XXL Nutrition

Forum game 8: Voor de niet valsspelers only

Ik stem voorlopig op IMBAatwork weinig argumentatie achter z'n stemmen en hij heeft eigenlijk gisteren het begin van het einde gestart voor feedback.

Paris blijft overigens ook in m'n mogelijke lijstje staan door wat ik eerder zei, haar gedrag zint me iig niet.

Niet om je op andere gedachten te brengen oid, maar volgens mij kwam de eerste stem op feedback van mij...

Anyways, ik ga nog eens goed naar de laatste 2 verhalen kijken, volgens mij zitten er wel een paar hints in.

Ik zou ook maar leren lezen als ik jou was.

Als er ook maar iemand is die goed leest dan is het Remi wel, blijkbaar heb je vorige potten toch niet zo goed opgelet...

Laatst bewerkt:
Niet om je op andere gedachten te brengen oid, maar volgens mij kwam de eerste stem op feedback van mij...

Anyways, ik ga nog eens goed naar de laatste 2 verhalen kijken, volgens mij zitten er wel een paar hints in.

Als er ook maar iemand is die goed leest dan is het IMBA wel, blijkbaar heb je vorige potten toch niet zo goed opgelet...

Oh oké dan heb ik dat niet goed gezien, maar vindt hem evengoed verdacht.

Paris mijn excuses na goed te lezen vertrouw ik je voorlopig.

Ze had t tegen mij toch....?
volgens mij wel ja

Als er ook maar iemand is die goed leest dan is het Remi wel, blijkbaar heb je vorige potten toch niet zo goed opgelet...

Mijn excuses.

Zou niet teveel kijken naar mensen die op feedback gestemd hebben, de meesten deden dat toch maar omdat ze inactief was, kon evengoed die jimboo dude geweest zijn.

Het is wel de zoveelste keer (ook in het vorige potje) dat IMBAatwork weer met zijn loze stem uit het niets komt en vervolgens weer pleiten is. Orgineel volgt blind en Remi lijkt ook niet helder te denken.

Op dit moment twijfel ik tussen Jimbooo en IMBAatwork.

Reden voor Jimbooo: ik wilde het gisteren niet noemen om de wolf niet te hinten, maar Jimbooo geeft aan te weten dat feedback goed was, maar dat het geen zin meer had om dat ter sprake te brengen. Toch stemt hij wel op Markrot, degene die volgens FB goed was. Volgens die beredenering zou Jimbooo dus moeten weten dat hij zeker op een goede persoon stemt. Hij wijzigt zijn stem niet én doet niet de moeite op de komen voor FB.

edit: Foutje, het was Jimbooo die deze move maakte.

IMBAatwork om bovenstaande reden. Zijn spel is identiek aan het vorige potje, daar was hij cult.

Mijn spel is ook identiek aan de eerdere games, waarin ik Jager, Heks, Meisje en burger ben geweest... Echt ik ben niet slecht, en ook geen leugenaar...

Ik stem voorlopig op IMBAatwork weinig argumentatie achter z'n stemmen en hij heeft eigenlijk gisteren het begin van het einde gestart voor feedback.

Paris blijft overigens ook in m'n mogelijke lijstje staan door wat ik eerder zei, haar gedrag zint me iig niet.

Ik had gisteren geen idee op wie te stemmen, vandaar geen beargumentatie.
Gewoon stemmen op een inactieve speler.
Zit je ook in het cult treintje?
Ik ben goed, kei goed zelfs :)

Maar heb wel mijn verdenkingen tegen Rob G.
Mocht iemand die nog weg kunnen halen wil ik mijn stem wel wijzigen naar Dudemeister, die ook inactief is als de kolere.

inb4 dudemeister still active :roflol:

Mijn spel is ook identiek aan de eerdere games, waarin ik Jager, Heks, Meisje en burger ben geweest... Echt ik ben niet slecht, en ook geen leugenaar...

Ik had gisteren geen idee op wie te stemmen, vandaar geen beargumentatie.
Gewoon stemmen op een inactieve speler.
Zit je ook in het cult treintje?
Ik ben goed, kei goed zelfs :)

Maar heb wel mijn verdenkingen tegen Rob G.
Mocht iemand die nog weg kunnen halen wil ik mijn stem wel wijzigen naar Dudemeister, die ook inactief is als de kolere.

Ik vind dat hele stemmen op een inactieve speler juist niets, is nog nooit echt iets goeds uitgekomen.

Hoezo praten mensen trouwens tegenover zo vroeg al over cult treintjes, stemmen die uren uit elkaar zitten.... oké kan natuurlijk zijn dat de trein van veolia is maar dan nog :rolleyes:
deze term wordt hier net zo misbruikt als aesthetics op de rest van het forum.

Waarom de inactieve wegstemmen.. die worden automatisch uit t spel verwijderd na 3x niet stemmen..vandaag word 3e keer niet stemmen dus dat is exit Dudemeister.. weggegooide stem imo.

Oke boys ga effe serieus mee spelen nu.... Gaat veel te langzaam dit...

D8 in t begin dat dit potje me niet zoveel kon schelen, maar wil toch graag winnen gewoon dus ken ik beter effe me best doen :D

Brb effe alles op een tijdje zetten

Enige wat ik me kan bedenken/wat me is opgevallen is het "buitenaardse gezicht" van de moordenaar. Welke spelers hebben een link met buitenaards?

Er is 1 topic op t forum met buitenaards in de titel, maar geen van de spelers heeft daarin gepost.

Oja, plaatje van de moordenaar heeft in de titel iets met pigface saw nogwat, heeft niets met mij te maken, komt gewoon uit de film :)

Paris is iig erg op zoek naar hints, wat eigenlijk alleen belangrijk is voor de goede. de slechte weten namelijk al wie goed en slecht is

Heeft bio al gestemd? vorige rondes. was hij veel actiever...

uhh daster, ik ben niet inactief.. ik heb enkel niet gestemd om logische redenen die ik gister ook vermeld heb. jullie hebben de fakking drug addict er uit gestemd dus gelukkig heb jk jullie niet gevolgd en nog steeds zijn er amper argumenten die tegen iemand pleiten. maar als je wil dat ik stem, stem ik straks wel

Oke boys ga effe serieus mee spelen nu.... Gaat veel te langzaam dit...

D8 in t begin dat dit potje me niet zoveel kon schelen, maar wil toch graag winnen gewoon dus ken ik beter effe me best doen :D

Brb effe alles op een tijdje zetten

Doe dat eens, en lees eens aandachtig door het 1-2tje wat jij en orgineel al sinds gisteravond spelen wat heeft geleid tot de stemmen op mij. Als je echt goed bent, wat je blijkbaar wel bent, en ook weloverwogen, dan zal je hopelijk snel inzien dat die stem op mij helemaal nergens over gaat.

Paris is iig erg op zoek naar hints, wat eigenlijk alleen belangrijk is voor de goede. de slechte weten namelijk al wie goed en slecht is

Heeft bio al gestemd? vorige rondes. was hij veel actiever...

vorige ronde ook niet zo actief hoor..

Er is een hint naar voren gekomen waaruit Remi opmaakt dat Paris cult is, en Thielen iets anders opmaakt. Die straks eens bekijken.

Enige wat ik me kan bedenken/wat me is opgevallen is het "buitenaardse gezicht" van de moordenaar. Welke spelers hebben een link met buitenaards?

Er is 1 topic op t forum met buitenaards in de titel, maar geen van de spelers heeft daarin gepost.

Oja, plaatje van de moordenaar heeft in de titel iets met pigface saw nogwat, heeft niets met mij te maken, komt gewoon uit de film :)

In het Ancient Aliens topic is de allerlaatste post van Rob G.

Als jullie beiden nou eens leren lezen.

Ik denk te weten wat je bent:) maar kan er naast zitten natuurlijk

Ik denk dat ze cultist is, dus wrm editten

Ik zou ook maar leren lezen als ik jou was.

Paris mijn excuses na goed te lezen vertrouw ik je voorlopig.

Het gaat om het verhaal waarin Paris aangeeft dat het rol er bijna letterlijk in staat. Ik heb het zelf niet gevonden.

Terug
Naar boven