Fitness Seller

Forum game 8: Voor de niet valsspelers only

iemand..
00=1m?

Zonde van feedback, fakking leuke rol is dat.. nu maar de hint al heb ik zelf geen flauw benul van.hoe ik t moet interpreteren

Heeft een paddestoel me verteld :roflol:
Nee, j/k maar er staan sowieso geen duidelijke hints in het verhaal dus snap niet dat jimbo op hem stemt,thielen heb ik ook geen duidelijke aanwijzing voor. Denk juist dat hij goed is, stem ook niet op mezelf :)
:roflol: en nog een van de belangrijkste hangen hiero

twee keer nul.. 2x0. 20? Starter20? ???
00=1m

Feedback je mag een afscheidspost plaatsen... Als je aardig bent vertel je ons wie je de 1ste nacht gevraagd heb als JigSaw... dat scheelt ons 1 verdachte

Mja ****ed up. Snap alleen niet dat ze niet een klein beetje mee speelt. Toch een leuke rol. Naja, RIP. Die hint maar eens gaan ontcijferen dan.
Had het super druk helaas en wist ook niet hoe ik jullie wat hints kon geven zonder dat ik mezelf verdacht maakte als een of andere cult :o.
Fakking dom, een paddo, volgens mij komt dat doordat mensen nog niet gewend zijn aan de precieze rollen

Haha, zo bedoelde ik het inderdaad. Wist niet of ik het zo überhaupt mocht zeggen omdat dan eigenlijk wel duidelijk was, welke rol ik had.

Succes allemaal :D

Srry Feedback, je leek ook niet echt de moeite te doen om de stemmen van je af te krijgen. Je wist dat het maar een lukrake gok was, en je kon ook nog hinten. Volgende keer wat meer je overtuigingskracht gebruiken ;)

Srry Feedback, je leek ook niet echt de moeite te doen om de stemmen van je af te krijgen. Je wist dat het maar een lukrake gok was, en je kon ook nog hinten. Volgende keer wat meer je overtuigingskracht gebruiken ;)

Had denk ik niet uitgemaakt, vorig potje toen ik burger was en het van me af probeerde te krijgen, werd ik juist verdacht. Korte game voor mij dit keer, moet meer oefenen haha :o

Had denk ik niet uitgemaakt, vorig potje toen ik burger was en het van me af probeerde te krijgen, werd ik juist verdacht. Korte game voor mij dit keer, moet meer oefenen haha :o
Toen was het al zo laat in het spel dat de cults in de meerderheid waren

• Topic Starter Topic Starter
Feedback mag dus niet zomaar plaatsen wie ze gekozen heeft, fok guys...

Edit

---------- Post toegevoegd Mon 2 Jul 2012 om 21:47 ----------

[/COLOR]
twee keer nul.. 2x0. 20? Starter20? ???
00=1m

Als je t zo bekijkt ken je kijken naar m-nummer 13 in alfabet. Nummer 13 is ongeluksgetal..Starter20=Starter13=Ongeluk is slecht... Maar lijkt me wat ver gezocht

Laatst bewerkt:
in het verhaal staat "rotslecht geslapen"

Rot= Markrot, Markrot Slecht

Als je t zo bekijkt ken je kijken naar m-nummer 13 in alfabet. Nummer 13 is ongeluksgetal..Starter20=Starter13=Ongeluk is slecht... Maar lijkt me wat ver gezocht

Lork heeft vast ook wel gelezen dat zijn hints te makkelijk (Belgisch :p) waren, dus heeft er mss wat aan gedaan?

in het verhaal staat "rotslecht geslapen"

Rot= Markrot, Markrot Slecht

Weer een bevestiging dat Mark slecht is.

Lork heeft vast ook wel gelezen dat zijn hints te makkelijk (Belgisch :p) waren, dus heeft er mss wat aan gedaan?

Je denkt dus dat 00=1m staat voor Starter20=Starter13.... maar vraag me dan wrm staat die 1 er dan? Kon ie in dat geval ook weglaten, die 1 heeft in dit geval namelijk geen meerwaarde

---------- Post toegevoegd Mon 2 Jul 2012 om 21:52 ----------

Weer een bevestiging dat Mark slecht is.

Der was toch iemand die zei dat Markrot goed was.... wat uit een hint bleek? Degene mag die hint dan maar reveilen.. Doet ie dat niet dn gaat mn stem naar Markrot

Je denkt dus dat 00=1m staat voor Starter20=Starter13.... maar vraag me dan wrm staat die 1 er dan? Kon ie in dat geval ook weglaten, die 1 heeft in dit geval namelijk geen meerwaarde

Starter20 = 113

Misschien wat met de discussie 1+1=3, heet synergie
'effect van samenwerking dat groter is dan wat de afzonderlijke partijen in totaal bereikt zouden hebben'

Dus zou doelen op een samenwerking met iemand anders.

Of numerologie van het getal vijf (1+1+3) opzoeken, ga nu op telefoon dus niet zo easy.

Edit. Of het staat voor de samenwerking met iemand met 1 m in de naam?

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven