XXL Nutrition

Forumgame 13: New Beginning

721222833345573 de ****?
Toetsenbord aan het swaffelen ofzo?:P

Als ik cult ben zou dit wel een geniale move zijn :eyebrow:

als ik cult ben, ben ik echt rotslecht bezig.

als ik burger ben, ben ik even slecht bezig.

is volgens mij een van mijn slechtste potten tot nu toe. heb er vooral in het begin redelijk wat tijd in gestoken, maar merk dat ik echt nog paar dingen moet onderzoeken. spijtig genoeg moet ik dit weekend vol aan de bak wegens proefwerken/tentamens volgende week dus heb daar weer geen tijd voor :s

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.344
Als ik die reacties lees ga ik het kapot van het lachen :roflol:

als ik cult ben, ben ik echt rotslecht bezig.

als ik burger ben, ben ik even slecht bezig.

is volgens mij een van mijn slechtste potten tot nu toe. heb er vooral in het begin redelijk wat tijd in gestoken, maar merk dat ik echt nog paar dingen moet onderzoeken. spijtig genoeg moet ik dit weekend vol aan de bak wegens proefwerken/tentamens volgende week dus heb daar weer geen tijd voor :s

Ik ben ook niet best bezig, snapte ik het begin echt geen k*t van dit spel.

---------- Post toegevoegd 31 May 2013 om 21:45 ----------

Als ik die reacties lees ga ik het kapot van het lachen :roflol:

Haha ja jij geniet hier zeker wel van ;)

• #2.346
Als ik cult ben zou dit wel een geniale move zijn :eyebrow:
Ik denk al heel de tijd dat je de wolf bent, maar volgens de verhaaltjes van Remi kan dat gewoon niet zo zijn.
Als je cult bent speel je alsnog even geniaal als wanneer je de wolf bent. Sowieso heel tof dat er iemand bij zit die alle schaapjes een beetje leidt.

Ik ben je vandaag voor het eerst gevolgd, vooral omdat het toch niet meer uitmaakte. Toen dacht ik bovendien opeens je rol te kennen en begon ik zelfs nog te twijfelen over of je misschien toch gelijk had. Maar helaas ...

Vind het spel zoveel leuker dan ik had gedacht. Ik ben morgen echt heel de dag weg, is er een kans de volgende ronde pas zondag te spelen (als er misschien meer mensen zijn die op zaterdag weg zijn ...)?

Remi organiseert een hard spelletje haha

Misschien mogelijk om dag 7 pas maandag te posten? Effe weekendpauze zeg maar.

Joh, gewoon uitspelen man. Waarom nu nog wachten? Er zijn nog zo weinig spelers over, het kan zo af zijn. Ik stel voor dat we een directe hit op de wolf doen :p

• #2.356
Ik ben net 5 minuten thuis dus het verhaal krijgen jullie later dan 9 uur... Hoe laat weet ik, nog precies :D, maar wilde jullie daarvan op de hoogte brengen :).

Ben ik daarvoor zo vroeg opgestaan? :p

Ben benieuwd.

---------- Post toegevoegd 1 June 2013 om 08:50 ----------

Ik ben net 5 minuten thuis dus het verhaal krijgen jullie later dan 9 uur... Hoe laat weet ik, nog precies :D, maar wilde jullie daarvan op de hoogte brengen :).

Al weer later. Ik ben zo ff weg dus lees het straks wel.

Nu hopelijk met wat tips die ik wel begrijp :)

Ben ook weg vanaf ongeveer half 12 tot half 5, even beetje strongman uithangen :cool:
Is elke morgen wel spannend om te kijken of je niet opgegeten bent.

Terug
Naar boven