MuscleMeat

Forum game 8: Voor de niet valsspelers only

Der zit ook niet echt een logica in... Je reactie vind ik nep klinken maar zoals ik al zei, wil best voor andere gaan...kom maar met verdachten.

Ja en het probleem daarmee is dat ik niemand weet en niemand er zomaar bij wil lappen, dus leg je de druk op mij.
Maar waar is jouw bewijslast richting mij?

Ik ben er wel voor feedback te hangen. Inactief als de pest. Dat is in het verleden altijd wel gebleken een foute rol te hebben.

Ik ben er wel voor feedback te hangen. Inactief als de pest. Dat is in het verleden altijd wel gebleken een foute rol te hebben.

ik vind zo'n dingen nooit de beste aanpak maar ik kijk straks wel of ik een keus heb of niet :mad:

Ja en het probleem daarmee is dat ik niemand weet en niemand er zomaar bij wil lappen, dus leg je de druk op mij.
Maar waar is jouw bewijslast richting mij?

Moment kom zo met de "bewijslast" zover je t bewijslast kunt noemen natuurlijk

Mijn stem voor thielen weggehaald, ik ga ook iemand inactief kiezen, lijkt me het beste.

mocht, met nadruk op mocht het echt zijn dan zou het of de leugenaar of iets anders mogelijk roddelaar oid kunnen zijn.

Maar kan natuurlijk ook gewoon gein van kwarkie zijn natuurlijk.

Overigens vond ik de plotselinge reactie van Paris wel heer erg cliché inactieve cult reactie. Maar daar heb ik voor de rest totaal geen ondersteuning voor.
edit: eigenlijk precies zo'n zelfde reactie als die feedback gaf in potje 5

paris kan geprobeerd worden voor het type reactie dat er vandaag op zou volgen, maar ik heb eigenlijk nog geen flauw idee (mede omdat er nog geen verhaal is).

dit is vaak iets wat burgers zeggen, of in ieder geval cultisten nemen zo'n risico niet early game lijkt me.

no offense sid maar zoiets laten doorzetten op een punt waar er nog maar zo weinig info uberhaupt kan zijn vind ik typische cultmoves (win-win zeg maar) :rolleyes:

tja wees eerlijk man als cult zou ik daar heel erg blij van worden (als ze beiden burger mochten zijn)

Nou deze reacties vind ik gwn nep klinken.. tis een gevoel...

Je kan best goed zijn zoals ik al zei...Maar kom dan met andere verdachten.. Als iik me daarin kan vinden verander ik uiteraard mijn stem

---------- Post toegevoegd Mon 2 Jul 2012 om 17:53 ----------

Ook prima. Had alleen bij wie post er in dit topic op aantal gekeken en feedback had 4 posts. Daster is nog wel semi actief. Jimbooo kan ook.

waar zie je dat?:D

---------- Post toegevoegd Mon 2 Jul 2012 om 17:54 ----------

Mijn stem voor thielen weggehaald, ik ga ook iemand inactief kiezen, lijkt me het beste.

dikgedrukt he;) je moet stemmen op Niemand

---------- Post toegevoegd Mon 2 Jul 2012 om 17:56 ----------

1. Thielen
2. Daster
3. Markrot
4. starter20
5. Suicide Sid
6. Jimbooo
7. Dudemeister
8. Kwarkvarken
9. orgineel
10. Woopy
11. Feedback
12. Paris
13. ImbaAtwork
14. Biobeast
15. Remi AFCA
16. kane
17. Rob G

Dit zijn de overgebleven spelers.. effe voor t overzicht

Nou deze reacties vind ik gwn nep klinken.. tis een gevoel...

Je kan best goed zijn zoals ik al zei...Maar kom dan met andere verdachten.. Als iik me daarin kan vinden verander ik uiteraard mijn stem

als je naar die posts kijkt dan zie je dus dat ik het niet weet en dat juist degenen die zich apart gedroegen naar mijn mening, mensen zijn die ik er niet uit wilde stemmen.

En dat over Paris wat ik zei heeft ook te weinig houvast om op door te gaan.

Dus als ik zonder persé iemand anders eraan moet gaan naaien om mezelf te redden dan hoeft het voor mij niet en kan ik net zo goed mezelf er laten uitvliegen.

als je naar die posts kijkt dan zie je dus dat ik het niet weet en dat juist degenen die zich apart gedroegen naar mijn mening, mensen zijn die ik er niet uit wilde stemmen.

En dat over Paris wat ik zei heeft ook te weinig houvast om op door te gaan.

Dus als ik zonder persé iemand anders eraan moet gaan naaien om mezelf te redden dan hoeft het voor mij niet en kan ik net zo goed mezelf er laten uitvliegen.

hmm oke duidelijk..dan ga je de dood tegemoet, volgende x beter

waarom wordt er trouwens geen verhaal gepost over vannacht, vind het een beetje vervelend want dat maakte het op het eind wel nog moeilijker bij het vorige potje.

waarom wordt er trouwens geen verhaal gepost over vannacht, vind het een beetje vervelend want dat maakte het op het eind wel nog moeilijker bij het vorige potje.

Hij heeft t druk met zn werk.... vannacht komt er een groot verhaal zei die

Hij heeft t druk met zn werk.... vannacht komt er een groot verhaal zei die

ja maar daarom hebben we nu wel 0,0 leads vandaag.
En aangezien jij me al op tijd op scherp hebt gezet hoeven de cults ook niets te doen. Complete ronde verspilling zo.

ik stem neutraal. heb niet gelezen...

Denk dat ik mijn stem zet op : Feedback.
Inactief en vast 100% evil.

Het is toch wel duidelijk dat Thielen goed is.

Beter stemmen jullie markrot, hij gedraagt zich weer als typische cult net als de vorige ronde en er is al een hint die aanduidt dat hij slecht is

Beter stemmen jullie markrot, hij gedraagt zich weer als typische cult net als de vorige ronde en er is al een hint die aanduidt dat hij slecht is

Welke dan?
En heb jij hem ontdekt of iemand anders?
No offence maar heb nog niet het volle vertrouwen in jou hintontcijferskills :o

Als je een hint ontdekt over een evil persoon moet je hem hier ook vermelden en niet gaan zeggen heb een hint over mark dat hij slecht is.

Terug
Naar boven