- Waardering
- 3.543
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja, maar als je een paar jaar bezig bent met de zaak lopen ze ook veel vlotter en haal je de winst er allml uit, ik heb gezien dat er goeddraaiende kleine gyms zijn die ook maar tot 21 uur half 22 open zijn, en ook wat later open gaan en een sluitingsdag nemen. Dus in principe is het haalbaar om een kleine onderneming te worden en te blijven.denk dat je niet veel belasting zal moeten betalen, gezien de afschrijvingen/kosten torenhoog zijn...
maar 80 uur werken/week voor 1000 euro... zooottttt!!!
+ denk dat drank wel stuk hoger is hoor!
je maakt zeker al een euro winst per drankje, en de meeste drinken toch allemaal iets he per training...
Vraag me eigelijk af hoe je winst kan maken op een gym.
Wil later ook wel een gym opennen maar als je zo telt kom je nog minder uit als gewoon werken voor een bedrijf.
en zeker de eerste jaren worden een probleem.
Misschien een goed idee als je het geld hebt om naast jou gym een web winkel te openen met suplementen.
Ook al wat extra inkomsten.
Ik kan je trouwens wel een standaard ondernemersplan opsturen die via mijn stagebedrijf in behandeling gebracht wordt bij banken. Werk bij een bedrijf dat financieringen voor startende ondernemers verzorgt. Kan ik je zo toesturen zeg maar waar naar toe. succes ermee
Hi, een wat rare vraag, weet ook niet waar ik ze moet posten...
ik zou op termijn graag een fitness/bodybuilding zaaltje open houden, zelfstandig dus in bijberoep.
Heb al wat rondgekeken voor toestellen e.d. en hier en daar kan je wel wat materiaal overkopen aan "dumpingprijzen", van iemand die er mee stopt ofzo.
ik zou het low-budget willen houden, zien dat ik ergens iets kan huren/kopen (moet wel betaalbaar blijven), en me vooral richten op bodybuilding-powertraining en ook wat fitness...
weet iemand waar je zo'n soort marktonderzoek kan laten doen zodat je weet of er mensen in de buurt interesse hebben daarin, om wat zekerheid in te bouwen...
+ wat zou zo'n inrichting totaal kosten?
dacht toestellen : ca 20.000 euro (tweedehands).
inrichting : 20.000 euro (zelf doen/helpen)
huur : afhankelijk van plaats en grootte : ca 1.000 euro/maand.
maw : geen fancy stuff toestanden, maar rechtoe rechtaan bodybuilding gym... en later misschien wat uitbreiden/verfraaien...
buiten lidgeld heb je nog andere opbrengsten? drank (shakes), café bijopen houden enz enz...
iemand tips, ideeen, raad? laat maar komen.
werk momenteel voltijds, ben getrouwd en twee kids van 9-10 jaar.
ik train zelf al een groot aantal jaar, naturel, en zou dat wel zien zitten om later eventueel deeltijds te werken, en dan de zaal open te houden, schema's op te stellen, tips te geven, eventueel met een deeltijdse trainer ofzo als backup...
greetz
mega-bump van 2 jaar...
Ondertussen ouder en wijzer geworden, en plannen opgeborgen.
Heb geen zin meer in 70u werkweek en ook nog te weinig startkapitaal (lees : de lotto nog niet gewonnen).