MuscleMeat

Forumgame 13: New Beginning

fitness beginner vind hem erg onduidelijk spelen en denk een hint in het verhaal gevonden te hebben over hem

ik ben de eerste die op jou stemt toch nu?

niet de eerste dus.

en pas op mensen, er komt een cult trein op tegen mij. ze verraden hun eigen rollen nu!

hoewel ik niet zeker ben of het wel een echt culttrein is, kunnen ook burgers zijn die niet inzien dat een burger die een slechte keuze maakt niet altijd cultist is. dit zijn ook de burgers die 4-5 cultisten op hun lijstje nog hebben op dit moment in het spel (de helft van dat lijstje is dan nog eens gekopieerd van anderen)

ik hou mijn stem alleszinds op imba, maakt nu toch niet veel meer uit. lloyd, weet wel dat ik volgende keer op jouw stem

Ik ben wel een beetje zenuwachtig :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.306
STEMMEN WORDEN GETELD

bEREID JE VOOR JONGENS

waarom, jij hebt geluk dat de jager vertrouwen in jouw heeft en een cult trein tegen jouw heeft ook geen zin?
of ben je zenuwachtig voor de rol te weten van biobeast?

Ja voor de rol van biobeast. En als ik er naast zit hoeft de jager mij niet te beschermen. Dan mag hij rustig bij een ander gaan staan.

Ja het spel is wel over denk ik, dat hoop ik tenminste.

F5.gif

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.314
Het is alweer dag 7.

Vele burgers zijn gesloopt, het lange detective werk begint langzaam zijn tol te eisen. Burgers raken verwarder en verwarder en weten inmiddels niet meer zo goed waar zij het zoeken moeten.
Er is echter één dorpsbewoner zeker van zijn zaak, namelijk Rob G.

Hoewel zijn dag begint met lichtelijke frustratie houdt hij moed op een goede afloop.
Hij weet het zeker : Biobeast is de wolf.
Rob G heeft inmiddels een koninklijke status verkregen en er zijn er weinig die zijn gedachtes in twijfel trekken en dat is niet geheel zonder reden, Rob G heeft het immers een paar keer bij het rechte eind gehad. Desondanks kan een fout desastreuse gevolgen met zich mee brengen.

Maar Rob G kent geen twijfel. Biobeast is de wolf.
Al gauw krijg hij steun van zijn medebewoners. “Biobeast kan het wel eens zijn inderdaadf”
“Ik denk ook dat het Biobeast is. 721222833345573
Biobeast hoort al gauw overal zijn naam klinken op een negatieve manier en kijkt hartverscheurend toe hoe de dorpsbewoners alleen maar volgen en zelf minder nadenken.

“Zo moet Rob P zich dus gevoeld hebben” denkt Biobeast.
Biobeast kan het nog altijd niet geloven…”Is dit een droom?”.. Hij geeft zichzelf een paar tikken op z’n wang en komt tot de conclusie dat dus echt “real life” is.

“Tegenstand heeft geen zin Biobeast… We zijn met meer, werk mee en we zullen je een eervolle dood geven.” Biobeast denkt bij zichzelf “Hoe kan het ter dood veroordeeld worden door je eigen dorpsbewoners nou eervol zijn?” Maar Biobeast werk uiteindelijk toch maar mee en kiest ervoor de dorpsbewoners niet tot last te zijn.
Biobeast wordt begeleidt naar het dorpsplein en zodoende ook begeleidt naar zijn dood.
“Heb je nog wat te zeggen voor je doodgaat? “ ….”ja” antwoord Biobeast, namelijk:

“Als laatste wens heb ik graag dat ik sterf met mijn knuffel in mijn handen”

Er klinkt een hard gelach vanuit de toegestroomde menigte, maar desondanks is er één bewoner die nog enige sympathie kan opbrengen… “Ik ga wel roept” Rob G.

Rob G die het ondanks zijn verdenkingen toch een brok in z’n keel krijgt rent naar het huis van Biobeast om Biobeast zijn wens in vervulling te brengen.
Hij loopt naar de slaapkamer van Biobeast en ziet daar een kleine berenknuffel… Echter heeft de berenknuffel een briefje op zich geplakt gekregen waarop staat:

“Rob G jij bent verantwoordelijk voor de dood van een burger”

Rob G voelt de grond onder zijn voeten verdwijnen, maar voordat hij alles op een rijtje kan zetten wordt hij gestoord door een luid geschreeuw vanaf het dorpsplein wat luidt “JAA, DOOD HEM, DEZE WOLF VERDIENT GEEN SYMPATHIE, HIJ IS VERANTWOORDELIJK VOOR DE DOOD VAN ONZE BROERDERS EN ZAL STERVEN OP ONZE MANIER!!!”
“Het zal toch niet” denkt Rob G..
Met tranen in zijn ogen en een knuffel in zijn hand raast Rob G zich naar het dorpsplein, maar het is al te laat. Aan het touw hangt het levenloze lichaam van Biobeast.

Wanhopige gedachtes raken Rob G die inmiddels volledig het spoor bijster is. Uit onmacht zakt hij door zijn knieën en tranen vallen op de grond

“Wat heb ik gedaan? “

lonely-lost-sad-teddy-bear-woods-Favim.com-44395.jpg

inb4 roidrage :roflol:

waarom zo een triest verhaal, zat bijna te wenen....

Haha mooi verhaal.

Volgende keer toch maar een cult/evilside eruit stemmen in plaats van gokjes nemen?

Als Rob aan de goede kant staat, heeft hij zijn doos repen verknald denk ik. Als hij een verborgen cult is, verdient hij er 10 :D

ik stel voor dat we volgende ronde lloyd of imba eruit stemmen. juist nog wachten tot morgenvroeg

(ik zeg dit nu maar alvast omdat je nooit zeker kunt zijn dat je de volgende morgen nog leeft)

Terug
Naar boven