- Waardering
- 1.979
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heeft een paddestoel me verteld
Nee, j/k maar er staan sowieso geen duidelijke hints in het verhaal dus snap niet dat jimbo op hem stemt,thielen heb ik ook geen duidelijke aanwijzing voor. Denk juist dat hij goed is, stem ook niet op mezelf![]()
en nog een van de belangrijkste hangen hiero
Als je dit had zien aankomen had je ons wel mogen waarschuwen![]()
was het toen al een beetje te laat voor. En ik heb zo het vermoeden dat jij dit helemaal niet erg vind.
Had het super druk helaas en wist ook niet hoe ik jullie wat hints kon geven zonder dat ik mezelf verdacht maakte als een of andere cultMja ****ed up. Snap alleen niet dat ze niet een klein beetje mee speelt. Toch een leuke rol. Naja, RIP. Die hint maar eens gaan ontcijferen dan.
.Fakking dom, een paddo, volgens mij komt dat doordat mensen nog niet gewend zijn aan de precieze rollen

Feedback je mag een afscheidspost plaatsen... Als je aardig bent vertel je ons wie je de 1ste nacht gevraagd heb als JigSaw... dat scheelt ons 1 verdachte
Srry Feedback, je leek ook niet echt de moeite te doen om de stemmen van je af te krijgen. Je wist dat het maar een lukrake gok was, en je kon ook nog hinten. Volgende keer wat meer je overtuigingskracht gebruiken![]()

Toen was het al zo laat in het spel dat de cults in de meerderheid warenHad denk ik niet uitgemaakt, vorig potje toen ik burger was en het van me af probeerde te krijgen, werd ik juist verdacht. Korte game voor mij dit keer, moet meer oefenen haha![]()
in het verhaal staat "rotslecht geslapen"
Rot= Markrot, Markrot Slecht
---------- Post toegevoegd Mon 2 Jul 2012 om 21:47 ----------
Als je t zo bekijkt ken je kijken naar m-nummer 13 in alfabet. Nummer 13 is ongeluksgetal..Starter20=Starter13=Ongeluk is slecht... Maar lijkt me wat ver gezocht
) waren, dus heeft er mss wat aan gedaan?in het verhaal staat "rotslecht geslapen"
Rot= Markrot, Markrot Slecht
---------- Post toegevoegd Mon 2 Jul 2012 om 21:47 ----------
Als je t zo bekijkt ken je kijken naar m-nummer 13 in alfabet. Nummer 13 is ongeluksgetal..Starter20=Starter13=Ongeluk is slecht... Maar lijkt me wat ver gezocht
Lork heeft vast ook wel gelezen dat zijn hints te makkelijk (Belgisch) waren, dus heeft er mss wat aan gedaan?
Je denkt dus dat 00=1m staat voor Starter20=Starter13.... maar vraag me dan wrm staat die 1 er dan? Kon ie in dat geval ook weglaten, die 1 heeft in dit geval namelijk geen meerwaarde