Fitness Seller

Forumgame 13: New Beginning

heb het niet precies bijgehouden maar heb er denk ik 3 of 4 op biobeast voorbij zien komen, 2 op markrot, iemand op fitnesbeginer en daster. en nu jij kimi erbij.

is erg verdeeld en wordt veel gewijzigd. denk zelf ook niet dat biobeast slecht is dus op markrot gestemt. zie daar eerder een wolf in.

heb het niet precies bijgehouden maar heb er denk ik 3 of 4 op biobeast voorbij zien komen, 2 op markrot, iemand op fitnesbeginer en daster. en nu jij kimi erbij.

is erg verdeeld en wordt veel gewijzigd. denk zelf ook niet dat biobeast slecht is dus op markrot gestemt. zie daar eerder een wolf in.

Er zitten er 6 op Biobeast. Voor de rest is het beetje verdeelt. Ik denk dat we zeker goed zitten.

---------- Post toegevoegd 31 May 2013 om 18:31 ----------

Niemand die doorheeft dat de cults wel heel erg weinig moeite doen mij er in te houden?

Er zijn 5 stemmen niet op jou, en 6 wel op jouw. Lijkt me best een aardige verdeling van goed vs. kwaad.

Er zitten er 6 op Biobeast. Voor de rest is het beetje verdeelt. Ik denk dat we zeker goed zitten.

---------- Post toegevoegd 31 May 2013 om 18:31 ----------

Er zijn 5 stemmen niet op jou, en 6 wel op jouw. Lijkt me best een aardige verdeling van goed vs. kwaad.

Ben je kwaad dan? Remi zei t heel goed twee of drie verhalen terug. Sommigen overschatten zich of hebben overmoed, geloof me, je zit zo fout.

ik snap die stemmen op biobeast echt niet, heb hem hoog in mn groene boekje staan. waarom die stemmen op hem?

Niemand die doorheeft dat de cults wel heel erg weinig moeite doen mij er in te houden?
Niemand die doorheeft dat biobeast wel heel erg weinig moeite doet om zijn hint te verklaren?

---------- Post toegevoegd 31 May 2013 om 18:39 ----------

ik snap die stemmen op biobeast echt niet, heb hem hoog in mn groene boekje staan. waarom die stemmen op hem?
omdat hij de wolf is. fitness, joeyc, alleycat en kane zijn de overgeleven cults

Wil wel een keertje in het winnende kamp zitten:

Biobeast

Vind het ook raar dat Biobeast die tip dan gewoon niet zelf verklaard. Zou zijn laatste redding zijn.

Niemand die doorheeft dat biobeast wel heel erg weinig moeite doet om zijn hint te verklaren?

Ik had die hint fout, aanmeldingsdatum klopt niet.

Bij de executie van z1000 staat er dat hij door burgervrienden wordt geëxecuteerd. Ik neem dus aan dat de stemmen op z1000 van de goede afkomen.

Waar is t meisje met de oplossing van de hints dan?

Zo veel cults in de game denk je?

Alley cat stemt zogenaamd de wolf ee uit, tisgoed. Tunnelvisie tot en met. Je moet jezelf echt laten uitschrijven RobG als ik er uit ga en je ziet welke rol ik heb:roflol:

---------- Post toegevoegd 31 May 2013 om 18:44 ----------

Zo veel cults in de game denk je?

Nee, maar dat de mensen die z1000 er uit stemden goed zijn.

Bij de executie van z1000 staat er dat hij door burgervrienden wordt geëxecuteerd. Ik neem dus aan dat de stemmen op z1000 van de goede afkomen.

Die stemmen kwamen van iedereen af:

Biobeast
IMBAatwork
Whoopy
Lliydatoni
Flippie22
newinthegame
Jimbooo
Supersized
Kane

---------- Post toegevoegd 31 May 2013 om 18:45 ----------

Alley cat stemt zogenaamd de wolf ee uit, tisgoed. Tunnelvisie tot en met. Je moet jezelf echt laten uitschrijven RobG als ik er uit ga en je ziet welke rol ik heb:roflol:

Als jij een burger blijkt te zijn ga ik ernstig overwegen of ik nog ooit een weerwolf spel mee ga spelen.

Damned zeg, wil nu wel weten wat de rol van Bio is.
Heb het idee dat we een fout begaan, maar hoop dat Rob het weer bij het goede eind heeft.
Als dat zo is stem ik zowiezo op hem als winnaar van de doos repen.
Denk te weten wat zijn rol is dus zou hem graag blind volgen, maar twijfel in dit geval toch weer.

Die stemmen kwamen van iedereen af:

Biobeast
IMBAatwork
Whoopy
Lliydatoni
Flippie22
newinthegame
Jimbooo
Supersized
Kane

---------- Post toegevoegd 31 May 2013 om 18:45 ----------

Als jij een burger blijkt te zijn ga ik ernstig overwegen of ik nog ooit een weerwolf spel mee ga spelen.

Doe dat nu alvast maar dan:roflol:

Wie zit daar niet bij? Markrot en daster? Toevallig zelfde zogenaamde patroon als ik?

Zou ik ook doen als ik alley was, lekker de stemmers laten twijfelen

Zou ik ook doen als ik alley was, lekker de stemmers laten twijfelen

Tis dat ik door die tekst vab Remi denk dat je goed ben, anders was je de perfecte wolf geweest.

---------- Post toegevoegd 31 May 2013 om 19:00 ----------

Ik weet bijna zeker dat de wolf markrot of daster is(met de huidige verhaalkennis). Mijn stem staat op daster maar ben de hele avond weg en er staan er twee op markrot dus t is mogelijk handiger om op hem te stemmen. Ik laat mijn stem op Daster staan en hoop op bijval. En ik zweer t je Rob, als ik er uit ga, dan wordt t heel erg lastig voor je om nog te winnen. Je hebt nu Tunnelvisie op mij.

Laatst bewerkt:
Ik ga wel mee op Daster dan, zien wel waar het strand.
Denk echt dat Rob fout zit, maar dat dacht ik gisteren ook.
Als ik het nu weer fout heb dan laat mijn gevoel me goed in de steek.

Wat betreft daster is er geen zekerheid, maar ik ben zeker niet de wolf of cult. Ik had anders veel makkelijker op de achtergrond gebleven als ik dat was, wie heeft t überhaupt over bijv kimi2 gehad of daster of kane? Vandaar

Ik denk persoonlijk dat Rob G het vandaag niet bij het juiste eind gaat hebben. Toch volgen mensen hem nog steeds blindelings. Om te bewijzen dat hij er grandioos naast zit gaat mijn stem ook naar:

Biobeast

Zijn rol zal met zijn dood duidelijk worden, en hopelijk gaan mensen hun ogen eens open.

Laatst bewerkt:
Gisteren had Rob het in feite ook fout. Hij wist zeker dat Supersized de wolf was en was net zo verrast als jij toen die een cultist bleek te zijn.

Terug
Naar boven