naitje
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik dacht toch dat praktisch iedereen of toch de meesten savonds gaan trainen.. Ga op dit uur eens 5 gyms af je zal weinig mensen zien.
De meeste trainen in de avond tegelijk ja. Maar als je de gehele ochtend en middag het aantal mensen telt en die van de avond zul je toch veel meer mensen tellen in de ochtend en de middag. En wees eerlijk, zou jij een abbonement nemen op een sportschool die van 5 tot 10 open is? Er zijn altijd wel dagen dat je in de avond niet kunt trainen en dat je overdag moet trainen.

Mijns inziens gaat 70 % savonds. Ik heb nog nooit overdag of smorgens getraind of kunnen trainen. Naar verluidt, tenminste in onze populaire gym, loop je er vrijwel alleen dan.
Maar om er mij over te kunnen uitspreken zou ik dit sporadisch in een tiental gyms moeten gaan vragen uiteraard![]()

... maar ik ga daar wel geen 14 uur per dag in staan, en dat 7 op 7 hoor... (dat weet ik nu al) laat ik dan maar een echte belg zijn!
= 84 uur per week... Per abbo ongvr 30 a 40 euro per maand. Dan de huur 1000 euro, Dan de drank 50 euro per week ongrv, Supplementen 100 a 200 maand en belastingen 300 euro. is dus ongvr 50 abbo's voor 30 euro = 1500 euro+200suppl= 1700 + losse beurten zo een 5 pers voor 3 euro *30 = 450 euro = 2150 - 1000 = 1150 Euro, is een zeer ruwe schatting, je moet ook stellen dat je in de eerste 3 jaren een sterk verlies lijdt.
ja ik heb nr boven afgerondAls het hier ook maar een beetje op leek, dan was het niet zo moeilijk.
ik kwam eerst op zo'n 600 euro uit