AndroidHealthClinic

Forum game 8: Voor de niet valsspelers only

Feedback

Inactief dus won't be missed

Ik ben er wel voor feedback te hangen. Inactief als de pest. Dat is in het verleden altijd wel gebleken een foute rol te hebben.

Eerste spel was ik gewoon actief hoor, toen had ik vrij. Vorige spel was ik te druk om actief mee te doen en alles te lezen. Nu heb ik wat meer tijd, maar ben nog steeds redelijk druk.

Dat laatste is ook niet waar, eerste keer cult,tweede keer burger. 50/50 :p

Eerste spel was ik gewoon actief hoor, toen had ik vrij. Vorige spel was ik te druk om actief mee te doen en alles te lezen. Nu heb ik wat meer tijd, maar ben nog steeds redelijk druk.

Dat laatste is ook niet waar, eerste keer cult,tweede keer burger. 50/50 :p

En daar is er weer... 3de keer dat zodra je naam wordt genoemd je ineens opduikt.. Maar wel te druk bent om mee te lezen.......... jaja....

En daar is er weer... 3de keer dat zodra je naam wordt genoemd je ineens opduikt.. Maar wel te druk bent om mee te lezen.......... jaja....

Hmm, doe wat je wilt,but you're making the wrong choice.
jij hebt btw in alle 3de spellen het al op mij gemunt,zegt ook wel wat. :p

Vind ook dat starter20 het al lang volhoud deze game zonder er gelijk uit gepleurd te worden :p

Vind ook dat starter20 het al lang volhoud deze game zonder er gelijk uit gepleurd te worden :p

Starter heeft de hint ontdekt van die cijfers, krijgt daarom wat krediet van me.

---------- Post toegevoegd Mon 2 Jul 2012 om 18:56 ----------

Hmm, doe wat je wilt,but you're making the wrong choice.
jij hebt btw in alle 3de spellen het al op mij gemunt,zegt ook wel wat. :p

De eerste keer was jij een cult, ik een burger. 2de keer andersom. Dus allebei de keren terecht. Nu weet ik het niet zeker, maar iemand moet de lul zijn. Sorry:o

Als jij mij kan overtuigen dat ik verkeerd zit verander ik natuurlijk mijn stem.

mocht, met nadruk op mocht het echt zijn dan zou het of de leugenaar of iets anders mogelijk roddelaar oid kunnen zijn.

Maar kan natuurlijk ook gewoon gein van kwarkie zijn natuurlijk.

Overigens vond ik de plotselinge reactie van Paris wel heer erg cliché inactieve cult reactie. Maar daar heb ik voor de rest totaal geen ondersteuning voor.
edit: eigenlijk precies zo'n zelfde reactie als die feedback gaf in potje 5

Hier herken ik wel iets in haha. Toen ik het net terug las dacht ik hetzelfde: zo had ik inderdaad ook gereageerd toen :o.
Ga het verhaal nog een keer lezen.

Hoe staat het er voor op dit moment?

Hoe staat het er voor op dit moment?

Feedback is momenteel de lul

gok zo met 4 stemme... of 3

---------- Post toegevoegd Mon 2 Jul 2012 om 19:20 ----------

IMBA --> Feedback
Orgineel --> Feedback
Paris --> Feedback
Kwark --> Feedback

Remi --> Thielen..
Jimbooo --> Markrot
Markrot --> Jimbooo

Stem gaat ook naar Feedback

1. Inactief zoals sommige al hebben aangehaald
2. Ik moet een stem uitbrengen, want heb vorige ronde al gemist. Stem dan maar met de meerderheid mee want de eerste ronden is het toch wat gokken.

Stem gaat ook naar Feedback

1. Inactief zoals sommige al hebben aangehaald
2. Ik moet een stem uitbrengen, want heb vorige ronde al gemist. Stem dan maar met de meerderheid mee want de eerste rondes is het toch wat gokken.

IMBA --> Feedback
Orgineel --> Feedback
Paris --> Feedback
Kwark --> Feedback
Kane --> Feedback

Remi --> Thielen..
Jimbooo --> Markrot
Markrot --> Jimbooo

Mja ik moet ook stemmen, en neig naar feedback. Maar er komt ook niet zo veel weerwoord van feedback of iemand die haar zou steunen. Lastig.

Mja ik moet ook stemmen, en neig naar feedback. Maar er komt ook niet zo veel weerwoord van feedback of iemand die haar zou steunen. Lastig.

Als ze cult is, is er niet een cult zo stom haar te helpen. Of wil jij haar helpen?;)

Denk dat ik ook maar voor Feedback ga. Als het al een burger is heb je er niks aan omdat ze toch niet stemt.

En te weinig clues nog om een cult te verdenken, dus anders zou het een gok worden

Ach, feedback dan maar.

IMBA --> Feedback
Orgineel --> Feedback
Paris --> Feedback
Kwark --> Feedback
Kane --> Feedback
Rob G --> Feedback
Daster --> Feedback

Remi --> Thielen..
Jimbooo --> Markrot
Markrot --> Jimbooo

4. starter20 --> Kwarkvarken (volgens mij)
5. Suicide Sid --> Stemde nietmand

NIET STEMMERS
7. Dudemeister
10. Woopy
11. Feedback
14. Biobeast
1. Thielen

Zie biobeast wel veel meelezen, gister ook al niet gestemd...

Terug
Naar boven