Fitness Seller

Forumgame 13: New Beginning

Gek en Anarchist doe ik niet omdat dat een vervelende het je spel erg beïnvloed op een negatieve manier. En aangezien ik iedereen graag een evengrote kans wil geven om de doos eiwitrepen te winnen lijkt "De Gek" en "De Anarchist" nu geen goed idee:)

ben je daar nu weer met je repen? wij zouden jouw een doos moeten geven. jij steekt 10keer meer tijd als ons in het spel en mag niet eens meespelen :o

• Topic Starter Topic Starter
ben je daar nu weer met je repen? wij zouden jouw een doos moeten geven. jij steekt 10keer meer tijd als ons in het spel en mag niet eens meespelen :o

Ja dat mag ook:)

Maar srs.. heb voor m'n opleiding een sportevenement moeten organiseren, waarbij we sponsoren moesten zoeken. Alleen vallen de kosten voor dat sportevenement lager uit dan de inkomsten van de sponsoren dus hou wat geld over, zo'n 60 a 70 euro, vandaar dat ik het weggeef.

Maar srs.. heb voor m'n opleiding een sportevenement moeten organiseren, waarbij we sponsoren moesten zoeken. Alleen vallen de kosten voor dat sportevenement lager uit dan de inkomsten van de sponsoren dus hou wat geld over, zo'n 60 a 70 euro, vandaar dat ik het weggeef.

wel tof alleszinds dat je het doet, zowel het organiseren als het weggeven dan.

De whiteknight.

Ideale rol voor jouw.
Vind ik kook

---------- Post toegevoegd 22 May 2013 om 21:13 ----------

Waarom zelf betalen? Stuur ff pm naar die shop. Weet natuurlijk niet hoe het bij hen zit, maar bv B&F zou denk ik meteen in zijn :p. (nadeel is wel dat het aantal spelers beperkt is en het reclamepotentieel dus ook). Desnoods vraag je gewoon of ze niet willen steunen met kortingsbon van 10€ of 20%. Goede slaagkans lijkt me.

Laatst bewerkt:
Vind ik kook

---------- Post toegevoegd 22 May 2013 om 21:13 ----------

Waarom zelf betalen? Stuur ff pm naar die shop. Weet natuurlijk niet hoe het bij hen zit, maar bv B&F zou denk ik meteen in zijn :p. (nadeel is wel dat het aantal spelers beperkt is en het reclamepotentieel dus ook). Desnoods vraag je gewoon of ze niet willen steunen met kortingsbon van 10€ of 20%. Goede slaagkans lijkt me.

Die witte eiwitrepen van BF zijn wel hngggggggg.

Gvd 2x een doos besteld. En iedere keer binnen 3 dagen op:o:o:o:o:o:o:o:o:o

Fak die eiwitrepen joh. Ik heb toen ook t spel gewonnen en expres niks aan je gevraagd toen, beetje jammer als mensen puur mee zouden spelen om die repen.

Denk dat het ook wel sou vullen zonder die repen :P.

Fak die eiwitrepen joh. Ik heb toen ook t spel gewonnen en expres niks aan je gevraagd toen, beetje jammer als mensen puur mee zouden spelen om die repen.

Klopt. had je toen wel nog pm gestuurd voor je contactgegevens (spel 5 dacht ik) maar had je nooit beantwoord:p

---------- Post toegevoegd 22 May 2013 om 21:27 ----------

Denk dat het ook wel sou vullen zonder die repen :P.

Ja is ook zo... de spelers die alleen meedoen om te winnen winnen het toch niet.. omdat het vaak de ervaren spelers zijn die een stuk beter zijn..

Het gaat me er ook niet om dat ik iets weggeef om spelers te lokken, maar meer om het wat "interessanter" te maken voor oud spelers...

Klopt. had je toen wel nog pm gestuurd voor je contactgegevens (spel 5 dacht ik) maar had je nooit beantwoord:p

---------- Post toegevoegd 22 May 2013 om 21:27 ----------

Ja is ook zo... de spelers die alleen meedoen om te winnen winnen het toch niet.. omdat het vaak de ervaren spelers zijn die een stuk beter zijn..

Het gaat me er ook niet om dat ik iets weggeef om spelers te lokken, maar meer om het wat "interessanter" te maken voor oud spelers...

Voor een goed georganiseerd potje heb ik wel een paar euro over!;)

Wow echt veel mensen.

Komt dat door die repen :p

Ja alleen maar arme sloebers in dit topic

Nice!! Zijn veel ervaren spelers! Ben blij dat Remi de spelleider is. Hoef ik iig niet tegen hem te spelen. Wat is die gast ****ing irritant als je niet aan zijn kant staat! :p

kan ik van meespreken orgineel :p

Oh apart, zo heb ik m niet ervaren :D:D

Terug
Naar boven