MuscleMeat

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Volgens mij past het sowieso niet.. want als je goed kijkt worden de trolleys vast gezet met die pennen aan de zijkanten..
En de uprights van de SCR-760 hebben alleen het 50mm gatenpatroon aan de voor en achterkant.
Bij mij zitten er ook gaten in de zijkanten 😉.
Misschien heb ik een latere versie want aan de voorkant lopen de gaten niet helemaal door tot beneden.

Misschien heb ik een latere versie want aan de voorkant lopen de gaten niet helemaal door tot beneden.
Zou kunnen, de mijne dateert uit 2021
Al lijkt het mij nog steeds onhandig om op dezelfde uprights verstelbare trolley jammers en verstelbare pulleys te hebben.

Laatst bewerkt:
Had ook liever gehad dat ze een versie uitbrachten zonder trolley zodat ik ze kon verwijderen maar dan wel een versie die werkt zonder de spotter arms.

• Topic Starter Topic Starter
  • #15.484
Dat ligt inderdaad aan de versie van het toestel. De SCR-760 heeft ook gaten aan de zijkant gehad. Maar zoals gezegd is het misschien niet handig om de trolley te gebruiken op een rack met kabels aan de voorzijde.

Had ook liever gehad dat ze een versie uitbrachten zonder trolley zodat ik ze kon verwijderen maar dan wel een versie die werkt zonder de spotter arms.
Zoals het nu uitziet, zullen de nieuwe Jammer Arms in verschillende versies mét of zónder trolley beschikbaar zijn. We zijn er nog niet helemaal over uit welke versies we precies lanceren.

Er zal inderdaad ook een nieuw biceps toestel worden gemaakt maar ik heb nog geen idee hoe of wat. We hebben tot nu toe enkel nog globaal geïnventariseerd welke toestellen we allemaal willen upgraden en nieuw in het assortiment willen nemen.

Even uit de oude doos; is hier al eens wat meer over bekend?
Heb voor nu wel een "oke" oplossing met de losse accessoire en de offsets, maar het begint nu al te irriteren hoeveel tijd het kost om alles op te zetten voor die ene oefening.. 😅
Hier ondertussen al meer over bekend?

Zou het mogelijk zijn om de bredere armen van de monster 2.0 functionele trainer op de scr 760 te monteren? Zonder al te veel aanpas werk.

Zou het mogelijk zijn om de bredere armen van de monster 2.0 functionele trainer op de scr 760 te monteren? Zonder al te veel aanpas werk.
Heb daar ook naar gekeken en volgens mij moet dat wel passen. Maar wss moet je ook nieuwe langere kabels mee bestellen.
Alleen grootste probleem is dat atx geen losse onderdelen verkoopt.. Wat naar mijn idee atx een hele boel geld laat liggen.. Want ik heb t idee dat er heel veel vraag naar is..

Spijtig. Het zou wel leuk zijn mocht je uw materiaal kunnen upgraden naar de nieuwe versie zonder een geheel nieuwe machine te bestellen.
Precies dit, en daardoor denk dat atx echt geld laat liggen. Want mensen kopen niet een nieuwe machine van 3000-4000 voor een paar leuke upgrades als ze al en goed werkende machine hebben staan.

• #15.492
Spijtig. Het zou wel leuk zijn mocht je uw materiaal kunnen upgraden naar de nieuwe versie zonder een geheel nieuwe machine te bestellen.
Daar geef ik je zeker geen ongelijk in maar helaas is het niet altijd even makkelijk of goedkoop om nieuwe onderdelen aan te bieden voor oudere machines, zeker als er zoals in dit geval ook andere onderdelen (zoals de kabels) vervangen moeten worden. En deze kabelarmen zouden daarom waarschijnlijk slechts voor een klein aantal mensen echt interessant zijn.

Daar geef ik je zeker geen ongelijk in maar helaas is het niet altijd even makkelijk of goedkoop om nieuwe onderdelen aan te bieden voor oudere machines, zeker als er zoals in dit geval ook andere onderdelen (zoals de kabels) vervangen moeten worden. En deze kabelarmen zouden daarom waarschijnlijk slechts voor een klein aantal mensen echt interessant zijn.
Hoeveel van de atx smith cable racks zijn ernin de afgelopen jaren verkocht.. Of andere racks met 60×60 uprights waar een pulley op zit? Daar zou het allemaal op passen. Ik denk dat er nog veel van verkocht zouden worden.. Kabels kun je sowieso los nieuw bestellen.

Ik zou het feit dat er ook nieuwe kabels bij moeten juist een argument vinden VOOR de verkoop van nieuwe armen. Jullie verkopen kabel op maat, kan je een mooi bedrag vragen voor een upgrade bundel😎

Ik ben opzoek naar Smith machine + low/high pulley en inclusief mogelijk voor een stang om vrij te trainen en een T-bar row te bevestigen.

Kan ik hieraan de t-bar row extensie vastmaken en hoe stabiel is het geheel? Ik wil zeker wel 70 kg+ lat pulldowns met wel iets van swing kunnen doen, is dit mogelijk of alleen strikte form?
Wat is het alternatief? Budget onder de €2500

ATX Smith Machine MPX-⁠620 + Lat Pulley​

• #15.496
Ik ben opzoek naar Smith machine + low/high pulley en inclusief mogelijk voor een stang om vrij te trainen en een T-bar row te bevestigen.

Kan ik hieraan de t-bar row extensie vastmaken en hoe stabiel is het geheel? Ik wil zeker wel 70 kg+ lat pulldowns met wel iets van swing kunnen doen, is dit mogelijk of alleen strikte form?
Wat is het alternatief? Budget onder de €2500
ATX Smith Machine MPX-⁠620 + Lat Pulley
Je kunt de ATX T-Bar Row Option inderdaad bevestigen aan de MPX-620. Alles is stabiel genoeg voor jouw wensen.

Alle andere smith machines en multistations vind je hier:

Je kunt de ATX T-Bar Row Option inderdaad bevestigen aan de MPX-620. Alles is stabiel genoeg voor jouw wensen.

Alle andere smith machines en multistations vind je hier:
Dank, al enig idee wanneer die smith machines met lat pulley weer op voorraad komen? Volgens mij al meer dan een maand uitverkocht.
Is de optie ATX Smith Machine MPX-⁠730 + ATX Lat Pulley Option LTO-⁠750 I.C.M een Connector stabieler of maakt het weinig uit voor mij?

• #15.498
Dank, al enig idee wanneer die smith machines met lat pulley weer op voorraad komen? Volgens mij al meer dan een maand uitverkocht.
Is de optie ATX Smith Machine MPX-⁠730 + ATX Lat Pulley Option LTO-⁠750 I.C.M een Connector stabieler of maakt het weinig uit voor mij?
Even mailen met onze klantenservice voor levertijden. De Smith Machine MPX-620 is gewoon op voorraad, dus het gaat om de levertijd van de LTO-650 pulley.

Ja de MPX-730 is natuurlijk een heel stuk zwaarder uitgevoerd, dus die zal ook nog wat robuuster en stabieler aanvoelen. De MPX-730 is ook gecertificeerd voor professionele toepassingen in sportscholen. Maar als je geld wilt besparen dan volstaat volstaat de MPX-620 voor jou ook prima, zeker met de pulley erbij. De LTO-650 pulley is natuurlijk niet voor niets belastbaar tot 160 kg ;)

Even mailen met onze klantenservice voor levertijden. De Smith Machine MPX-620 is gewoon op voorraad, dus het gaat om de levertijd van de LTO-650 pulley.

Ja de MPX-730 is natuurlijk een heel stuk zwaarder uitgevoerd, dus die zal ook nog wat robuuster en stabieler aanvoelen. De MPX-730 is ook gecertificeerd voor professionele toepassingen in sportscholen. Maar als je geld wilt besparen dan volstaat volstaat de MPX-620 voor jou ook prima, zeker met de pulley erbij. De LTO-650 pulley is natuurlijk niet voor niets belastbaar tot 160 kg ;)
Ik zal even informeren, thnx!
Ik snap dat de belastbaarheid hoog ligt, maar varieert dat niet in de praktijk hoe de oefening word uitgevoerd of maakt dat niet heel veel in uit?
Dus mijn voorbeeld die ik gaf 70 kg strikt en langzamer vs. een beetje swing en explosief.

• #15.500
Ik zal even informeren, thnx!
Ik snap dat de belastbaarheid hoog ligt, maar varieert dat niet in de praktijk hoe de oefening word uitgevoerd of maakt dat niet heel veel in uit?
Dus mijn voorbeeld die ik gaf 70 kg strikt en langzamer vs. een beetje swing en explosief.
Je kunt gewoon explosief trainen, maar ik weet niet wat jij persoonlijk voor verwachtingen hebt qua stabiliteit. Het is in ieder geval niet zo dat dit toestel van 127 kg enorm zal wiebelen waneer jij een explosieve lat pulldown uitvoert (en al helemaal niet als je de uitvoering met 115 kg gewichtstapel zou kiezen). Je zou zelfs halterschijven aan de smith stang kunnen laten hangen om het toestel te verzwaren. Je kunt eventueel ook een afspraak maken om langs te komen in onze showroom, dan kun je de LTO-650 uitproberen (weliswaar op een power rack maar dan krijg je wel een goede indruk van de kwaliteit en stabiliteit).

Terug
Naar boven