MuscleMeat

Forum game 8: Voor de niet valsspelers only

• Topic Starter Topic Starter
in b4 belgenmop

Laatst bewerkt:
9 van de 10 X wel.... Ik heb mij rollen bewust verdeeld toen ik spelleider was.. Maxiamento ook. En voor de rest.. een actieve wolf loopt toch vroeg of laat tegen de lamp.. een inactieve of in ieder geval minder actieve heeft daar stukken minder kans op.
Zie Roth & Woopy.. en zie Orgineel als actieve wolf in spel 3 d8 ik.

---------- Post toegevoegd Sun 1 Jul 2012 om 18:17 ----------

Klopt.. maar ben bezig met eten koken dus kan niet uitgebreid reageren.. en had al een vermoeden dat je t op die tour zou gooien.

Logisch dat je het verwacht als je offensief waardeloos is, wordt er niet echt beter op.

Een slimme spelleider zou dit natuurlijk eens kunnen flippen en de grootste schreeuwlelijk wolf kunnen maken.

Nee niet.. een actieve speler heeft altijd een verhoogde kans om weggestemd te worden.. t kan natuurlijk dat we een actieve jigsaw hebben.. maar die loopt hoe dan tegen de lamp aan tenzij die zn eigen cultisten wegstemd waardoor hij of zij in een veilige status verkeerd & je moet denkende burgers hebben ofcourse

---------- Post toegevoegd Sun 1 Jul 2012 om 18:26 ----------

Dus jij zegt dat Max de wolf is?

Slimme move bro :roflol:

Stem aub op die homofiele orgineel
Die tot nu altijd het meest episch slecht cult heeft gespeeld. Hij verdiend het niet om lang cult te blijven.

Kan je weinig specifieke dingen geven behalve dat zijn gedrag nogal overeenkomt met het vorige potje en de manier waarop hij zich verweert. Remi lijkt hem in bescherming te willen nemen wou jou aanwijzen als jigsaw en is toen later geedit naar paris erg ongefundeerd dus. Daarbij wil ik wel stellen dat als orgineel een good guy blijkt te zijn jullie mij morgen wel mogen hangen.

Ik ga mee met Orgineel. De enige tot nu toe die in Remi's random stem naar Paris meegaat ineens.

Kan je weinig specifieke dingen geven behalve dat zijn gedrag nogal overeenkomt met het vorige potje en de manier waarop hij zich verweert. Remi lijkt hem in bescherming te willen nemen wou jou aanwijzen als jigsaw en is toen later geedit naar paris erg ongefundeerd dus. Daarbij wil ik wel stellen dat als orgineel een good guy blijkt te zijn jullie mij morgen wel mogen hangen.

:roflol: moest ie er persee zeggen dat ik geedit heb ..

Rob G vind ik nog steeds verdacht... Ik wil best meegaan in Orgineel trouwens. Of ben ik dan een cultist die een bondgenoot weg stemt zodat ie zelf niet meer verdacht word :rolleyes:

Rob G vind ik nog steeds verdacht... Ik wil best meegaan in Orgineel trouwens. Of ben ik dan een cultist die een bondgenoot weg stemt zodat ie zelf niet meer verdacht word :rolleyes:

Waarom vind je rob in hemelsnaam verdacht dan, hij heeft nog helemaal geen reden tot verdenking gegeven. Net als paris dat niet gedaan heeft.

Nog steeds :roflol: Waarom was ik in 1e instantie dan verdacht?

Paris

Als je een nude pic plaatst, dan haal ik mijn stem weg.

Omdat je rob g heet en je een vrij nieuwe speler bent. Logisch??? :roflol:

Hahaha wat een potje dit :roflol:

Terug
Naar boven