Fitness Seller

Forumgame 13: New Beginning

Apen zijn zwart, varkens zijn ros. De wolf is grijs.

• Topic Starter Topic Starter
Zijn jullie tevreden met de tijden 10.00 tot 21.00?

En ik zit er aan te denken om Zaterdag middag al te starten..Hoe denken jullie daar over?

Zijn jullie tevreden met de tijden 10.00 tot 21.00?

En ik zit er aan te denken om Zaterdag middag al te starten..Hoe denken jullie daar over?
22 lijkt me persoonlijk beter zodat mensen die overdag niet thuis zijn wat tijd hebben om hier te komen en discussiëren. 21 zou krap kunnen worden denk ik, met mensen die te laat zijn voor te stemmen enzo. Ik denk dat de meeste discussies juist rond dat tijdstip plaats vinden. Maar jij moet het weten.

Zaterdag beginnen is voor mij (en waars meer mensen) een no-go.
Heb wel wat meer te doen in het weekend, maar de tijde vanaf 10.00 zijn verder prima.

Tijden zijn wat mij betreft ok, start van t spel maakt mij ook niet zoveel uit

Voorkeur naar 22.00. Start van het spel maakt me niet zoveel uit.

Tijden zijn mij best zo, maar als mensen 22 uur willen is mij dat ook best.
Startdag maakt me ook niet echt uit.

22:00 lijkt mij ook wat makkelijker. Minder haasten na werk, trainen en vervolgens eten.
Begin maakt mij niet uit!

Zaterdag ben ik zo goed als hele dag niet online. Beter zondag starten.

Zaterdag beginnen is voor mij (en waars meer mensen) een no-go.
Heb wel wat meer te doen in het weekend, maar de tijde vanaf 10.00 zijn verder prima.

Zaterdag ben ik zo goed als hele dag niet online. Beter zondag starten.

Ja snap ik maar het probleem voor mij is dat ik zaterdagavond weg ben en dan zondag rond 11uur 's ochtends weer thuis ben.. Als ik dan op dat moment rollen moet gaan verdelen + verhaal typen etc dan is de tijd dat er gestemd kan worden misschien wat tekort.

En aangezien ik wel verwachtte dat er mensen zijn die zaterdagavond uit gaan etc dacht ik raan om dus zaterdagochtend/middag de rollen te verdelen en verhaal te typen en dat de stemming pas Zondag 22.00 is. Zo beginnen we dus Zaterdag maar heb degene die zaterdagavond weggaan nog genoeg tijd om te kunnen stemmen..

Mee eens?

Ja klinkt goed inderdaad! Rollen verdelen etc. kan prima op zaterdag. Zolang de stem rondes maar zijn op "niet vrije dagen" ;)

Als we zaterdag starten, kan ik niet met zekerheid zeggen of ik ga kunnen stemmen, en als het kan, zal het zijn na heel snel wat pagina's in het topic gelezen te hebben. Maar goed, die eerste stemronde is toch meestal vrij random, dus zal niet zoveel uitmaken I guess.

edit: oh, zondag stemmen. Da's ok :D

Als we zaterdag starten, kan ik niet met zekerheid zeggen of ik ga kunnen stemmen, en als het kan, zal het zijn na heel snel wat pagina's in het topic gelezen te hebben. Maar goed, die eerste stemronde is toch meestal vrij random, dus zal niet zoveel uitmaken I guess.

edit: oh, zondag stemmen. Da's ok :D

Stemmen kan tot zondag 22.00 he...

Zaterdag kan er uiteraard ook gestemd worden,, maar de stemming eindigt pas op zondag 22.00

Had het topic geopend en pas een klein uur later mijn antwoord getypt en verstuurd, en toen zag ik dat er in tussentijd nog wat posts gemaakt waren :)

als er nog plek is wil ik wel meedoen.

nooit gedaan maar ziet er tof uit :)

Terug
Naar boven