Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben er wel voor feedback te hangen. Inactief als de pest. Dat is in het verleden altijd wel gebleken een foute rol te hebben.

Het is toch wel duidelijk dat Thielen goed is.
Beter stemmen jullie markrot, hij gedraagt zich weer als typische cult net als de vorige ronde en er is al een hint die aanduidt dat hij slecht is
Eerste spel was ik gewoon actief hoor, toen had ik vrij. Vorige spel was ik te druk om actief mee te doen en alles te lezen. Nu heb ik wat meer tijd, maar ben nog steeds redelijk druk.
Dat laatste is ook niet waar, eerste keer cult,tweede keer burger. 50/50![]()
En daar is er weer... 3de keer dat zodra je naam wordt genoemd je ineens opduikt.. Maar wel te druk bent om mee te lezen.......... jaja....

Vind ook dat starter20 het al lang volhoud deze game zonder er gelijk uit gepleurd te worden![]()
Hmm, doe wat je wilt,but you're making the wrong choice.
jij hebt btw in alle 3de spellen het al op mij gemunt,zegt ook wel wat.

Vind ook dat starter20 het al lang volhoud deze game zonder er gelijk uit gepleurd te worden![]()
mocht, met nadruk op mocht het echt zijn dan zou het of de leugenaar of iets anders mogelijk roddelaar oid kunnen zijn.
Maar kan natuurlijk ook gewoon gein van kwarkie zijn natuurlijk.
Overigens vond ik de plotselinge reactie van Paris wel heer erg cliché inactieve cult reactie. Maar daar heb ik voor de rest totaal geen ondersteuning voor.
edit: eigenlijk precies zo'n zelfde reactie als die feedback gaf in potje 5
.Stem gaat ook naar Feedback
1. Inactief zoals sommige al hebben aangehaald
2. Ik moet een stem uitbrengen, want heb vorige ronde al gemist. Stem dan maar met de meerderheid mee want de eerste rondes is het toch wat gokken.
Mja ik moet ook stemmen, en neig naar feedback. Maar er komt ook niet zo veel weerwoord van feedback of iemand die haar zou steunen. Lastig.