Fitness Seller

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Voor mij is stabiliteit dat de rack niet van de grond komt bij explosief gebruik...

Ik heb nu bij mn familie bijv. een bodycraft bench staan met leg extension, belastbaar tm 100 kg, maar 60 kg erop komt het bankje al van de grond...dus vandaar dat ik een beetje huiverig ben met de belastbaarheden. Woon helaas te ver om even langs de showroom te komen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #15.502
Voor mij is stabiliteit dat de rack niet van de grond komt bij explosief gebruik...

Ik heb nu bij mn familie bijv. een bodycraft bench staan met leg extension, belastbaar tm 100 kg, maar 60 kg erop komt het bankje al van de grond...dus vandaar dat ik een beetje huiverig ben met de belastbaarheden. Woon helaas te ver om even langs de showroom te komen.
Dat klinkt eerder als een ontwerpfout dan dat het iets te maken heeft met stabiliteit.

Verder kun je het toestel zoals gezegd altijd nog verzwaren door gewoon halterschijven eraan te hangen. Dus als je perse explosief wilt trainen op een lichter/goedkoper toestel en er is teveel beweging naar jouw smaak, dan kun je het toestel gewoon verzwaren :thumb:

Dat klinkt eerder als een ontwerpfout dan dat het iets te maken heeft met stabiliteit.

Verder kun je het toestel zoals gezegd altijd nog verzwaren door gewoon halterschijven eraan te hangen. Dus als je perse explosief wilt trainen op een lichter/goedkoper toestel en er is teveel beweging naar jouw smaak, dan kun je het toestel gewoon verzwaren :thumb:
Toch nog een vraag, welke spotter arms horen hierbij? De smithmachine heeft gwn een 21 mm boring? ATX Spotter Arms 600 2.0 passen dan?

• #15.504
Toch nog een vraag, welke spotter arms horen hierbij? De smithmachine heeft gwn een 21 mm boring? ATX Spotter Arms 600 2.0 passen dan?
Lees a.u.b. altijd onze productbeschrijvingen en specificaties zorgvuldig door. Die worden met grote zorg opgesteld en daarin vind je normaal gesproken altijd alle informatie:

Deze Smith Machine is niet geschikt voor het bevestigen van andere ATX accessoires, omdat de achterzijde van de staanders open is.

Gaat ATX ook losse 700 serie uprights, crossmembers etc verkopen zoals ook met de 800 serie werd gedaan? Gezien die van de 800 serie er ook uit is/gaat.

• #15.506
Gaat ATX ook losse 700 serie uprights, crossmembers etc verkopen zoals ook met de 800 serie werd gedaan? Gezien die van de 800 serie er ook uit is/gaat.
Ja, zodra de nieuwe 700 serie rigs klaar is, dan kun je daarvan weer alle losse onderdelen kopen. Maar dat geldt niet voor onderdelen van racks of andere toestellen, daarvan worden namelijk geen losse onderdelen verkocht.

• Like
Waarderingen: RiPo
Wat is er met de ATX app gebeurt?

Nu al een 2.0 versie van de MPHR-740?!
Das heel snel haha!
Wel goede upgrades zag ik!

Laatst bewerkt:
  • #15.510
Nu al een 2.0 versie van de MPHR-740?!
Das heel snel haha!
Wel goede upgrades zag ik!
Dat klopt. De meeste nieuwe racks krijgen wat kleine upgrades om ze wat meer in lijn met elkaar te brengen.

De nieuwe MPHR-740 krijgt onder andere:
  • 180 graden zwenkbare kabelarmen
  • Roestvrijstalen staanders (alleen de voorste staanders)
  • Aluminium katrollen
  • Geïntegreerde optrekstang
  • en nog wat algemene updates en verbeteringen

Er komt nog een versie van de MPHR-740 met smith (maar dat zal dus wel een 4-post rack zijn).
Ben benieuwd. Al ben ik ook erg blij nog steeds met m'n SCR-760! Is alleen jammer dat we daar niet die nieuwe 180 graden zwenkbare kabelarmen los voor kunnen krijgen.

• #15.513
Dat het zonder gewichtstapels zou zijn was al bekend, desondanks ben ik nog steeds benieuwd naar het fysieke plaatje 🙂
Check onze Instagram eens (van ATX). En het nieuwe seated toestel zullen we ook nog op Instagram laten zien, vandaag of morgen.

Nice. Deze moet ik hebben. Durf bijna niet te vragen wanneer die verwacht wordt. :eek!:

IMG_0E00601D3508-1.jpeg

Check onze Instagram eens (van ATX). En het nieuwe seated toestel zullen we ook nog op Instagram laten zien, vandaag of morgen.
Dit is gewoon het huidige model met een paar upgrades zoals gebruik met weerstandsbanden en als ik het goed zie kan je dese aan aan willekeurige gewichtstapel vast haken met die kabel?
Gaat de losse leg lift option ook met zo'n optie komen om het aan een gewichtstapel te kunnen haken?

Wel goede upgrade van de bestaande uitvoering. Ben benieuwd naar de 2 zittende varianten. 😁

Laatst bewerkt:
  • #15.516
Dit is gewoon het huidige model met een paar upgrades zoals gebruik met weerstandsbanden en als ik het goed zie kan je dese aan aan willekeurige gewichtstapel vast haken met die kabel?
Gaat de losse leg lift option ook met zo'n optie komen om het aan een gewichtstapel te kunnen haken?

Wel goede upgrade van de bestaande uitvoering. Ben benieuwd naar 2 2 zittende varianten. 😁
Ja dit is een upgrade van het huidige model, daar was toch altijd sprake van? Video van de zittende variant volgt nog, zoals aangegeven in mijn vorige post.

Nee, waarschijnlijk is alleen deze variant is met bevestiging voor kabel.

• Like
Ja dit is een upgrade van het huidige model, daar was toch altijd sprake van? Video van de zittende variant volgt nog, zoals aangegeven in mijn vorige post.
Klopt, maar de zittende variant is waar ik vooral benieuwd naar ben.
De zittende variant met een kabel tracé komt zeker nog later?

• #15.518
Klopt, maar de zittende variant is waar ik vooral benieuwd naar ben.
De zittende variant met een kabel tracé komt zeker nog later?
We zijn er nog niet over uit of we ook een tweede zittende variant maken, aangezien de huidige zittende variant erg goed bevalt. Wellicht een variant met gewichtstapel in de toekomst.

• Like
We zijn er nog niet over uit of we ook een tweede zittende variant maken, aangezien de huidige zittende variant erg goed bevalt. Wellicht een variant met gewichtstapel in de toekomst.
Jullie wisselen ook regelmatig van gedachten zo te zien 🤣
Maar ik begrijp hieruit dus dat er maar 2 nieuwe leg curl leg extention toestellen uit komen?

• #15.520
Jullie wisselen ook regelmatig van gedachten zo te zien 🤣
Maar ik begrijp hieruit dus dat er maar 2 nieuwe leg curl leg extention toestellen uit komen?
Er zijn voor nu inderdaad nog "maar" twee nieuwe leg curl/lex extension toestellen in ontwikkeling. Maar voor de zittende variant zijn we er nog niet helemaal uit welke vorm deze precies gaat krijgen.

Het proces om een nieuw toestel te ontwikkelen is inderdaad niet altijd rechttoe rechtaan, dus we veranderen inderdaad wel eens van gedachten. Na het testen van een prototype gooien we het ontwerp soms volledig om (zoals recent bij de Pendulum Squat), of soms schrappen we een toestel volledig, of soms maken we twee verschillende varianten van een toestel in verschillende series/prijsklassen etc. Wellicht moet ik wat minder informatie over aankomende producten delen, dan is er ook geen gedoe of teleurstelling als het achteraf toch anders uitpakt of als er vertragingen zijn etc. :p

Terug
Naar boven