MuscleMeat

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Dacht ik al. Las dat Powertec ook de verkoop stopt met hun cable belt squat omwille van Rogue. Jammer lijkt me een heerlijke belt squat en lekker compact. Ben voor nu zeer tevreden met de ATX attachment.

Edit: een verstelbare rack attached handle mis ik alleen.

Komt er een nieuw design?

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #15.623
Dacht ik al. Las dat Powertec ook de verkoop stopt met hun cable belt squat omwille van Rogue. Jammer lijkt me een heerlijke belt squat en lekker compact. Ben voor nu zeer tevreden met de ATX attachment.

Ja dat is de reden dat we dit toestel niet in de VS zullen aanbieden, toen is besloten om deze hier ook maar uit het assortiment te halen (ook al zijn er hier in Europa geen problemen met het ontwerp of patenten). Jammer inderdaad, want zo krijgen klanten in de VS geen opties voor goedkopere/compactere/betere alternatieven (met kabel).

Er zijn voor nu nog geen plannen voor een nieuw model, misschien in de toekomst. De goedkopere Compact Belt Squat is overigens ook vele malen populairder.

Ja dat is de reden dat we dit toestel niet in de VS zullen aanbieden, toen is besloten om deze hier ook maar uit het assortiment te halen (ook al zijn er hier in Europa geen problemen met het ontwerp of patenten). Jammer inderdaad, want zo krijgen klanten in de VS geen opties voor goedkopere/compactere/betere alternatieven (met kabel).

Er zijn voor nu nog geen plannen voor een nieuw model, misschien in de toekomst. De goedkopere Compact Belt Squat is overigens ook vele malen populairder.
Ben ik blij dat ik de cable belt squat al heb staan! Echt een top apparaat! 🙏🏻
Als je de ruimte hebt en het budget zou ik er snel nog een aanschaffen!

Een handle zou handig zijn.

Als je het over de rack attached lever belt squat hebt: ik zelf hang een strap safety boven mn belt squat met een band peg door de andere lus heen waarmee hij normaal aan het rack bevestigd zit, dat werkt ook prima

@Fitness Seller in hoeverre kan het kwaad dat het schroefdraad niet volledig in de draaimoer zit? Die nieuwe draaimoer is behoorlijk dikker dan de oude.

IMG_8977 normaal.jpeg

• #15.627
@Fitness Seller in hoeverre kan het kwaad dat het schroefdraad niet volledig in de draaimoer zit? Die nieuwe draaimoer is behoorlijk dikker dan de oude.
Dat durf ik niet te zeggen of dat 'kwaad' kan. Het betekent natuurlijk dat de schroef sneller zou kunnen losdraaien. Maar als dit niet past dan ga ik ervan uit dat je dit accessoire gebruikt op een apparaat waarvoor deze niet is bedoeld, zoals de 800 serie. Dan is dat natuurlijk op eigen risico.

Misschien kun je nog proberen om de kunststof beschermer die in de nieuwe schroeven geïntegreerd is te verwijderen, maar ik heb geen idee of dat zomaar gaat.

Dat durf ik niet te zeggen of dat 'kwaad' kan. Het betekent natuurlijk dat de schroef sneller zou kunnen losdraaien. Maar als dit niet past dan ga ik ervan uit dat je dit accessoire gebruikt op een apparaat waarvoor deze niet is bedoeld, zoals de 800 serie. Dan is dat natuurlijk op eigen risico.

Misschien kun je nog proberen om de kunststof demper die in de nieuwe schroeven geïntegreerd is te verwijderen, maar ik heb geen idee of dat zomaar gaat.

Dit product is wel geschikt voor de 800 serie. Althans dat staat erbij. ;)

Gaat om de Support Pad. Maar ik zal eens kijken. Die dingen zijn niet los te koop, toch?

• #15.629
Dit product is wel geschikt voor de 800 serie. Althans dat staat erbij. ;)

Gaat om de Support Pad. Maar ik zal eens kijken. Die dingen zijn niet los te koop, toch?
Hmm dan hebben ze in de fabriek de knop bijgewerkt. Daar hoort de oude knop bij. In dat geval moeten we dit inderdaad wijzigen zodat deze enkel nog voor tot de 700 serie geschikt.

De oude knop zou je nog los kunnen aanvragen bij onze klantenservice (maar dan kun je ook net zo goed het kunststof van deze knop eraf halen als dat lukt).

Een handle zou handig zijn.

Als je het over de rack attached lever belt squat hebt: ik zelf hang een strap safety boven mn belt squat met een band peg door de andere lus heen waarmee hij normaal aan het rack bevestigd zit, dat werkt ook prima
De attachment is bij mij bevestigd aan een enkele staander, ik heb geen power rack, maar een combo squat/bench rack.

Kwam er nou trouwens ook nog een vernieuwde versie van de biceps blaster?

Wordt dat dan een gewone update of krijgt die dan ook een machinale functie voor triceps?

• #15.634
Wordt dat dan een gewone update of krijgt die dan ook een machinale functie voor triceps?
Geen triceps, dit is de Biceps Blaster en geen 2-in-1 machine (dan zou het toestel compleet anders ontworpen moeten worden, dus misschien ooit als apart toestel maar in ieder geval niet in de vorm van de huidige Biceps Blaster).

Laatst bewerkt:
  • Dislike
Waarderingen: RiPo
Geen triceps, dit is de Biceps Blaster en geen 2-in-1 machine (dan zou het toestel compleet anders ontworpen moeten worden, dus misschien ooit als apart toestel maar in ieder geval niet in de vorm van de huidige Biceps Blaster).
Zijn er wel plannen voor zo'n 2in1 toestel dan?

• #15.636
Zijn er wel plannen voor zo'n 2in1 toestel dan?
Geen concrete plannen maar staat wel op een lijstje met nog 20+ toestellen, dus misschien ooit :p

We zijn nu in ieder geval klaar met een aantal nieuwe been- en rugtoestellen dus misschien is het niet verkeerd als er daarna weer eens een arm-toestel aan bod komt. But don't hold your breath, dat zal sowieso niets voor het komende half jaar zijn.

• Like
Waarderingen: RiPo
Enig idee wanneer die nieuwe dumbbellracks met aflegschalen gaan binnenkomen? Evenals de 10kg urethaan dumbbells?

Terug
Naar boven