XXL Nutrition

Forum game 8: Voor de niet valsspelers only

Lol, Jigsaw vermoordt een van zijn belangrijkste medespelers. Ik ken het gevoel :D

Nice ... Mijn stem gaat naar Rob G

Waarom is Rob G verdacht? Normaal als iemand zonder reden iets begint te roepen keert zich dat tegen hem. En Remi, dan ben jij de eerste om kritisch te zijn, en je gaat er gewoon in mee? Heb ik iets gemist? tell me!

Waarom is Rob G verdacht? Normaal als iemand zonder reden iets begint te roepen keert zich dat tegen hem. En Remi, dan ben jij de eerste om kritisch te zijn, en je gaat er gewoon in mee? Heb ik iets gemist? tell me!

Ja normaal ben ik hartstikke kritische, maar heb gwn geen zin om nu al me keuzen af te wegen zegmaar. Rob G vind ik gwn verdacht. Thats it... En t is gwn ' bij een gebrek aan beter'. Dus vandaar.. overigens volg ik IMBA niet. Had gister al gezegd dat ik op Rob G ging stemmen, check vorige pagina maar.

Mja, naja. Maaruh, Remi, wat is het probleem jonge? Sinds je jezelf als goodguy hebt bestempeld blaas je wel erg hoog van de toren. Eerst loop je overduidelijk de wolf te tippen (toch goed dat je daarna die posts allemaal ge-edit had toen je de boodschap overgebracht had) en nu moet iedereen op mij stemmen. Dit alles zonder argumentatie. Dat je een random stem uitbrengt kan ik me nog voorstellen. Maar dat je dit dik moet drukken, onderstrepen en in lettertype 20 begint wel wat raar te worden.

Waarom ben jij ook al weer zo goed als je keer op keer beweerd te zijn? Want de jager heeft al eerder fouten gemaakt. Je lijkt me namelijk wel erg content in je huidige positie.

Idd, zie maar naar die idote samurai :roflol:
Ik stem remiafca Het legt zichzelf wel uit (zie Rob G zijn verklaring).

Waarom ben jij ook al weer zo goed als je keer op keer beweerd te zijn? Want de jager heeft al eerder fouten gemaakt. Je lijkt me namelijk wel erg content in je huidige positie.

Volgens mij duidt het verhaal aan dat Remi niet beschermd werd door de jager maar het zelf overleefde

Hij kan het nog altijd niet geloven wat er hem overkomen is..
De detective die naast Remi het huis bewaakte van Woopy heeft Remi horen binnenstormen en komt kijken waarom hij nog zo laat wakker is.

hierom dus.
Maar ik vind ook dat Remi beetje arrogant speelt dit rondje maarja heeft weinig zin om op hem te stemmen nu.

Tenzij lork remi heeft laten overleven omdat z1000 stopte. Zou fijn zijn als Lork dit zou verhelderen.

Laatst bewerkt:
Dus remi zou een psychopaat kunnen zijn...
Ik wacht op zekerheid van Lork. Maar dan weten we toch al iets: in het minst gunstige geval is hij een psycho (=burger), in het meest gunstige geval is hij een cult (denk niet dat hij jigsaw zou zijn, daar doet hij te opvallend en arrogant voor).

Ja Remi weet dat hij deze pot toch niet lang uit zal zitten dus is op een rampage. Prima. Maar ik neem het niet zo serieus. Gisteren had hij toch ook al een 'slecht gevoel' bij jou Thielen? Die Jomanda redenering is niet helemaal mijn ding. Ik wacht even af wat de dag gaat brengen.

---------- Post toegevoegd Tue 3 Jul 2012 om 09:24 ----------

Verder is het voor mij nu even AMBAatwork die een rare vote uitbrengt zo vroeg al. Dus zal hem ook eens nader bekijken straks.

Tjoeke tjoeke tjoeke tjoek tjoek !!

Sid en Rob zitten samen in de cult trein :)

Tjoeke tjoeke tjoeke tjoek tjoek !!

Sid en Rob zitten samen in de cult trein :)

Ik denk dat de cult trein op dit moment nog niet zo moeilijk hoeft te doen. Het zijn over het algemeen domme burgers als jij en Remi die komen met beschuldigingen naar andere burgers. Op die manier is het burgertje tegen burgertje en hoeven de cults alleen maar een beetje low profile te blijven en hier en daar wat bij te sturen.

Idd, zie maar naar die idote samurai :roflol:
Ik stem remiafca Het legt zichzelf wel uit (zie Rob G zijn verklaring).

Stem op mij is nutteloos. In t verhaal staat dat de detective t huis naast mij beschermde ofzoiets..(heb geen zin om t terug te lezen ben nu in de sportschool) .. & er staat ' Remi heeft t overleeft'. Zou je niet denken dat als ik beschermd werd door de detective dat er gewn stond? T staat er immers altijd bij als t gebeurd... Toch ?

---------- Post toegevoegd Tue 3 Jul 2012 om 09:48 ----------

Dus remi zou een psychopaat kunnen zijn...
Ik wacht op zekerheid van Lork. Maar dan weten we toch al iets: in het minst gunstige geval is hij een psycho (=burger), in het meest gunstige geval is hij een cult (denk niet dat hij jigsaw zou zijn, daar doet hij te opvallend en arrogant voor).

Idd Jigsaw zou geen goede rol voor me zijn ben veel te veel aanwezig... En nee cult ben ik ook niet.. dan zou ik namelijk wel oppassen met als 1ste te stemmen. Dan w8 je meestal gwn af & volg je de stemmen.

Stem op mij is nutteloos. In t verhaal staat dat de detective t huis naast mij beschermde ofzoiets..(heb geen zin om t terug te lezen ben nu in de sportschool) .. & er staat ' Remi heeft t overleeft'. Zou je niet denken dat als ik beschermd werd door de detective dat er gewn stond? T staat er immers altijd bij als t gebeurd... Toch ?

---------- Post toegevoegd Tue 3 Jul 2012 om 09:48 ----------

Idd Jigsaw zou geen goede rol voor me zijn ben veel te veel aanwezig... En nee cult ben ik ook niet.. dan zou ik namelijk wel oppassen met als 1ste te stemmen. Dan w8 je meestal gwn af & volg je de stemmen.

ik verwacht ook dat je bij de burgers hoort hoor maar wat opheldering van lork zou gewoon fijn zijn ;).

Het regent in puzzeldorp

iedereen is vroeg gaan slapen door het slaapgebrek van vorige nacht.
Behalve Kwarkvarken en Kane zitten nog rustig een shake te drinken in het dorpscafé waar er niet veel volk is. Imba is er ook maar ziet dat er weinig volk is en gaat maar terug naar huis.

De laatste twee blijven nog even zitten en praten over de gebeurtenissen van vorige nachten.
Ze kunnen het alletwee moeilijk vatten wat er in hun dorp gebeurd.
Samen hebben ze al wat shakes binnen en Kwarkvarken begint wat rare conversaties op te bouwen. Kane verstaat er soms geen woord van maar geeft kwarkvarken de ja-knikjes maar hij voelt zich niet op z’n gemak. Paar shakes later stelt Kane voor om huiswaarts te keren.

Ben ik de enige die deze zinnen een beetje vreemd opgebouwd vind eruitzien? Er staan zoveel captain obvious statements in..
Vreemd ook dat ze van twee verschillende personen (de laatste twee) naar 'samen' gaan.
Nuja kan ook niks zijn wou het alleen even meedelen. Ik wil niemand beschuldigen zonder het even na te vragen of er iemand mijn mening deelt.

Oh, en rip Kane.

Laatst bewerkt:
Zoals ik al eerder aangaf ben ik ook van plan rob g te stemmen!
Ik wil trouwens ook wel weten waarom remi het overleefde, dus als lork dit wil toelichten?

Terug
Naar boven