Flying Fox
Huge Freak
- Waardering
- 0
Dat dacht ik al

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat dacht ik al

Pullups gingen idd goed.

rusten is saai, daarom vandaag een beetje isolatie gedaan![]()
hammer curls:
6x1
Lol, goed gezien, veranderd.brutal hammercurl![]()
die rack chins, waar houdt je dan aan vast? Aan de dikke balk van het rack?
Lol, goed gezien, veranderd.
Idd, aan de balk van men rack. Ik ga met men vier vinger er aan hangen
Gewoon, om eens te variëren. IK had eerst gedacht dat het zwaarder zou zijn voor men onderarmen, maar zoveel verschil blijkt dat niet te geven.
Gewoon, om eens te variëren. IK had eerst gedacht dat het zwaarder zou zijn voor men onderarmen, maar zoveel verschil blijkt dat niet te geven.

Schema ziet er goed uit, daar word je volgens mij wel lekker sterk van. Al enige vooruitgang in de heup?

Wist niet dat er nog mogelijk sprake kon zijn van sport. Moet ik het eens met men nieuwe dokter over hebben (kerel die ook wel wat met sportmensen bezig is dacht ik, dus dat komt toevallig goed uit). 24 april heb ik een afspraak.* Ontslag na 4 - 7 dagen
* Medicatie en oefenschema, worden meegegeven
* Huisarts, verpleegkundige en kinesist worden verwittigd
* Afspraak ivm. wondverzorging en verwijderen van de hechtingen
* Stappen met krukken gedurende (1 a 3 weken) in samenspraak met kinesist
* Trappen lopen
* Autorijden vanaf 6de week, indien er volledige controle is over de geopereerde heup
* Sporthervatting na overleg met de chirurg
* Onthouden van de preventie-regels voor heupluxaties
Ik appreciëer het gedacht, maar kan iedereen stoppen met beterschap en zo te zeggen.

Kuiten wel.
Hipresurfacing is alleen de kop zelf vervangen he?Ik lees net watover hipresurfacing:
Wist niet dat er nog mogelijk sprake kon zijn van sport. Moet ik het eens met men nieuwe dokter over hebben (kerel die ook wel wat met sportmensen bezig is dacht ik, dus dat komt toevallig goed uit). 24 april heb ik een afspraak.