- Waardering
- 11
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 88kg
HALF-time bedoelde ik m'n huidige job he!!! (ale, 3/5de ofzo)...
ik heb ook niet de bedoeling om daar van 's morgens tot 's avonds mee bezig te zijn he, toch niet direct...
zaal inrichten, volzetten, en poetsen (lang leve de mama of de vrouw;-)
en dan open houden he, van 17 - 21u30 = ca 5u x 6 dagen = 30 uur per week he...
ik wil er ook geen voltijds café van maken he... ale alles zal afhangen van de huur en het vinden van een geschikt zaaltje + parking errond + eventueel de kosten van een trainer...
heb niet de bedoeling om me zot te gaan lenen, zodat ik de strop al rond m'n nek voel hangen voor ik begonnen ben he...
ik heb ook niet de bedoeling om daar van 's morgens tot 's avonds mee bezig te zijn he, toch niet direct...
zaal inrichten, volzetten, en poetsen (lang leve de mama of de vrouw;-)
en dan open houden he, van 17 - 21u30 = ca 5u x 6 dagen = 30 uur per week he...
ik wil er ook geen voltijds café van maken he... ale alles zal afhangen van de huur en het vinden van een geschikt zaaltje + parking errond + eventueel de kosten van een trainer...
heb niet de bedoeling om me zot te gaan lenen, zodat ik de strop al rond m'n nek voel hangen voor ik begonnen ben he...

die chichi fitness centra gelijk Velocity hangen mijn botten uit. En tis nog eens te duur... en ze weten begot niet eens wat een deadlift ofzo is. Niks powerrack en zelfs geen decline bankje (ja, enkel voor buikspieren)