MuscleMeat

Forum game 8: Voor de niet valsspelers only

Het is wel de zoveelste keer (ook in het vorige potje) dat IMBAatwork weer met zijn loze stem uit het niets komt en vervolgens weer pleiten is. Orgineel volgt blind en Remi lijkt ook niet helder te denken.

Op dit moment twijfel ik tussen Jimbooo en IMBAatwork.

Reden voor Jimbooo: ik wilde het gisteren niet noemen om de wolf niet te hinten, maar Jimbooo geeft aan te weten dat feedback goed was, maar dat het geen zin meer had om dat ter sprake te brengen. Toch stemt hij wel op Markrot, degene die volgens FB goed was. Volgens die beredenering zou Jimbooo dus moeten weten dat hij zeker op een goede persoon stemt. Hij wijzigt zijn stem niet én doet niet de moeite op de komen voor FB.

edit: Foutje, het was Jimbooo die deze move maakte.

IMBAatwork om bovenstaande reden. Zijn spel is identiek aan het vorige potje, daar was hij cult.

Het is wel de zoveelste keer (ook in het vorige potje) dat IMBAatwork weer met zijn loze stem uit het niets komt en vervolgens weer pleiten is. Orgineel volgt blind en Remi lijkt ook niet helder te denken.

Op dit moment twijfel ik tussen Orgineel en IMBAatwork.

Reden voor Orgineel: ik wilde het gisteren niet noemen om de wolf niet te hinten, maar orgineel geeft aan te weten dat feedback goed was, maar dat het geen zin meer had om dat ter sprake te brengen. Toch stemt hij wel op Markrot, degene die volgens FB goed was. Volgens die beredenering zou Orgineel dus moeten weten dat hij zeker op een goede persoon stemt. Hij wijzigt zijn stem niet én doet niet de moeite op de komen voor FB.

IMBAatwork om bovenstaande reden. Zijn spel is identiek aan het vorige potje, daar was hij cult.

Wat lul jij nou?
ik zag die hint van feedback telaat, was toen al na 20.30
Ik kon mijn stem op haar dus niet meer veranderen! Daarna heb ik mark een verdachte genoemt, maar door de hint vam fb is hij geen verdachte meer.

je hebt het al veranderd

Laatst bewerkt:
Ik heb de post al ge-edit jonge doe maar rustig, en de verwarring komt omdat jij aan't antwoorden bent voor Jimbooo.

Ik stem markrot, hij gedraagt zich hetzelfde als het vorige potje. Ik denk weer cult

Heeft een paddestoel me verteld :roflol:
Nee, j/k maar er staan sowieso geen duidelijke hints in het verhaal dus snap niet dat jimbo op hem stemt,thielen heb ik ook geen duidelijke aanwijzing voor. Denk juist dat hij goed is, stem ook niet op mezelf :)

:roflol: en nog een van de belangrijkste hangen hiero

Als je dit had zien aankomen had je ons wel mogen waarschuwen :)

was het toen al een beetje te laat voor. En ik heb zo het vermoeden dat jij dit helemaal niet erg vind.

Weer een bevestiging dat Mark slecht is.

• Topic Starter Topic Starter
De overleving van remi en de dood van c1000 staan los van elkaar

....

Laatst bewerkt:
Het feit dat Remi de wolvenaanval overleefde zegt wel veel imo.

Het is misschien onduidelijk of feedback mij als goed bestempelde vanuit haar roze oliftantje-power, of dat dit slechts gebaseerd is op een vermoeden waarbij ze er best naast zou kunnen zitten. Het eerste geval zou een sterke motivatie zijn voor de goeden om niet op mij te stemmen, al maakt mij dit wel een prime target voor de wolf.

Het feit dat rob G hiervanuit redeneert en mij zo bescherming wil bieden pleit enigzins voor hem, al kan dit natuurlijk ook een culttruc zijn: de cults willen niet het risico nemen door iemand aan te vallen waarbij er al sterke indicaties aanwezig zijn dat hij goed is.

Vorig potje vond ik Rob G verdacht, maar toen zat ik er juist helemaal naast. Vind eerlijk gezegd niet dat hij opeens een heel ander spel laat zien ofzo.
Op basis van stemgedrag kun je ook niet echt cultisten aanwijzen. Maar wat wel opvalt is dat de stemmen op Feedback van precies dezelfde mensen afkwamen als de stemmen op Maxiamento (muv Jimbooo die Markrot stemde).
Biobeast en Dudemeister inactief tot nu toe als mn notities kloppen.. (Die worden er vanavond dus uitgeschreven?)

De enige die een klein beetje verdenking heeft van mij is Paris, aangezien ze zich totaal niet verdedigde toen ze beschuldigd werd. En dat werd ook expliciet genoemd in het verhaal, alsof je er iets uit zou moeten kunnen opmaken...

Voor de rest zijn het juist burgers die hun cover verliezen.. Cultisten aanwijzen is moeilijker deze ronde

Ik stem voorlopig op IMBAatwork weinig argumentatie achter z'n stemmen en hij heeft eigenlijk gisteren het begin van het einde gestart voor feedback.

Paris blijft overigens ook in m'n mogelijke lijstje staan door wat ik eerder zei, haar gedrag zint me iig niet.

Op de eerste dag vond ik orgineel heel verdacht worden, en vervolgens verdween hij opeens van de radar. Alleen het feit dat remi hem niet verdenkt pleit op dit moment in zijn voordeel.

Bij rob G heb ik mijn twijfels, daar wil ik eventueel in meegaan, tenzij er sterke argumenten tegen orgineel aan bod komen op dit moment.

De enige die een klein beetje verdenking heeft van mij is Paris, aangezien ze zich totaal niet verdedigde toen ze beschuldigd werd. En dat werd ook expliciet genoemd in het verhaal, alsof je er iets uit zou moeten kunnen opmaken...

Paris blijft overigens ook in m'n mogelijke lijstje staan door wat ik eerder zei, haar gedrag zint me iig niet.

Als jullie beiden nou eens leren lezen.

Laatst bewerkt:
Als jullie beiden nou eens leren lezen.

okay_face_guy_postcard-p239169425656832751bvhbb_210.jpg

Als je op de eerste zin 'Het regent in Puzzel' zoekt op afbeeldingen, kom ik op de eerste pagina een band tegen die DeWolff heet, bestaat uit een trio. Verder zie ik nog niks.

En volgens mij ben ik de enige die hints zoekt *facepalm*

Terug
Naar boven