mcr-780 ook als optie om ipv plates opslag nog extra dumbbell opbergrekken er in te zetten?
We zullen de komende weken steeds wat nieuwe producten introduceren. Verkrijgbaar zal het waarschijnlijk pas tegen het einde van het jaar zijn.

Nee alles is in eerste instantie enkel te koop zoals aangeboden. Geen losse onderdelen of uitbreidingen of andere opties etc.

Heb je nog de link van handkijpers die getest zijn qua werkelijke LBS/KG ?

Ja dank je. krijg de link alleen niet meer werkend
Schermafdruk van 2024-07-19 10-19-52.png

• #15.238
Ja dank je. krijg de link alleen niet meer werkend
De link werkte gisteravond nog toen ik mijn reactie plaatste.

Het kan misschien inderdaad te maken hebben met die wereldwijde Windows storing. Probeer het nog eens zodra die storing is opgelost :thumb:

Mocht het dan nog steeds niet werken dan is die data waarschijnlijk verloren. De originele URL was in ieder geval als volgt, misschien kun je ergens anders dan via Archive.org (WayBackMachine) nog een cache of gearchiveerde versie vinden:
http://gripratings.com/index.php?id=3

@Fitness Seller enig idee wanneer de PU rollen verwacht wordne?

Terug
Naar boven