- Waardering
- 1.979
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 15%
Ik sta er al tussen. Heb nog een bittere nasmaak van de vorige keer dus moet nog wat dingen recht zetten
.
Op wie wil je wraak nemen?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik sta er al tussen. Heb nog een bittere nasmaak van de vorige keer dus moet nog wat dingen recht zetten
.

Nice en welcome back
---------- Post toegevoegd Wed 17 Oct 2012 om 20:23 ----------
Nog 1 speler nodig
---------- Post toegevoegd Wed 17 Oct 2012 om 20:26 ----------
Ey kerel, waarom doe jij niet mee eigelijk?
.damnit, er is toch wel iemand van de 1000enden geregistreerde bbers die mee wilt doen![]()
nja veel blijven posten hierin dan komen ze vanzelf wel![]()

Mooi dat we beginnen in het weekend! Al enig idee wat de tijden zijn voor dag en nacht?
.Mooi ja, kan je dit weekend in iedergeval plannen wat je wil want ik eet je de eerste nacht al op.

Mooi dat we beginnen in het weekend! Al enig idee wat de tijden zijn voor dag en nacht?
Ik zal morgen minder reageren, van 6 tot 6 werken en.savonds verjaardag in een andere stad. Probeer tussendoor mee te spelen boys like always

Nee, pas in de ochtend he. Het is nacht tot 6.00Ik zal morgen minder reageren, van 6 tot 6 werken en.savonds verjaardag in een andere stad. Probeer tussendoor mee te spelen boys like always