Fitness Seller

Forumgame 13: New Beginning

Ik denk persoonlijk dat Rob G het vandaag niet bij het juiste einde gaat hebben. Toch volgen mensen hem nog steeds blindelings. Om te bewijzen dat hij er grandioos naast zit gaat mijn stem ook naar:

Biobeast

Zijn rol zal met zijn dood duidelijk worden, en hopelijk gaan mensen hun ogen eens open.

Wtf doe dan Daster. RobG heeft t gegarandeerd fout nu, jammer genoeg heeft tie t niet door. Volg aub mijn stem, dit gaat serieus nergens over al de hele dag:roflol:

Ben nu echt weg, laat me er in als de goede willen winnen.

Naja als biobeast dan goed is weten we zeker wie er morgen uitmoet :)

Naja als biobeast dan goed is weten we zeker wie er morgen uitmoet :)

Dat weet je niet handige, want RobG is zelf ook goed ala remi de verhalen goed heeft geschreven. Alley cat die zegt dat RobG fout zat.. dan krijg ik gelijk een gevoel dat daster ook fout is. Wat een mind****

Wtf doe dan Daster. RobG heeft t gegarandeerd fout nu, jammer genoeg heeft tie t niet door. Volg aub mijn stem, dit gaat serieus nergens over al de hele dag:roflol:

Ben nu echt weg, laat me er in als de goede willen winnen.

Daster heeft hiervoor 2 rondes niet gestemd. Hij is super inactief. Geloof er niets van dat hij de wolf is.

Er is echt serieus ook maar geen enkele aanleiding om op mij te stemmen. En zo wel zou ik wel eens een argumentje willen zien ;)

Biobeast en IMBA zijn voor mij nu extra verdacht omdat ze als verdediging maar op mij gaan stemmen zonder enkele argumentatie

ik denk dat zowel bio als rob goed zijn en de focus naar mijn mening op een andere speler moet

vooral aangezien Rob g alleen maar gebruik gemaakt heeft van karma waardoor daniel zichzelf ontmaskert had en had naar eigen zeggen mazzel met supersized. Waarom voelt hij zich nu de koning? aangezien ik het hardste bewijs tegen daniel geleverd had met zn verschillende fotoshops.
bio heeft in mijn ogen meer aan de culttrein gedaan dan rob.

maar op wie nu die focus moet? voor mij persoonlijk op de overgebleven cults. vandaar de stem op fitness beginer

ik denk dat zowel bio als rob goed zijn en de focus naar mijn mening op een andere speler moet

vooral aangezien Rob g alleen maar gebruik gemaakt heeft van karma waardoor daniel zichzelf ontmaskert had en had naar eigen zeggen mazzel met supersized. Waarom voelt hij zich nu de koning? aangezien ik het hardste bewijs tegen daniel geleverd had met zn verschillende fotoshops.
bio heeft in mijn ogen meer aan de culttrein gedaan dan rob.

maar op wie nu die focus moet? voor mij persoonlijk op de overgebleven cults. vandaar de stem op fitness beginer

Whaha. Wat heb jij ontmaskert aan de photoshop dan? Viel niets aan te ontmaskeren. Ik heb gewoon een foto van mijn scherm gemaakt, klaar.

Ik liep alleen te pushen dat dat karma bericht vals spelen was. Dat heb ik ook gebruikt als argument dat Daniel en z1000 wel evil MOESTEN zijn anders zouden ze die karma niet sturen. Dat daarna Daniel denk the best defence is offence en shit gaat lopen soepen was zijn eigen domme fout.

cults doen precies niet veel moeite, ze stemmen maar wat verdeeld. buiten lloyd die iemand anders volgt op mij, volgt iedereen braaf Rob G.

bij nader inzien is de rol van Rob G mij redelijk duidelijk, 'enkel de laarzen' ;)

ga gewoon op IMBAatwork stemmen, kan zijn dat ik nog aanpas, hangt af van het gevolg dat ik krijg

cults doen precies niet veel moeite, ze stemmen maar wat verdeeld. buiten lloyd die iemand anders volgt op mij, volgt iedereen braaf Rob G.

bij nader inzien is de rol van Rob G mij redelijk duidelijk, 'enkel de laarzen' ;)

ga gewoon op IMBAatwork stemmen, kan zijn dat ik nog aanpas, hangt af van het gevolg dat ik krijg

ik ben de eerste die op jou stemt toch nu?

---------- Post toegevoegd 31 May 2013 om 20:21 ----------

Whaha. Wat heb jij ontmaskert aan de photoshop dan? Viel niets aan te ontmaskeren. Ik heb gewoon een foto van mijn scherm gemaakt, klaar.

Ik liep alleen te pushen dat dat karma bericht vals spelen was. Dat heb ik ook gebruikt als argument dat Daniel en z1000 wel evil MOESTEN zijn anders zouden ze die karma niet sturen. Dat daarna Daniel denk the best defence is offence en shit gaat lopen soepen was zijn eigen domme fout.

print screen van het plaatje wat daniel gepost had en later geedit had met een andere tekst bij jouw naam vond ik wel een epic bazen actie van mezelf :$

print screen van het plaatje wat daniel gepost had en later geedit had met een andere tekst bij jouw naam vond ik wel een epic bazen actie van mezelf :$

Oh ja, ok dat was idd een goede actie.

Kijk ik had in eerste instantie het voorval nog bijna aan me voorbij laten gaan. Maar die daniel was zo dom om er op door te gaan. Toen heb ik vlak voor het einde nog een foto gemaakt van mijn scherm. Dat was de doorslaggevende actie.

Ik heb Rob G denk ik echt precies tegelijk met jou door. Las de verhaaltjes terug op zoek naar een aanwijzing over Biobeast en begreep ineens wat Rob G was.
Als first-timer heb ik ook niet echt gezocht naar andere rollen dan de wolf of de cults. Ze leken me niet zo boeiend.

Zie het niet meer veranderen voor negen uur. Ga nu maar trainen en lees het wel als ik thuis ben.

Rob G zei:
Kijk ik had in eerste instantie het voorval nog bijna aan me voorbij laten gaan. Maar die daniel was zo dom om er op door te gaan. Toen heb ik vlak voor het einde nog een foto gemaakt van mijn scherm. Dat was de doorslaggevende actie.
Dat bewees dat hij gelogen had over dat jij karma verstuurd had, en dus dat hij vals gespeeld had. Maar dat zei wat mij betreft niks over dat hij cultist was (waarom zouden cultisten eerder vals spelen dan andere personages?). Dus ben ik hem destijds blijven steunen.

Mijn rol is toch wel duidelijk denk ik.

Wat ik trouwens nog steeds niet begrijp is dat wij het risico gaan lopen om mogelijk een burger weg te stemmen terwijl wij hopen dat hij de wolf is. Het is een risico dat de nederlaag in het potje kan betekenen. Waarom stemmen wij niet met alle goeden op een duidelijke cult?

Wat ik trouwens nog steeds niet begrijp is dat wij het risico gaan lopen om mogelijk een burger weg te stemmen terwijl wij hopen dat hij de wolf is. Het is een risico dat de nederlaag in het potje kan betekenen. Waarom stemmen wij niet met alle goeden op een duidelijke cult?

Wie is dan zeker een duidelijke cult volgens jou?

Fitness beginner en alleycat bijvoorbeeld

Hier ben ik het wel mee eens, cults is zowiezo JoeyC

---------- Post toegevoegd 31 May 2013 om 20:49 ----------

Fitness beginner ook denk ja, Alleycat ook grote kans

Dan lopen we nog steeds ook het risico dat het eventueel een burger is. Met Biobeast hebben we een hele goede kans dat we nu de wolf hebben en het spel winnen. Dan is het klaar. Kijk op wie de mensen stemmen waarvan we nu wel bijna zeker weten dat ze cult zijn.

---------- Post toegevoegd 31 May 2013 om 20:51 ----------

Markrot, op gestemd door:
- JoeyC

Fitness beginner, op gestemd door:
- Markrot
- llydatoni

Jimbooo, op gestemd door:
- biobeast

Kimi2, op gestemd door:
- IMBAatwork

IMBAatwork , op gestemd door:
- fitness beginner

Het is nu sowieso te kort dag dus mijn stem blijft staan, maar als jr ongelijk hebt stel ik voor een voorzichtigere strategie aan te nemen.

Terug
Naar boven