MuscleMeat

Forumgame 13: New Beginning

1.
a. A religion or religious sect generally considered to be extremist or false, with its followers often living in an unconventional manner under the guidance of an authoritarian, charismatic leader.
b. The followers of such a religion or sect.
2. A system or community of religious worship and ritual.
3. The formal means of expressing religious reverence; religious ceremony and ritual.
4. A usually nonscientific method or regimen claimed by its originator to have exclusive or exceptional power in curing a particular disease.
5.
a. Obsessive, especially faddish, devotion to or veneration for a person, principle, or thing.
b. The object of such devotion.
6. An exclusive group of persons sharing an esoteric, usually artistic or intellectual interest.

:eek!: :angstig:
Is dit een geheime recruteringsthread voor Killy zn terreurcel???

whami maakt er nu al een potje van. ik stel voor dat we hem eruit stemmen. :p

Is de dorpsgek, lekker laten lullen.

Hoe ga je de rollen verdelen Remi?
Ga je loten?

• Topic Starter Topic Starter
Hoe ga je de rollen verdelen Remi?
Ga je loten?

Daar kan ik geen antwoord op geven. Indien ik je uitsluitsel geef zal het ten alle tijden je manier van denken beïnvloeden en wil zo min mogelijk invloed uitoefenen op het spel.;)

• Topic Starter Topic Starter

Nee, maar denk dat het ligt aan wat je er zelf van maakt..

Sommige zullen denken dat het een nee is en andere zullen denken dat het een ja is of een misschien...

En weer andere zullen kijken naar de volgorde die ik net neerzette van mijn mogelijke antwoorden zoals: "Nee, ja of misschien" en zullen kansen toekennen aan die volgorde.

:trollface:

Nee, maar denk dat het ligt aan wat je er zelf van maakt..

Sommige zullen denken dat het een nee is en andere zullen denken dat het een ja is of een misschien...

En weer andere zullen kijken naar de volgorde die ik net neerzette van mijn mogelijke antwoorden zoals: "Nee, ja of misschien" en zullen kansen toekennen aan die volgorde.

:trollface:

Thanks ik snap hem. Whami is dus iig een cult. Beetje vroeg om zo'n doorzichtige hint te plaatsen!

Terug
Naar boven