Fitness Seller

Forumgame 13: New Beginning

Ik ga wel mee met rob g. supersized is sowieso slecht. ik dacht eerder dat hij cult was en kane de wolf, maar kane maakt het nu wel overduidelijk dat hij cult is met zijn laatste paar posts. Zou dus goed kunnen dat super de wolf is.

supersized

ik ga mee met rob.. wat ik tot nu toe heb gelezen denk ik dat hij het bij het rechte eind heeft.

Ik kan denk ik verklaren dat Rob P goed is, maar dan wordt het misschien wel wolvenvoer. Iemand die het wilt horen?

Supersized staat ook onderin dat lijstje :)

En hij stond er zelfs nog in na mijn spoof. In tegenstelling tot de cults kon hij niet overleggen en op mij gebleven.

krijg het idee dat je rob p nu erg overdreven aan het verdedigen bent, had jou eerder al als cult in gedachte. zie ook dat jimboo en imba met regelmaat met jou mee gaan. desondanks sta jij weer niet aan de kant van alleycat, wat het weer verwarrend maakt. maar kan ook tactiek zijn.

Biobeast
Rob P
Jimboo
Imba
Rob G
Supersized
alleycat

bovenstaande zijn nu mijn verdenkingen, zijn er echter teveel imo om allemaal slecht te zijn aangezien er al 3 slechte uit zijn?

onduidelijkheden heb ik over:
Lloys
newinthegame
markrot
quibus
kane
flippie
kimi
daster

ik laat mn stem nog altijd staan op Rob P

Ik ook niet.

---------- Post toegevoegd 30 May 2013 om 12:19 ----------

Ik stem op Supersized.

Reden:

- Hij heeft op whami gestemd toen hij goed was in ronde 1 en zijn stem eigenlijk naar AlleyCat moest gaan;
- vervolgens heeft hij op mij gestemd toen hij eigenlijk op daniel moest stemmen;
- vervolgens heeft hij op z1000 gestemd, hij wist niet dat z evil was.
- hij is redelijk op de achtergrond en lijkt niet helemaal op de hoogte van wat er speelt, lijkt mij een gepaste wolf.

Whami verpeste het spel, daarom ging mij stem naar hem.
Mijn stem naar jou heeft 1000 redenen, ik ga weer op jou stemmen ;) Aangezien ik jou al een paar keer duidelijk heb gemaakt door jou te quoten dat ik je verdacht vind probeer je nu mij eruit te krijgen. Het is mij duidelijk nu. Als je niet wist dat z1000 niet evil was dan ben je achterlijk.

edit

Laatst bewerkt:
Wow er is er één achter. Werd tijd.

Nu gaat de wolf mij vast opeten vannacht dus jager plz als je niks te doen hebt.

Wow er is er één achter. Werd tijd.

Nu gaat de wolf mij vast opeten vannacht dus jager plz als je niks te doen hebt.

Ja jouw laatste post heeft je gered man. Ik wilde echt op je stemmen. Maar toen bedacht ik me. Denk, even die knakker google'en.

Verder heb ik imo ook goede redenen gegeven om op supersized te stemmen.

supersized

ik ga mee met rob.. wat ik tot nu toe heb gelezen denk ik dat hij het bij het rechte eind heeft.

Slimme zet als cult ;)
Voor mij is het obvious:

Rob G
Rob P
Newinthegame

Net zo duidelijk als dat bij z1000 was

Ben benieuwd of ik eruit ga, mocht ik het overleven dan weet ik in ieder geval wie de volgende zijn op de lijst.

waarom post je die hint :rolleyes: Nergens voor nodig als er nog geen risico is dat hij eruit ligt

edit: zou je post verwijderen er zijn nu toch weinig mensen online

Ik hoop dat we in een toekomstige game, alleen met actieve spelers meespelen.
Erger me behoorlijk aan de inactieve spelers

waarom post je die hint :rolleyes: Nergens voor nodig als er nog geen risico is dat hij eruit ligt

De stemming tot nu toe:

Supersized
- Rob G
- jimbooo
- newinthegame
Rob P
- JoeyC
- Quibus
- Markrot
- IMBAatwork

Rob P dreigt er uit te vliegen, wie nu nog op Rob P stemt is toch overduidelijk cult? Ik weet voor 95% zeker dat ik goed zit met de Wolf. Als die er uit vliegt is het spel toch af.

Dus als het tussen Rob P en supersized gaat lijkt het me wel een goede zet om duidelijk te maken dat Rob P sowieso goed is. Maar heb hem voor nu verwijderd.

vanavond komen de meeste online en ze weten inmiddels echt wel naar wie ze moeten luisteren.. zou er nog even mee wachten maar ook goed, moet je zelf weten

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.954
Ik hoop dat we in een toekomstige game, alleen met actieve spelers meespelen.
Erger me behoorlijk aan de inactieve spelers

Dat hou je toch niet tegen.

En wie gaat de volgende game organiseren? Ik wil volgend potje graag meedoen namelijk :)

+1, vindt het daarnaast wel een vage hint. Rob P is nu allang blij dat hij beschermd wordt. daarnaast is het plaatje wat jij aangeeft een later deel van de filmreeks dan degene die Remi in zijn verhaal had.

overigens krijg ik wat anders bij google

goed bedacht maar imo toch te vaag. net als het alleycat steegjes verhaal of de nummers optellen voor een cultist en op die manier redeneren naar z1000. allemaal goede ideeen maar is het allemaal net niet

vanavond komen de meeste online en ze weten inmiddels echt wel naar wie ze moeten luisteren.. zou er nog even mee wachten maar ook goed, moet je zelf weten

Ok heb hem even weg gehaald. Maar ik weet niet direct of mensen weten naar wie ze moeten luisteren.

De cults stemmen toch allemaal op Rob P nu. Ze weten dat hij goed is dus ze willen hem er uit.

Het is nu zaak de mensen die goed zijn en twijfelen aan Rob P in te laten zien niet op hem te laten stemmen (en wel op supersized).

+1, vindt het daarnaast wel een vage hint. Rob P is nu allang blij dat hij beschermd wordt. daarnaast is het plaatje wat jij aangeeft een later deel van de filmreeks dan degene die Remi in zijn verhaal had.

goed bedacht maar imo toch te vaag. net als het alleycat steegjes verhaal of de nummers optellen voor een cultist en op die manier redeneren naar z1000. allemaal goede ideeen maar is het allemaal net niet

De rol is overduidelijk. En daarom vindt ik dat de hint bekend gemaakt kan worden. Omdat de cults anders eventueel goede spelers om kunnen halen.

De mensen die echt goed zijn zullen echt wel inzien dat die hint klopt.

Maar we wachten wel even af.

naar jou luistert toch niemand meer, obvious cult is obvious

Dat hou je toch niet tegen.

En wie gaat de volgende game organiseren? Ik wil volgend potje graag meedoen namelijk :)

Nee dat is lastig. Maar we weten nu wel van alle spelletjes wie actief meedoet en niet. Imo beter 20 actieve spelers dan 30 semi actieve spelers.

Terug
Naar boven