MuscleMeat

Aankondiging Forumgame 10: The war between two ideologies

Bezoekers in dit topic

Treintje is al vroeg op gang vandaag zeg...
Overduidelijk een berg cults die me eruit willen hebben omdat uit het verhaal wel erg duidelijk is dat ik in elk geval geen standaard rol heb...
 
2de cult er ook al uit. Gaat steeds beter :). Zal eens ff de verhalen goed doorlezen om te kijken wie mijn stem krijgt.
 
Heb begrepen dat er weer een karma aanval is gepleegd aan alle posters op de vorige pagina... KARMAAAAA !!!

---------- Post toegevoegd Tue 23 Oct 2012 om 15:01 ----------

En ik stem trouwens op Suicide Sid.
Omdat hij verdomd goed weet dat ik niet evil ben en toch op mij stemt de rotzak !!
 
IMBAatwork, laat dan eens zien waar je zogezegd de goedzak bent, want ik heb er over gelezen, denk ik. Snap overigens niet waarom je het zo in de verf wil zetten dat je een belangrijke goede rol hebt, is gewoon een uitnodiging om gemold te worden 's nachts... en je bent nog niet gemold, hoewel je dit toch al een aantal keertjes herhaald hebt. Dat icm "ik stem op jou omdat jij op mij stemt" en eerdere uitspraken van je, maken je niet echt geloofwaardig, dude.
 
IMBAatwork, laat dan eens zien waar je zogezegd de goedzak bent, want ik heb er over gelezen, denk ik. Snap overigens niet waarom je het zo in de verf wil zetten dat je een belangrijke goede rol hebt, is gewoon een uitnodiging om gemold te worden 's nachts... en je bent nog niet gemold, hoewel je dit toch al een aantal keertjes herhaald hebt. Dat icm "ik stem op jou omdat jij op mij stemt" en eerdere uitspraken van je, maken je niet echt geloofwaardig, dude.

Ja sorry simpeler dan dit kan ik het niet maken, of moet ik mijn rol op een presenteer blaadje geven?
 
Heb nog weinig aanknopingspunten, denk dat ik biobeast of dutchlifter ga stemmen. Iemand nog hints kunnen ontdekken?
 
Ik zie dat er jammer genoeg nog.steeds aan.gedacht wordt om op mij te stemmen. Mijn stem is voor IMBatwork , geen reden.. alleen om mezelf te redden.
 
biobeast

Jimbo had het bij het juiste eind over orgineel, dus ik ben nu geneigd weer met hem mee te gaan.

Echter vertrouw ik bikers nog niet helemaal, zou wel eens willen weten wie dat is.
Jaap&skyrock vind ik ook verdacht btw.


Denk toch echt dat bikers de grote leider is btw. Durft niet met de cults mee te stemmen (om out the picture te blijven ofwel omdat er geen communicatie plaatsvindt tussen hem en de cults). Vervolgens stemt hij op Thielen als enige. Wie is er de volgende nacht dood? Thielen.
 
Laatst bewerkt:
biobeast

Jimbo had het bij het juiste eind over orgineel, dus ik ben nu geneigd weer met hem mee te gaan.

Echter vertrouw ik bikers nog niet helemaal, zou wel eens willen weten wie dat is.
Jaap&skyrock vind ik ook verdacht btw.


Denk toch echt dat bikers de grote leider is btw. Durft niet met de cults mee te stemmen (om out the picture te blijven ofwel omdat er geen communicatie plaatsvindt tussen hem en de cults). Vervolgens stemt hij op Thielen als enige. Wie is er de volgende nacht dood? Thielen.

Imo stem je niet mee met de cults. Ik ben er quasi zeker van dat bio geen cult is of een slechte rol heeft. Hetzelfde geldt voor mij, dat blijkt ook uit het verhaal. Jimbooo lijkt me ook een good guy dus een culttrein is het zeker niet. Het kan echter wel een verkeerde beslissing zijn van ons. Maar mijn gevoel zegt echt van niet.
 
biobeast

Jimbo had het bij het juiste eind over orgineel, dus ik ben nu geneigd weer met hem mee te gaan.

Echter vertrouw ik bikers nog niet helemaal, zou wel eens willen weten wie dat is.
Jaap&skyrock vind ik ook verdacht btw.


Denk toch echt dat bikers de grote leider is btw. Durft niet met de cults mee te stemmen (om out the picture te blijven ofwel omdat er geen communicatie plaatsvindt tussen hem en de cults). Vervolgens stemt hij op Thielen als enige. Wie is er de volgende nacht dood? Thielen.
Ik stemde niet op Thielen maar op Orgineel op het laatst.
 
Het is dag 4.

Het is een regenachtige avond, bewoners staan in de natte regen te wachten totdat de burgemeester verschijnt om te stemmen.

De bewoners die op het plein staan, staan inmiddels te discussieren over de stemming, maar dan verschijnt de burgemeester & begint de stemming.

“Ik stem op Biobeast” zegt Jaap Ja. “Ik ook, vertrouw hem niet” zegt Jimbooo
“Stelletje imbecielen, ga jullie gang stem maar op mij, jullie weten niet waar jullie mee bezig zijn”

Donkere wolken verzamelen zich tot aan de hemel.

Dark-Evil-41694.jpg


Orgineel & Skyrock herrijzen uit hun dood. En beginnen te moorden.
Jimbooo word bij zn alien hoofd gepakt en zijn keel word doorgesneden. Het bloed spuit over markrot de teringlset heen en ze begint te huilen. Skyrock verschijnt met een bijl en hakt Marktot der voeten eraf “Nu ben je niet meer in staat om te rennen als ik je verkracht”
Het arme geamputeerde meisje wordt meerdere malen verkracht door Skyrock. Wanneer skyrock gekomen is op het lelijke gezicht van Markrot hangt hij der hoofd eraf met een bijl.

Foto van Meisje markrot

[Afbeelding niet meer beschikbaar]


En houdt het omhoog als een trofee. De overige inwoners die nog leven proberen te vluchten. Behalve de Assassin, hij schiet met een goed gericht een pijl dwars door Skyrock zn hoofd… Bloed spat over Orgineel heen maar die geniet er zichtbaar van. Het maakt hem namelijk geen flikker uit wie er dood gaat , als er maar iemand dood gaat. Orgineel duikt op de Assassin en bind hem vast aan een paal… Benzine word over de Assassin heen gegoten en in de fik gestoken.



De Assassin schreeut het uit van de pijn en Orgineel begint een gek dansje. Hij vervolgd het pad der chaos en vermoord Ecto spaceman43.

Voor de rest heb ik geen zin om me uit te sloven voor een verhaal want het is toch afgelopen.

Biobeast sterft door Suicide Sid. Suicide Sid pleegde hoog verraad en overleefde zo de hele teringzooi. Hij is nu aan de macht in de Stad van Venetië en heeft een militair leger opgericht om alle Assassins uit te roeien op de wereld.

meh.ro9062.jpg


---------- Post toegevoegd Tue 23 Oct 2012 om 20:38 ----------

1. Rob G De Hacker
3. Thielen De Roddelaar
4. Dutchlifter Jager
6. Jaap Ja burger
8. Markrot meisje
10.Buffalo Billy Heks
13. Bikers The Assassin
14. Jimbooo Burger
16. IMBAatwork Burgemeester
18.Spaceman21 Burger

Jorgyboy dood door stemmen -- Burger
IGotThePower dood door opdracht van The Unknown Leader.  Burger
Rob P dood door stemmen  Burger
Rob G  Ontvoerd in opdracht van The Unknown Leader


Templars
5. Skyrock Templar
9. Orgineel Templar
7. Suicide Sid Templar
11.Einbeinn De Leugenaar

Unknown Leader

15. BioBeast The Unknown Leader

Roddelaar groepje

IMBAatWork : Corrupte burgemeester
Biobeast : Unknown Leader
Suicide Sid : Templar
Thielen : Roddelaar.
 
Haha, ik zei toch dat ik geen Templar was?
Was wel aan de kant van de Templars, maar dat terzijde.

Wat heb ik gewonnen? :p
 
ah altijd leuk om te zien wie wat is. Kunnen het meisje en de heks evt. hun hints hier posten? En als de biobeast ook hints heeft gekregen jij ook svp. :D.
wait wut, wie hebben er nu gewonnen? Want de wolf is dood, maar er staat wel een cult aan de macht nu.
 
hahaha dat roddel groepje van thielen :roflol:!!!!!!! wel en weer dat hij zo verdacht was :roflol:
 
Markrot was het verkrachten waard :o
 
Damn en ik wilde nog wel ruilen met Bio, ik wist dat hij evil was, maar had hem niet als Wolf gezien.
 
**** remi kan je alle hints wel uitleggen xD ben benieuwd wat ze allemaal zijn
 
Ik ben geen ecto :(!

Gvd man biobeast is toch altijd een goeie speler. Na die hint over die ruimtewezentjes ( spaceman) lostte bio die op en de nacht erna werd ik beschermd door de jager, conclusie => bio is jager. Volledig ernaast helaas :(.

Wat is er nu net gebeurd is biobeast eruit door de stemming?
 
Back
Naar boven