AndroidHealthClinic

Forum game 8: Voor de niet valsspelers only

Ik stem. starter20. Weet dat markrot goed is en starter vertrouw ik niet helemaal :o.

Waarom snappen mensen niet dat ik altijd online sta, op mijn comp en op mijn tel en de tablet:roflol: heb vanmiddag me rijbewijs gefixxt en was hele middag weg, een shitload aan k*t argumenten belet mij te stemmen. Ik kan remi volgen en op thielen stemmen waarvan ik denk dat hij goed is en op feedback waarvan ik dat ook denk.. Moët ik dan zeggen van, ach ja doe maar feedback?

Waarom snappen mensen niet dat ik altijd online sta, op mijn comp en op mijn tel en de tablet:roflol: heb vanmiddag me rijbewijs gefixxt en was hele middag weg, een shitload aan k*t argumenten belet mij te stemmen. Ik kan remi volgen en op thielen stemmen waarvan ik denk dat hij goed is en op feedback waarvan ik dat ook denk.. Moët ik dan zeggen van, ach ja doe maar feedback?

Heb ik ook, doordat dbb op mn mobiel op internet zit, sta ik automatisch online.

Kalm jongens, moet nog wat bijlezen voor ik kan posten ook :o

Ziet er naar uit dat Feedback er aan gaat. Ik zie niet meteen een reden om op haar te stemmen, maar nu nog op iemand anders stemmen, gaat ook niet veel meer uitmaken...
Blijf toch maar bij Orgineel, ook al maakt het geen kloot uit... Mocht er ineens nog iemand anders komen die wat stemmen verzamelt, verander ik misschien nog mee. Maar gewoon op feedback stemmen omdat een andere stem niets uitmaakt, vind ik ook stom.

Gefeliciteerd met je Drivebewijs... Maar ja dat verwachten we idd.. gwn een random stem want t maakt toch geen moer meer uit aangzn Feedback gwn hangt

Waarom weet je dat Mark goed is?

Heeft een paddestoel me verteld :roflol:
Nee, j/k maar er staan sowieso geen duidelijke hints in het verhaal dus snap niet dat jimbo op hem stemt,thielen heb ik ook geen duidelijke aanwijzing voor. Denk juist dat hij goed is, stem ook niet op mezelf :)

Wanneer komt dat verhaal?

• Topic Starter Topic Starter
soon, almost done

• Topic Starter Topic Starter
Het is nacht..

Een burger opent zijn ogen..

http://www.youtube.com/watch?v=CqAbPfraJ_g

Vreemd genoeg is de burger niet gevangen of vastgeketend. De film eindigt en het is muisstil. Alleen het geruis van de video klinkt in het gebouw.
Bang keert onze burger terug naar huis, maar slapen kan en doet hij niet.

Hij kan het nog altijd niet geloven wat er hem overkomen is..
De detective die naast Remi het huis bewaakte van Woopy heeft Remi horen binnenstormen en komt kijken waarom hij nog zo laat wakker is.

“Wat is dat op je gezicht Remi?”, vraag de detective. “Wat is er te zien dan?”
00 = 1m
Ze schrijven de code op, Remi neemt een bad en ze besluiten nog een paar uur te slapen wat nog rest van de nacht.

De volgende morgen gaat het verhaal snel te ronde in het dorp. Weinig mensen hebben goed geslapen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Jimbooo stapt uit de deur van de bakker. Daar komt hij Suicide Sid tegen.
“Hahaha wat zie jij er slecht uit Jimbooo”,
“Je bek eikel, ik heb rotslecht geslapen, laat me met rust. Paris haar vriendje heeft me de hele nacht wakker gehouden.”

Paar uur later gaat Paris een bezoekje brengen een z1000, dat doet ze wel vaker in het dorp. Ze klopt op de deur maar niemand doet open. Ze gaat richting de achterdeur die open staat..

Living.. niemand .. badkamer.. niemand.. bureau.. niemand.. ze gaat de trap op.. niemand..

Ze gaat terug naar buiten maar ziet iets verderop een rode vloeistof onder deur van het tuinhuis.

Ze opent de deur en ziet z1000 liggen de keel volledig overgesneden. Naast hem ligt een briefje: ‘Poppin ik zie je graag, maar ik kan er niet mee leven dat je ook van paris houdt, vaarwel!’

De (zelf)moord van z1000 gaat snel ten ronde en al vlug staat iedereen rond het huis van z1000 en gaan de beschuldigingen terug heen en weer.
Ergens tussen de struiken rondom z1000’s huis ligt feedback.

“Het is feedback!” Wordt er geschreeuwd in de groep. Feedback heeft hem vermoord.
“Maar waarom ligt er dan een afscheidsbriefje?”, reageert iemand.
“Tsja, misschien hebben ze beide getript, wie weet wat er allemaal gebeurd dan..”

Feedback wordt wakker met een enorme kater en kan bijna niet op haar benen staan.
“En.. wat doe jij hier? Zeg ook eens wat”, zegt daster.

Feedback antwoord:
tumblr_m48xwcwWg21ro8ysbo1_1280.jpg

Er wordt niet getwijfeld bij de bewoners van puzzel. Feedback heeft in haar trip c1000 vermoord.

Bijna iedereen is akkoord dat feedback eraan moet.
De doodstraf geld nog steeds in Puzzel en feedback wordt op de stoel gezet.
----------------------------
Remi overleeft
z1000 is dood = burger
Feedback is dood = cocktail drug addict

HET IS NACHT
(ik verwacht een pm van Jigsaw, h**r, detective)

troela, heeft ze een leuke rol speelt ze alsnog niet mee

:roflol: mooi verhaal!

Dudemeister is ook weer zo inactief als de kolere... snap niet dat die gast nog mee mag doen.

Mja ****ed up. Snap alleen niet dat ze niet een klein beetje mee speelt. Toch een leuke rol. Naja, RIP. Die hint maar eens gaan ontcijferen dan.

Terug
Naar boven