- Waardering
- 1.979
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 15%
Zie biobeast wel veel meelezen, gister ook al niet gestemd...
Woopy leest ook mee..
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zie biobeast wel veel meelezen, gister ook al niet gestemd...
Ik stem. starter20. Weet dat markrot goed is en starter vertrouw ik niet helemaal.
Waarom snappen mensen niet dat ik altijd online sta, op mijn comp en op mijn tel en de tablet
heb vanmiddag me rijbewijs gefixxt en was hele middag weg, een shitload aan k*t argumenten belet mij te stemmen. Ik kan remi volgen en op thielen stemmen waarvan ik denk dat hij goed is en op feedback waarvan ik dat ook denk.. Moët ik dan zeggen van, ach ja doe maar feedback?Waarom snappen mensen niet dat ik altijd online sta, op mijn comp en op mijn tel en de tabletheb vanmiddag me rijbewijs gefixxt en was hele middag weg, een shitload aan k*t argumenten belet mij te stemmen. Ik kan remi volgen en op thielen stemmen waarvan ik denk dat hij goed is en op feedback waarvan ik dat ook denk.. Moët ik dan zeggen van, ach ja doe maar feedback?

Waarom snappen mensen niet dat ik altijd online sta, op mijn comp en op mijn tel en de tabletheb vanmiddag me rijbewijs gefixxt en was hele middag weg, een shitload aan k*t argumenten belet mij te stemmen. Ik kan remi volgen en op thielen stemmen waarvan ik denk dat hij goed is en op feedback waarvan ik dat ook denk.. Moët ik dan zeggen van, ach ja doe maar feedback?

Dat zou zonde zijn, aangzn JigSaw toch geen interesse in je heeft, gezien je geen bedreiging vormt.![]()
maar jij ook niet, aangezien jij wel zorgt dat burgers op elkaar stemmen.