MuscleMeat

Forum game 8: Voor de niet valsspelers only

Starter zit niet eens in die hint volgens mij. Denk dat ik hem heb maar wilniemand goeds in gevaar brengen.

Je wilt graag de indruk geven dat je goed bent he?
Heb je al hints ontdekt over een evil persoon?

---------- Post toegevoegd Tue 3 Jul 2012 om 16:54 ----------

Had t gezien idd... maargoed ehmmm

@Thielen... Ik heb t al een paar x gelezen... maar snap niet echt waar je op doelt eerlijk gezegd.

zie post 789.

Je wilt graag de indruk geven dat je goed bent he?
Heb je al hints ontdekt over een evil persoon?

Als ik die had zou ik het zeggen. Momenteel denk ik aan een samenwerking, maar ga even meer leads zoeken.
Weet eigenlijk ook niet zeker of die hint niks met starter te maken heeft, maar ik heb wat anders dat waarschijnlijker lijkt.

Niet te expliciet naar hints gaan wijzen guys.

Ik ben nu al weer op het punt dat ik het voor geen zak meer kan volgen en al helemaal niet meer snap waarom mensen op wie stemmen. Behoorlijk déjà vu gevoel met pot 7 dit.

.......

Wat zijn de ideetjes voor de stemming van vnv?

Niet te expliciet naar hints gaan wijzen guys.

Ja snap ook niet wrm jullie dit weer naar boven haalde.. want ik wist t namelijk al...

Dat ik dat ene zei, zei ik met een reden maar dat leg ik aan t einde van t spel wel uit.

Starter zit niet eens in die hint volgens mij. Denk dat ik hem heb maar wilniemand goeds in gevaar brengen.

ik ben de goedheid zelve

Remi lees "dag en nacht 2" eens goed door.

Starter20 wordt voor mij weer steeds verdachter, waarom zeg je zo'n dingen hardop man?

'zulke dingen'. enne wat bedoel je? het 2e deel van mijn post was gewoon een zinnetje uit het nummer "The What". daar moest ik opeens aan denken.

Good.

Starter20, is die het stemmen waard?

wat jij wil, ik stem wel gewoon Paris

omdat dat op je avatar een nice pair is.

ik ben de goedheid zelve

'zulke dingen'. enne wat bedoel je? het 2e deel van mijn post was gewoon een zinnetje uit het nummer "The What". daar moest ik opeens aan denken.

wat jij wil, ik stem wel gewoon Paris

omdat dat op je avatar een nice pair is.

Het was maar een vraag hoor. xD

Het was maar een vraag hoor. xD

T maakt me vrij weinig uit op wie we stemmen... Wat ik wel weet is dat Suicide Sid zich nogal achterlijk gedraagt.. dit terwijl hij dat zeker niet is..

Daarnaast vind ik Daster of Jimbooo ook prima..

Terug
Naar boven