XXL Nutrition

Forumgame 13: New Beginning

Ik heb de laatste pagina's niet zo aandachtig doorgelezen, dus ik was niet op de hoogte op de info vanuit Rob P. Desondanks geen problemen mee een cult eruit te knikkeren, dan komt een treintje niet zo hard aan op een cruciaal moment.

• Like
Waarderingen: kane
Biobeast verwijst naar een hint over zijn rol in 1 vd eerste verhalen.

Je kan die hint ook zelf gewoon uitleggen en vervolgens maar hopen dat jij bescherming krijgt deze avond. Anders ben ik ook geneigd om mee op jou te stemmen, vermits ik dan denk dat je gewoon evil bent.

Isgoed jimbooo de wolf. Ik ga er uit, jullie zien wat ik ben en dan mag jij er morgen uit of je moet vannacht weer een goede kill maken. Kben zo trainen en daarna een feest dus ik zie t niet.

• Like
Waarderingen: kane
06-03-2013...hmm...Markrot is de burger!! Kijk maar naar al zijn stats, uit al die cijfers kan je 06-03-2013 maken.

Nee geintje, verveel mij op mn werk:D

---------- Post toegevoegd 31 May 2013 om 16:39 ----------

Isgoed jimbooo de wolf. Ik ga er uit, jullie zien wat ik ben en dan mag jij er morgen uit of je moet vannacht weer een goede kill maken. Kben zo trainen en daarna een feest dus ik zie t niet.

Geef karma bericht met je rol, maar doe het onopvallend zodat niemand het merkt!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.245
06-03-2013...hmm...Markrot is de burger!! Kijk maar naar al zijn stats, uit al die cijfers kan je 06-03-2013 maken.

Nee geintje, verveel mij op mn werk:D

---------- Post toegevoegd 31 May 2013 om 16:39 ----------

Geef karma bericht met je rol, maar doe het onopvallend zodat niemand het merkt!

Tremendes houdt je in de gaten:toilet:

Homo's zonder mij aan dit spelletje beginnen. Zie dit nu pas. Allemaal bang voor avatartje. Niemand even zegge nie.

ok ga maar lekker dood dan :)

Als je beweert dat een hint van een simpel burgertje naar jou verwijst dan mag je hem in dit stadium van het spel ook uitleggen anders heb je een verborgen agenda.

Tuurlijk verborgen agenda, ik ga je opeten als je mij er niet uitstemt. Ik ken mijn rol en kan dus beter zien wie mij er in willen hebben of er uit. De wolf heeft mij er liever uit nu, zodat die zelf niet de lul is. Jimbooo, waarom ben.jij de wolf niet? Zo kan ik t ook spelen, maar de meesten hier kijken alleen naar RobG ofzo.

Tuurlijk verborgen agenda, ik ga je opeten als je mij er niet uitstemt. Ik ken mijn rol en kan dus beter zien wie mij er in willen hebben of er uit. De wolf heeft mij er liever uit nu, zodat die zelf niet de lul is. Jimbooo, waarom ben.jij de wolf niet? Zo kan ik t ook spelen, maar de meesten hier kijken alleen naar RobG ofzo.
Ik kan prima de wolf zijn, stem lekker op mij. Zolang je weigert je hint te verklaren hang je.

Tremendes houdt je in de gaten:toilet:

Nee hoor

---------- Post toegevoegd 31 May 2013 om 16:47 ----------

Ik kan prima de wolf zijn, stem lekker op mij. Zolang je weigert je hint te verklaren hang je.

Nee hoor kan niet, ik ben de wolf namelijk al!

Zeker wel, voor RobG stemde niemand op mij, maar je gaat zien hoe fout jullie zitten straks en eerlijk gezegd is dat wel lekker. Aangezien dezelfde argumenten ook op anderen kunnen zoals jou jimbooo of daster;)

Zeker wel, voor RobG stemde niemand op mij, maar je gaat zien hoe fout jullie zitten straks en eerlijk gezegd is dat wel lekker. Aangezien dezelfde argumenten ook op anderen kunnen zoals jou jimbooo of daster;)
Als je goed bent zou je er geen probleem mee hebben aangezien je de hint zou verhullen zodat de goeden zich kunnen focussen op andere potentiele verdachten. Je doet er nu zo moeilijk en inmiddels zelfs emotioneel over dat ik er wel van overtuigd ben dat je de wolf bent. Ken jou in andere spellen als een vrij rationele speler.

Als je goed bent zou je er geen probleem mee hebben aangezien je de hint zou verhullen zodat de goeden zich kunnen focussen op andere potentiele verdachten. Je doet er nu zo moeilijk en inmiddels zelfs emotioneel over dat ik er wel van overtuigd ben dat je de wolf bent. Ken jou in andere spellen als een vrij rationele speler.

Kijk naar al mijn keuzes dit potje? Is dat niet rationeel zat?
Jullie zijn ongelofelijk zeg:roflol:

Of jij bent de wolf of iemanf anders speelt t fakking goed

Heb ook nog geen stem uitgebracht, maar vind het moeilijk op het moment.
Heeft iemand al een overzicht?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.257
Ik had het al gezegd, maar zeg het nog maar een keer

Je kunt tot 21.00 stemmen.

Niemand die doorheeft dat de cults wel heel erg weinig moeite doen mij er in te houden?

Niemand die doorheeft dat de cults wel heel erg weinig moeite doen mij er in te houden?
Denk eigenlijk dat er niet zoveel cults over zijn.

Als je terug leest zou je denken dat Rob G een heel leger aan cults om zich heen heeft verzamelt, maar dat moeten voor het grootste deel toch slaafse burgers zijn.

Stem maar even Kimi2.
Vrij nutteloze stem, maar geloof niet dat Biobeast evil is.

Niemand nog een overzicht?
Of hangt Bio al bij wijze van?

Terug
Naar boven