- Waardering
- 882
- Lengte
- 1m82
je ligt er al uit

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

IMBAatwork, laat dan eens zien waar je zogezegd de goedzak bent, want ik heb er over gelezen, denk ik. Snap overigens niet waarom je het zo in de verf wil zetten dat je een belangrijke goede rol hebt, is gewoon een uitnodiging om gemold te worden 's nachts... en je bent nog niet gemold, hoewel je dit toch al een aantal keertjes herhaald hebt. Dat icm "ik stem op jou omdat jij op mij stemt" en eerdere uitspraken van je, maken je niet echt geloofwaardig, dude.
biobeast
Jimbo had het bij het juiste eind over orgineel, dus ik ben nu geneigd weer met hem mee te gaan.
Echter vertrouw ik bikers nog niet helemaal, zou wel eens willen weten wie dat is.
Jaap&skyrock vind ik ook verdacht btw.
Denk toch echt dat bikers de grote leider is btw. Durft niet met de cults mee te stemmen (om out the picture te blijven ofwel omdat er geen communicatie plaatsvindt tussen hem en de cults). Vervolgens stemt hij op Thielen als enige. Wie is er de volgende nacht dood? Thielen.
Ik stemde niet op Thielen maar op Orgineel op het laatst.biobeast
Jimbo had het bij het juiste eind over orgineel, dus ik ben nu geneigd weer met hem mee te gaan.
Echter vertrouw ik bikers nog niet helemaal, zou wel eens willen weten wie dat is.
Jaap&skyrock vind ik ook verdacht btw.
Denk toch echt dat bikers de grote leider is btw. Durft niet met de cults mee te stemmen (om out the picture te blijven ofwel omdat er geen communicatie plaatsvindt tussen hem en de cults). Vervolgens stemt hij op Thielen als enige. Wie is er de volgende nacht dood? Thielen.
!
.