Remi AFCA
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 276
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Valt me van je tegen zegt ie![]()
Voor de rest is t alleen maar goed dat je over me twijfelt dat betekent dat Jigsaw dat ook doet en me dus niet msrtelt/dood
De enige reden dat jij van rob g naar paris bent geswitcht is omdat je wist dat rob g voor zichzelf zou opkomen

Epic detective skills...
Je zou toch met wat beters moeten komen max![]()
gebaseerd op nul! Als je echt burger was zou je dit inzien. Je arrogantie gaat je nekken!Lol jij moet met wat beters komen dan je trieste poging om de aandacht op paris te vestigen van orgineel afgebaseerd op nul! Als je echt burger was zou je dit inzien.
Zie dat ook in, maar t interesseert me vrij weinig..
zo epish slecht haha misschien ken ik je gewoon te goed 
Je gedraagd je verdacht, orgineeltje.
Trouwens, iedereen gaat hier ervan uit dat het een inactief iemand moet zijn die jigsaw is, terwijl het op dit punt nog anyone kan zijn. En doet er niemand wat met die B?
Je gedraagd je verdacht, orgineeltje.
Trouwens, iedereen gaat hier ervan uit dat het een inactief iemand moet zijn die jigsaw is, terwijl het op dit punt nog anyone kan zijn. En doet er niemand wat met die B?
Ik maak me verdacht?
En Max dan? Niet gezien hoe agressief hij het speelt?
Of Mark en Woopy die elkaar beschermen?

Ja man jij stemt liever op een random iemand![]()
Vieze smerige cult zegzo epish slecht haha misschien ken ik je gewoon te goed
![]()
.. ik blijf gwn bij paris.. ze past gwn erg in mn nieuw & jigsaw profiel gebaseerd bij een systeem van bewuste rolverdeling.Max als je me een beetje kent weet je dat niet mijn stijl is als cult zijnde.. ik blijf gwn bij paris.. ze past gwn erg in mn nieuw & jigsaw profiel gebaseerd bij een systeem van bewuste rolverdeling.
Bullshit reden imo.:En kijk trouwens hoeveel discussie er los komt.
Full of information, information everywhere![]()

9 van de 10 X wel.... Ik heb mij rollen bewust verdeeld toen ik spelleider was.. Maxiamento ook. En voor de rest.. een actieve wolf loopt toch vroeg of laat tegen de lamp.. een inactieve of in ieder geval minder actieve heeft daar stukken minder kans op.
Zie Roth & Woopy.. en zie Orgineel als actieve wolf in spel 3 d8 ik.