RiPo
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 848
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 81kg
- Vetpercentage
- 12%
Hahaha, was mij nog niet eens opgevallen 🤣
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hahaha, was mij nog niet eens opgevallen 🤣
Nee, de versie die hier is afgebeeld niet, maar er komt ook nog een convergerende versie. Heel fijn traint dat overigens totaal niet, maar ook dat is weer een hype die iedereen klakkeloos volgt
Dus we brengen beide versies op de markt en dan zien we na een half jaar of een jaar wel welke erin blijft.Oeps, niet zo netjes inderdaad. Ik zal het aankaarten. Engels is nu eenmaal niet het sterkste punt van de Duitsers, al zijn de taalnazi’s blijkbaar hier in Nederland te vindenpoe hé: brandnew, sneak peak, guesses, strenght, meeths...
tijd voor een nieuwe stagiair, ditmaal eentje die de basisschool afgemaakt heeft

Ach, die hypes is toch waar de producenten het deels van moeten hebben.Nee, de versie die hier is afgebeeld niet, maar er komt ook nog een convergerende versie. Heel fijn traint dat overigens totaal niet, maar ook dat is weer een hype die iedereen klakkeloos volgtDus we brengen beide versies op de markt en dan zien we na een half jaar of een jaar wel welke erin blijft.
Hypes zijn meestal maar een klein deel van de verkopen hoor. Het gros van de klanten zit ook zeker niet op forums of Facebook/Reddit groepen en volgt geen equipment influencers. Hooguit de mensen die wat dieper onderzoek doen komen daar wellicht mee in aanraking. Maar de kleine groep die wel actief is in die home gym community is natuurlijk ook de groep die je het meeste/hardste hoort, dus dat geeft al snel een vertekend beeld.Ach, die hypes is toch waar de producenten het deels van moeten hebben.
En waarschijnlijk kun je de convergerende versie wel vast locken in een bepaalde hoek?..
Deze had ik echt in de 800 serie gewild. Helaas..Voor de geïnteresseerden...
Een sneak preview van insta...
![]()
![]()
Is mogelijk.
Nee, dat is helaas niet mogelijk. De nieuwe Jammer Arms zijn enkel geschikt voor de 500, 600 en 700 serie racks.
Al een idee wanneer deze toestellen ongeveer uitgebracht gaan worden?De huidige zittende variant waarvan het ontwerp al afgerond is, heeft een verstelbare hefarm met een contragewicht. We denken dat dit de beste oplossing zal zijn om voor elke beweging (en elke gebruiker) het beste startpunt te vinden met een goede weerstand en krachtcurve.
Maar de ingenieur is nu ook bezig met een zittende variant met kabel. We willen alle drie de toestellen (één liggende variant en twee zittende varianten) aanbieden en dan bekijken waar het meeste vraag naar is. We begrijpen dat er momenteel een influencer hype is vanwege de kabelversie maar we denken dat ons ontwerp met verstelbare hefarm en contragewicht beter zal zijn![]()
Na de zomer ergens schat ik.Al een idee wanneer deze toestellen ongeveer uitgebracht gaan worden?
Via een bekende kreeg ik deze door gestuurd!
![]()
Enig idee wanneer deze ergens wordt uitgebracht? Die moet ik gewoon erbij hebben! 🤣
Dan zou ik die maar annuleren... Ik lees weinig positieve dingen over Revolt in de Facebook groepen...Dit zou ik ook zsm willen weten want ik heb die van Revolt in bestelling staan😂
Dit is een prototype. Het uiteindelijke product waarschijnlijk ergens tegen het einde van de zomer of na de zomer.Via een bekende kreeg ik deze door gestuurd!
Enig idee wanneer deze ergens wordt uitgebracht? Die moet ik gewoon erbij hebben! 🤣
Zoals het nu uitziet nog ongeveer 4 weken (midden/eind april).@Fitness Seller enig idee wanneer die Bulgarian Split squat stand er weer zal zijn?
Past dit dan op de scr760?Nee, dat is helaas niet mogelijk. De nieuwe Jammer Arms zijn enkel geschikt voor de 500, 600 en 700 serie racks.
Er komen volgens mij een stuk of 6 nieuwe Jammer Arms, als alles doorgaat. Voor de 500, 600 en 700 series. Fixed en met trolley.Past dit dan op de scr760?
En enkel met een trolley systeem vermoed ik?
Even uit de oude doos; is hier al eens wat meer over bekend?Er zal inderdaad ook een nieuw biceps toestel worden gemaakt maar ik heb nog geen idee hoe of wat. We hebben tot nu toe enkel nog globaal geïnventariseerd welke toestellen we allemaal willen upgraden en nieuw in het assortiment willen nemen.
Easy gewoon nog een mbx 660 kopen en de curl erop laten zitten😎Even uit de oude doos; is hier al eens wat meer over bekend?
Heb voor nu wel een "oke" oplossing met de losse accessoire en de offsets, maar het begint nu al te irriteren hoeveel tijd het kost om alles op te zetten voor die ene oefening.. 😅
Nah heb al een 650 en 660 staan...Easy gewoon nog een mbx 660 kopen en de curl erop laten zitten😎