Even een update voor als iemand ook mee heeft gelezen. De geur is 95% weg. Het duurde circa 6 weken maar het is echt heel minimaal nu, ben zeer tevreden. Zelfs als ik mijn raam nu dicht doe ruik je het eigenlijk niet, pas als het raam meerdere dagen helemaal dicht is begin je een lichte geur te krijgen maar dat is alsnog te verwaarlozen en we hebben sowieso het raam elke dag wel even open vooral nu in de zomer.Dat van azijn heb ik nog nooit gehoord dus dat durf ik niet te zeggen. Normaal gesproken adviseren we gewoon om goed te luchten/ventileren. Het rubber zal echter altijd een geur hebben, het moet alleen geen stank zijn. Er zijn echter heel soms mensen die gevoeliger lijken te zijn voor de geur en aangeven dat deze altijd penetrant blijft.
Ik stelde de vraag destijds, omdat reviews op de site aangeven dat de geur al na een paar dagen was verdwenen, vandaar dat ik me zorgen begon te maken. Het was echt niet te houden als het raam niet ruim openstond.
Ik wil direct ook even toevoegen dat ik al een paar jaar naar alle tevredenheid gebruik maak van deze row seat. Werkt echt uitstekend, ik zie geen reden waarom je hoger zou willen zitten?Jullie weten dat we al 10+ jaar een row seat verkopen die je billen van de grond houdt?In combinatie met de voetsteunen aan de meeste van onze toestellen is dat best comfortabel vind ik zelf.
![]()
ATX Row Seat - Fitness Seller
Handige roeizitting voor comfortabele seated rows op de grond. Geschikt voor vrijwel alle kabeltoestellen met een low pulley. Met comfortabele bekleding en dikke antislip rubbervoeten.www.fitness-seller.nl
Dit ziet er echt zo nice uit! Zijn er plannen om eventueel een smith machine attachment toe te voegen aan deze setup? Ik train nu met een fortex power rack + Barbarian pulley. Ik mis alleen een cable cross over, en een smithmachine / legpress / hacksquat om wat meer volume in m'n benen te krijgen. Het zal wel een smithmachine worden ivm ruimte. Als zo een MCR-780 ook nog een smithmachine of zelfs beltsquat erin zou hebben zou ik eventueel alles verkopen en hierop overstappen! Kunnen de safeties ook binnen het rek worden geplaatst? Voelt wat veiliger tijdens squatten naar mijn mening.Aanschouw, een eerste voorproefje van de nieuwe 700 serie racks.
De opvolgers van het huidige ATX Cable Column Rack en de huidige ATX Monster Gym:
ATX Multi Cable Rack MCR-780
![]()

In combinatie met de voetsteunen aan de meeste van onze toestellen is dat best comfortabel vind ik zelf.