Thanks ik snap hem. Whami is dus iig een cult. Beetje vroeg om zo'n doorzichtige hint te plaatsen!
Ik ging toch de wolf zijn

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks ik snap hem. Whami is dus iig een cult. Beetje vroeg om zo'n doorzichtige hint te plaatsen!
Ik ging toch de wolf zijn

En de penis in Killy zn kont is bruinApen zijn zwart, varkens zijn ros. De wolf is grijs.

En de penis in Killy zn kont is bruin
Hmmm, mss had ik dat voor anders topic moeten bewaren?
Het mss eens opnieuw zeggen ergens anders
Zijn jullie tevreden met de tijden 10.00 tot 21.00?
En ik zit er aan te denken om Zaterdag middag al te starten..Hoe denken jullie daar over?
22 lijkt me persoonlijk beter zodat mensen die overdag niet thuis zijn wat tijd hebben om hier te komen en discussiëren. 21 zou krap kunnen worden denk ik, met mensen die te laat zijn voor te stemmen enzo. Ik denk dat de meeste discussies juist rond dat tijdstip plaats vinden. Maar jij moet het weten.Zijn jullie tevreden met de tijden 10.00 tot 21.00?
En ik zit er aan te denken om Zaterdag middag al te starten..Hoe denken jullie daar over?
Zaterdag beginnen is voor mij (en waars meer mensen) een no-go.
Heb wel wat meer te doen in het weekend, maar de tijde vanaf 10.00 zijn verder prima.
Zaterdag ben ik zo goed als hele dag niet online. Beter zondag starten.
Ja klinkt goed inderdaad! Rollen verdelen etc. kan prima op zaterdag. Zolang de stem rondes maar zijn op "niet vrije dagen"![]()

Als we zaterdag starten, kan ik niet met zekerheid zeggen of ik ga kunnen stemmen, en als het kan, zal het zijn na heel snel wat pagina's in het topic gelezen te hebben. Maar goed, die eerste stemronde is toch meestal vrij random, dus zal niet zoveel uitmaken I guess.
edit: oh, zondag stemmen. Da's ok![]()