Jorgyboy
Huge Freak
- Waardering
- 1.123
- Lengte
- 1m75
Ik ben de tweede speler die je hebt ingeschreven, dus "in" was ik al, alleen had ik nog geen abbo op dit topic en zou niet graag het begin missen

Peanuthead
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Nice!
---------- Post toegevoegd Sat 13 Oct 2012 om 18:37 ----------
Qua rollen:
Jager variant: als hij dood gaat kan hij iemand mee het graf in nemen.
Dorpsgek: mag iedere dag 3 rollen opvragen maar weet niet welke rol bij wie hoort. Eventueel kan je dit ook voor 5 mensen doen ofzo.
Grafdelver: kan iemand terug tot leven roepen. Dit zou je bv tot 2 keer kunnen beperken. Als iemand bv vermoord is kan je de rol van die persoon nog onbekend maken. De grafdelver zou dan aan kunnen geven: ja die wil ik terug tot leven. Die persoon overleefd dan maar de grafdelver krijgt wel zijn rol te weten. De rest van de mensen niet.
Hacker: kan na nacht 3 van 3 mensen hun rol wisselen (Of misschien om de nacht van 2 mensen laten wisselen). Ook wel grappig als je bv net iemand wisseld die prooi voor de wolf is en dus die andere persoon de zak is.
Magistraal: kan iemand beschermen tegen ophangen (overdag pm sturen van iemand die niet opgehangen kan worden, eventueel halverwege de dag, deze rol zou ook corrupt kunnen zijn).

In!
Wel leuk die rollen zolang het niet te ingewikkeld word. Moet ook wel managable zijn voor remi zelf.
Ik heb nog een suggestie voor een rol die ik wel als leuke toevoeging zag:
De leugenaar:
Deze achterbakse bber liegt over alles... AAS-gebruik, de 10/10's die hij afgelopen stapavond heeft gepakt, en zelfs op wie hij stemt in de Weerwolf game!!!!! Deze persoon mag zijn stem plaatsen in het topic, maar als hij mij een andere stem PM't, zal die stem zijn vorige stem overriden waardoor hij op iemand kan stemmen zonder in de gaten te vallen. Het kan dus voorkomen dat de telling die jullie maken niet overeenkomt met de persoon die eruit geknikkerd wordt.
Winconditie: wanneer de wolf sterft is het dorpje veilig en hebben de goeden gewonnen. Dit kan dus alleen door de wolf er overdag uit te stemmen.
Alleen dan aangepast aan het assassins theme uiteraard
1 ding vind ik wel verwarrend overigens: zouden de assassins niet de slechten moeten zijn en de templars de goeden? Assassin klinkt juist als de bad guy eigenlijk.

Vind zelf die Hacker rol ook nog wel lachen. Na dag 2 of 3 een aantal rollen wisselen.
Btw, random verdeling van rollen vind ik wel echt een must. Zo zeer dat ik eigenlijk niet zo veel zin heb te spelen als de rollen bewust worden toegedeeld aan bepaalde mensen.
Ja hacker komt er ook in.. past ook bij Assassins creed vanwege Animus Database en Abstergo dinges..
Zal hem nog wel iets aanpassen. & ja rollen worden willekeurig uitgedeeld
Peanuthead mag er gewoon niet gelijk 1e dag uit, dat was ww game 1 ook al![]()
Peanuthead mag er gewoon niet gelijk 1e dag uit, dat was ww game 1 ook al![]()
Waarom zit jezelf nu al verdacht maken?
Er komen dus leuke nieuwe rollen bij, hoop wel dat we dan op minstens 25 deelnemers zitten.

Als we heel veel spelers zouden krijgen dan zou er ook een soort van 2e of back-up leider kunnen zijn. Zoals bij weerwolven dat deze dan samen het slachtoffer kiezen maar dat het spel iig niet meteen af is als er een minder goed speelt zeg maar.