XXL Nutrition

Forum game 8: Voor de niet valsspelers only

eventjes tussen het werk door:

hints zijn niet al te moeilijk, vorige potjes is gebleken dat niemand meer zoekt als na een paar verhalen en toch maar gokt. Maar moest maxia niet aangekomen zijn dat b het paswoord was, dan had de helft het nog niet gevonden..

het uitdelen van rollen is gebeurd door de onschuldige hand van mn mama :o
Volledig at random dus

:thumbs:

Ik begrijp niet goed waarom er sommige op mij willen stemmen of suggereren dat ik slecht ben. Ik heb mijn stem veranderd van Orgineel naar Maxi gisteren omdat ik geen extra burger eventueel wou verliezen. Ik wou die kans niet nemen, ik denk dat jullie beter even kijken wie die kans wel makkelijk wou nemen.

Als argumentatie voor de veronderstelling dat je wel degelijk op hints kan en mag vertrouwen?

Hmm.. onduidelijk.. maargoed ik vertrouw ook op hints... Hints zijn er niet voor niks natuurlijk.. dat ze soms fout geïnterpreteerd worde ken ik vrij weinig aan doen natuurlijk :)

• Topic Starter Topic Starter
ik weet niet wat jullie er van vinden

maar ik vind het wel een zalig HARD potje :roflol:

total flip-outs, realistische shit dit

Ik begrijp niet goed waarom er sommige op mij willen stemmen of suggereren dat ik slecht ben. Ik heb mijn stem veranderd van Orgineel naar Maxi gisteren omdat ik geen extra burger eventueel wou verliezen. Ik wou die kans niet nemen, ik denk dat jullie beter even kijken wie die kans wel makkelijk wou nemen.

& als je nu effe kijkt... Wie verdenk jij dan ?

---------- Post toegevoegd Mon 2 Jul 2012 om 15:51 ----------

Tot nu toe gaat t wel lekkr.. roidrage,' bedreigingen' .. t kan allemaal in dit Belgische potje

& als je nu effe kijkt... Wie verdenk jij dan ?

Nou, Orgineel staat niet meer op mijn lijstje als cult, hij was één van de eerste die zijn stem veranderd heeft en de eerste om te zeggen dat hij geen extra burger wou verliezen.

Jij daarentegen wou de kans niet missen een cult erbij te hangen terwijl je niks zeker wist?

Do the math.

Van de rest van de spelers hoor ik niet veel verdachtmakingen, maar ga me zeker niet richten hierop, er gaat wel wat gebeuren in het dagverhaal volgens mij waardoor er andere mensen beschuldigd worden.

Alleen ben je er zelf wel echt mee bezig...?
Laat ik het zo zeggen : ben je nix vergeten?
Of loop je maar wat te dissen?

• Topic Starter Topic Starter
1 groot verhaal vanavond, geen tijd, zit op werk, had beter verlof genomen

zie eerdere posts

Nou, Orgineel staat niet meer op mijn lijstje als cult, hij was één van de eerste die zijn stem veranderd heeft en de eerste om te zeggen dat hij geen extra burger wou verliezen.

Jij daarentegen wou de kans niet missen een cult erbij te hangen terwijl je niks zeker wist?

Do the math.

Van de rest van de spelers hoor ik niet veel verdachtmakingen, maar ga me zeker niet richten hierop, er gaat wel wat gebeuren in het dagverhaal volgens mij waardoor er andere mensen beschuldigd worden.

Wat een argument dit... Dit sluit toch totaal niet uit dat hij een cultist is :rolleyes:

Check de vorige games.. cultisten manipuleren als de malle... Cultisten weten wie slecht is & wie niet.. cultisten nemen t vaak voor burgers op...puur om vertrouwen te winnen.

Als je effe verder kijkt .. ik heb de nacht overleeft terwijl de Jigsaw me wilde opeten.

Do the math ;)

Wat een argument dit... Dit sluit toch totaal niet uit dat hij een cultist is :rolleyes:

Check de vorige games.. cultisten manipuleren als de malle... Cultisten weten wie slecht is & wie niet.. cultisten nemen t vaak voor burgers op...puur om vertrouwen te winnen.

Als je effe verder kijkt .. ik heb de nacht overleeft terwijl de Jigsaw me wilde opeten.

Do the math ;)

Ik heb alle games op de voet meegevolgd ;)
Misschien heb je wel gelijk, heb nog steeds wel een weirdfeeling bij Orgineel.

Komt het verhaal weer na de stemming? Dus we weten nog niks

Edit: Toch, ik snap niet waarom je nog iemand erbij zou stemmen terwijl je nog niks weet én terwijl er al een burger dood was. What about you explain that to me

Ja verhaal komt na de stemming..

Dag verhaal word overgeslagen.. dus heeft niet echt veel zin om je stem uit te stellen :)
Gwn stemmen met zn allen.

Edit: Toch, ik snap niet waarom je nog iemand erbij zou stemmen terwijl je nog niks weet én terwijl er al een burger dood was. What about you explain that to me

Jullie zagen t als een kans om geen burger te hangen.. ik zag t als een gemiste kans om een cultist te hangen..

Ok dan. Wat zijn de ideeën over wegstemming?

Denk dat ik voorlopig meega met Remi en op Thielen stem

Weinig aanknopingspunten nog. De paar die ik heb duiden juist op goede spelers..

changed my mind

Laatst bewerkt:
Zwakke argumentatie. I love it! :popcorn:

Ik heb Thielen gestemd... Het lijkt alsof zijn reacties gespeeld zijn.

haha, en dan zou ik dat nu doen terwijl toen ik cult was het juist helemaal niet opviel dat ik aan het faken was.

Je beschuldigt mij vanuit het niets met als 1e punt toen dat ik op jou wilde stemmen. Terwijl dat niet eens het geval was.
Enige wat ik gedaan heb zijn observaties en mogelijkheden genoemd.
Oh en paris waarvan ik zei dat ik haar reactie typisch "nieuwe" cult reactie vond gaat ook gelijk mee zie ik, remi jij werd aangevallen op wie maakte je ook al weer een beschuldiging?

Ik ga nu geen vage wraakstem doen want daar schieten we ook geen fl**ker mee op.

Terug
Naar boven