MuscleMeat

Forumgame 13: New Beginning

Mja, dat Rob P de heks was kon iedereen wel opmaken uit zijn hints.

Jager is volgens mij ook al permanent ingetrokken bij Rob G, wat de wolf gewoon een easy kill geeft elke avond.

Dat bedoelde ik ook met mijn posts gisterenavond. Ik weet niet wat de rol van RobG precies is, maar RobP leek me toch waardevoller. Sorry, no offence ,maar de heks is samen met de jager het 'sterkste' personage

al is RobG wel duidelijk bezig met het ontcijferen van hints enzo dus in principe is het even dan

Laatst bewerkt:
Als het aantal * nou staat voor de letters in de naam. Dan zouden de twee opties kunnen zijn: Markrot en Jimbooo.
Vanwege eerdere stemmingen zou ik dan de stemmen op Markrot willen plaatsen, al is Jimbooo de laatste tijd ook erg afwezig in tegenstelling tot eerst.

---------- Post toegevoegd 31 May 2013 om 11:18 ----------

Mijn stem stond al lang niet op RobP

nieuwe pagina

Rob P de heks... Dat had ik niet verwacht.
Zeker gezien hij in het begin erg samen kampte met de cults als Z1000 en Daniel20.
Misschien onwetendheid geweest.

De wolf kijkt door het raam en de wolf staat nu oog in oog met Rob G.
Reflectie zeker ...?

Nee, inmiddels geloof ik ook niet meer dat Rob G de wolf is. Niet logisch om dan de rol van Rob P bekend te maken (hoewel, als je vervolgens zelf de jager opeist).
Biobeast" zei:
Als het aantal * nou staat voor de letters in de naam. Dan zouden de twee opties kunnen zijn: Markrot en Jimbooo.
Vanwege eerdere stemmingen zou ik dan de stemmen op Markrot willen plaatsen, al is Jimbooo de laatste tijd ook erg afwezig in tegenstelling tot eerst.
In het verhaal wordt niet bekend gemaakt of de persoon naar wie gevraagd wordt ook werkelijk de heks is, dus maakt het niet uit hoeveel letters de naam zou hebben. Daarbij denk ik niet dat het zo werkt.
Maar vind Markrot wel nog steeds verdacht.

Reflectie zeker ...?

Nee, inmiddels geloof ik ook niet meer dat Rob G de wolf is. Niet logisch om dan de rol van Rob P bekend te maken (hoewel, als je vervolgens zelf de jager opeist).

In het verhaal wordt niet bekend gemaakt of de persoon naar wie gevraagd wordt ook werkelijk de heks is, dus maakt het niet uit hoeveel letters de naam zou hebben. Daarbij denk ik niet dat het zo werkt.

ohja, inderdaad.:roflol:

---------- Post toegevoegd 31 May 2013 om 12:10 ----------

en toch ga ik voor Markrot.

Markrot

Reflectie zeker ...?

Als Rob G de wolf blijkt te zijn verdient die 10 dozen met repen!

---------- Post toegevoegd 31 May 2013 om 12:16 ----------

ohja, inderdaad.:roflol:

---------- Post toegevoegd 31 May 2013 om 12:10 ----------

en toch ga ik voor Markrot.

Markrot

En je redenatie hierachter is?

Wat doen we trouwens met Alleycat?
Waarom zou Orgineel hem weer tot leven gebracht hebben?
Ben nu trouwens wel geneigd JoeyC te stemmen, gezien dit in mijn ogen de laatste sure cult is.
Maar de wolf er uit pikken is mij ook goed.

Ben nu trouwens wel geneigd JoeyC te stemmen, gezien dit in mijn ogen de laatste sure cult is.

Ik ben vanaf het begin al anti-alleycat, alleen weinig mensen geloven het maar...

Jij was toch diegene die desondanks alles toch nog op Rob P stemde, niet? :rolleyes:

JoeyC

laatste van de cults die ik op men lijstje had.

Jij was toch diegene die desondanks alles toch nog op Rob P stemde, niet? :rolleyes:

Jep, snapte niet dat hij ineens als goede gezien werd, terwijl hij de eerste dagen als 100% cult gezien werd.
Maar heb gistermiddag ook de boel niet meer helemaal gevolgd, pas gisteren kort voor 10 uur weer de boel vluchtig bijgelezen en was met stomheid geslagen over deze plotwisseling.

Gelukkig dat het terecht was dat Rob G het roer zo drastisch omgegooid had.
En jammer dat nu Rob P alsnog gestorven is.

Jep, snapte niet dat hij ineens als goede gezien werd, terwijl hij de eerste dagen als 100% cult gezien werd.
Maar heb gistermiddag ook de boel niet meer helemaal gevolgd, pas gisteren kort voor 10 uur weer de boel vluchtig bijgelezen en was met stomheid geslagen over deze plotwisseling.

Gelukkig dat het terecht was dat Rob G het roer zo drastisch omgegooid had.
En jammer dat nu Rob P alsnog gestorven is.

Mja, Rob P moest wel bijna geofferd worden. Hij zou er anders uit gegaan zijn door de stemming dus moest ik zijn rol wel bijna publiekelijk maken. Hoopte met een direct hit op de wolf het spel te eindigen.

Nogmaals, heeft die geile chick geen leuke hints gekregen?

De geile chick moet nu 5 hints gekregen hebben. Remi kennende echter zijn dat waarschijnlijk hints die van het kastje naar de muur verwijzen :p

De hints kunnen niet subtiel gedeeld worden?

De hints kunnen niet subtiel gedeeld worden?

Dat is tegen de regels dus dat zal het meisje niet doen waarschijnlijk.

Voor mij komt het alsnog neer dat de wolf 1 van de volgende twee personen is:

- Biobeast
- Daster

Biobeast had ik al als vermoedelijke wolf staan na de eerste dag. Na de 2e dag heb ik op hem gestemd omdat ik eigenlijk bijna zeker wist dat hij de wolf was. Ik kreeg daar ook al bijval voor. Dat was niet slim van mij. Als ik het toen voor me gehouden had weet ik zeker dat ik het low profile beter had kunnen uitzoeken zonder dat de spelers me op een dwaalspoor zouden zetten.

Ik stem dus nu op biobeast

Dat is tegen de regels dus dat zal het meisje niet doen waarschijnlijk.

Voor mij komt het alsnog neer dat de wolf 1 van de volgende twee personen is:

- Biobeast
- Daster

Biobeast had ik al als vermoedelijke wolf staan na de eerste dag. Na de 2e dag heb ik op hem gestemd omdat ik eigenlijk bijna zeker wist dat hij de wolf was. Ik kreeg daar ook al bijval voor. Dat was niet slim van mij. Als ik het toen voor me gehouden had weet ik zeker dat ik het low profile beter had kunnen uitzoeken zonder dat de spelers me op een dwaalspoor zouden zetten.

Ik stem dus nu op biobeast

Zie ik niet in de regels of rollen staan hoor.

Het meisje:
Een heerlijk strakke fitnesschick, gezegend met dubbel D. Zij heeft de speciale power dat ze elke nacht naar de weerwolf mag gluren. Deze power is optioneel, je hoeft hem niet te gebruiken, als je bang bent opgegeten te worden. Dit doet zij door mij een PM te sturen. Hierdoor vergaart zij een hint over de wolf, maar krijgt hij ook een hint over haar! Naarmate het spel vordert worden de hints moeilijker

Note: Het meisje mag mij een PM sturen tussen 21.00 tot 10.00. Het meisje is NIET verplicht mij een pm te sturen. Mocht het meisje mij pm’en dan ontvangt zij een Hint met betrekking tot de identiteit van de wolf en de wolf krijgt een hint met betrekking tot de identiteit het meisje.
Winconditie: wanneer de wolf sterft is het dorpje veilig en hebben de goeden gewonnen. Dit kan dus alleen door de wolf er overdag uit te stemmen.

Terug
Naar boven