Fitness Seller

Aankondiging Forumgame 10: The war between two ideologies

• Topic Starter Topic Starter
Bump.. Nog 1 speler nodig

damnit, er is toch wel iemand van de 1000enden geregistreerde bbers die mee wilt doen :(

damnit, er is toch wel iemand van de 1000enden geregistreerde bbers die mee wilt doen :(

Komt gewoon door de te lange pauze die er is geweest tussen spel 8 & spel 10.

Het andere spel dat ik georganiseerd had deden er 28 man mee dacht ik & het gemiddelde van de andere spellen ligt rond de 25 man ofzo. Dus das helemaal niet slecht... Misschien als dit spel goed word er het volgende spel weer meer spelers mee gaan doen

nja veel blijven posten hierin dan komen ze vanzelf wel :D

nja veel blijven posten hierin dan komen ze vanzelf wel :D

Het gaat ook gewoon door. Beetje zonde om t af te blazen vanwege 1 speler tekort... Zal vanavond alle voorbereidingen treffen en iedereen een mail sturen met alle rollen etc.

Moet er nog een paar toevoegen ook (Roddelaar & Hacker) en dan zal ik morgen iedereen pm sturen met zijn rollen..

Hoop wel dat iedereen actief meedoet dan, want als iedereen actief meedoet kan t nog wel een leuke game worden + dat er dan t volgend spel weer meer mensen meedoen.

Ik meld me toch af Remi, ik heb er te weinig tijd voor.

:trollface:

De rollen zijn veranderd ... Jullie krijgen allemaal een PM met de rollen .

Ook zullen de rollen vanavond al uitgedeeld worden..

Morgenochtend rond 6.00 zal er een verhaal gepost worden waarna er gespeeld mag worden.

Laat het topic aub leeg tot morgenochtend 6.00!

Rollen zijn verstuurd.

Mocht je niks ontvangen hebben, stuur me dan een pm.
Mocht er iets niet duidelijk zijn. Stuur me dan een pm.

Lees de Rollen aub ook goed door. zou zonde als er iets fout gaat waardoor t spel verpest word.

Morgenochtend zal een verhaal gepost worden waarna het spel begint.
Speel actief mee aub & succes :)

Mooi dat we beginnen in het weekend! Al enig idee wat de tijden zijn voor dag en nacht?

Ik zal morgen minder reageren, van 6 tot 6 werken en.savonds verjaardag in een andere stad. Probeer tussendoor mee te spelen boys like always

Mooi dat we beginnen in het weekend! Al enig idee wat de tijden zijn voor dag en nacht?

Tijden zijn van 10.00 tot 20.30. Mochten mensen t wat later of eerder willen dan moeten ze dat laten weten.
De dag zal morgen al beginnen om 6.00 omdat ik zelf moet werken en op mn werk kan ik geen verhaal posten, vandaar.

Ik zal morgen minder reageren, van 6 tot 6 werken en.savonds verjaardag in een andere stad. Probeer tussendoor mee te spelen boys like always

Ja klopt, zaterdag is over t algemeen een k*tdag omdat de meeste uitgaan in de avond of werken in de ochtend of wat dan ook. Moet zelf ook werken van 6.30 tot 15.30 en in de avond een verjaardag. Maar wilde de mensen niet langer laten wachten:)

Mogen we al stemmen?

Terug
Naar boven