XXL Nutrition

Forum game 8: Voor de niet valsspelers only

Hoge bomen vangen veel wind :sad:

:wave2::D

---------- Post toegevoegd Mon 2 Jul 2012 om 22:22 ----------

“Wat is dat op je gezicht Remi?”, vraag de detective. “Wat is er te zien dan?”
00 = 1m

Die m trouwens.. als je die een kwartslag draait is dat ook een 3 .. dus komt er alsnog 13 te staan...Starter20 is misschien dus ook slecht. Morgen met zn alleen ROb G^hoogstwaarschijnlijk daarna Starter 20

---------- Post toegevoegd Mon 2 Jul 2012 om 22:25 ----------

nog maar een x voor de detective... Bescherm me

00 = 1m

Die m trouwens.. als je die een kwartslag draait is dat ook een 3 .. dus komt er alsnog 13 te staan...Starter20 is misschien dus ook slecht. Morgen met zn alleen ROb G^hoogstwaarschijnlijk daarna Starter 20

Waarom zou hij jou beschermen, als markrot toch goed blijkt te zijn volgens feedback en iedereen het hier uitschreeuwt als een r*tard. Jager kan beter markrot beschermen...

nee mij

Waarom is 13 een vewijzing naar starter?

Nou jongens fijna nacht.. zie morgen wel of de lul ben... Mocht ik dat wel zijn... voor de burgers alvast

Elimineer Rob G & Starter 20.

00=1M staat voor 2 keer een 0 dus starter20. 1m =13 als je de m een kwartslag draait.. Dus starter20 is slecht.. Tenminste als deze code juist opgelost is!

---------- Post toegevoegd Mon 2 Jul 2012 om 22:29 ----------

nee mij

Waarom is 13 een vewijzing naar starter?

zie bovenstaande

00 = 1m

jaa maar vergeten we nu niet het 00 gedeelte, ik bedoel het eerste wat in mijn hoofd naar boven komt bij 00 zijn de agent codes bij james bond dus het zou niet slecht hoeven te zijn.
oh nevermind, speler 13 was feedback en dies dus al dood :o

Draai de M om en je hebt een W
00=oo
Woo...
Woopy...

Jep, er zijn niet veel hints, maar als er zijn, gaan ze bijna altijd over mij, tuurlijk :roflol:

Da ****.... even bijlezen :o

Ben toch niet dood he :roflol:

Misschien heeft het iets te maken met de nummers uit het filmpje?

Alleen als ik dan de twee nullen vervang door een 1 en een m kan ik er alsnog weinig van maken..

Weer een bevestiging dat Mark slecht is.

:roflol: de 'toevalligheden' lijken zich tegen me op te stapelen, eerst die foto, nu dit.

Moet wel zeggen btw dat het schuiven van stemmen naar feedback opvallend makkelijk ging. Alleen daarom denk ik al wel dat hier wat cultwerk achter zit. Was zij een cult, dan lieten ze dit nooit gebeureb. Alleen is het nog moeilijk oordelen, want ws. zitten er ook veel burgers tussen de fb-stemmers.

:roflol: de 'toevalligheden' lijken zich tegen me op te stapelen, eerst die foto, nu dit.

Moet wel zeggen btw dat het schuiven van stemmen naar feedback opvallend makkelijk ging. Alleen daarom denk ik al wel dat hier wat cultwerk achter zit. Was zij een cult, dan lieten ze dit nooit gebeureb. Alleen is het nog moeilijk oordelen, want ws. zitten er ook veel burgers tussen de fb-stemmers.

Klopt... Maargoed goed. Ik wacht liever af wat JigSaw doet.. morgen zien we wel verder.

---------- Post toegevoegd Mon 2 Jul 2012 om 23:27 ----------

Misschien heeft het iets te maken met de nummers uit het filmpje?

Alleen als ik dan de twee nullen vervang door een 1 en een m kan ik er alsnog weinig van maken..

Had ik al naar gekeken, maar kwam nergens op uit.. Starter 20 lijkt me dus t meest voor de hand liggend.

• Topic Starter Topic Starter
Het regent in puzzeldorp

0.jpg

iedereen is vroeg gaan slapen door het slaapgebrek van vorige nacht.
Behalve Kwarkvarken en Kane zitten nog rustig een shake te drinken in het dorpscafé waar er niet veel volk is. Imba is er ook maar ziet dat er weinig volk is en gaat maar terug naar huis.

De laatste twee blijven nog even zitten en praten over de gebeurtenissen van vorige nachten.
Ze kunnen het alletwee moeilijk vatten wat er in hun dorp gebeurd.
Samen hebben ze al wat shakes binnen en Kwarkvarken begint wat rare conversaties op te bouwen. Kane verstaat er soms geen woord van maar geeft kwarkvarken de ja-knikjes maar hij voelt zich niet op z’n gemak. Paar shakes later stelt Kane voor om huiswaarts te keren.

Strompelend en lachend nemen ze afscheid aan de deur.

Kwarkvarken begroet nog even de detective in het passeren en komt thuis. Hij blijft nog even doordenken over die verdomde code op Remi zijn voorhoofd. ‘Die code kan toch zo moeilijk niet zijn?’

Kane geraakt maar moeilijk thuis, eens daar struikelt hij over de stoeprand. Krabbelend kruipt hij overeind.. zoekend naar het sleutelgat maar het lukt maar niet om deze te vinden. ‘Gvd het is alsof er iemand voor m’n deur staat.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hij kijkt opwaarts en ziet in een schim een gedaante met zwarte cape en buitenaards gezicht.
Tezelfdertijd wordt hij ingespoten met een overdosis carbs. Hij blacked out..

Even later wordt hij wakker en schrikt

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hij krijgt de opdracht op een jigsaw puzzle op te lossen in een paar minuten tijd, lukt dit niet sluit de “death mask”

Slim is kane niet en mislukt in zijn opdracht.

-------------------
Kane is vermoord, Kane was Amanda Young (Leugenaar)

HET IS DAG vanaf 10u
(zo laat nog het verhaal..allemaal voor jullie <3 :heart: .. en dat terwijl ik praktisch niks van karma krijg bende gore smeerlappen :mad:

Oow jammer :(

Eerste keer dat ik een evil rol heb en nu einigt het al zo snel :(

Dan had ik misschien toch gelijk met m'n hitler link naar cain (kane) post :D.

Wel mooi dat jigsaw z'n belangrijkste volgeling eruit gemieterd heeft. Straks even terugkijken hoe kane gestemd heeft lijkt me.

Het plaatje doet het trouwens niet :(

• Like
Waarderingen: kane
Ah mooi, en jammer voor je Kane.
Ik weet dat het leuk is de leugenaar te zijn...

Vandaag gaat mijn stem naar Rob G.

Terug
Naar boven