Flippie22
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 352
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
als ik cult ben, ben ik echt rotslecht bezig.
als ik burger ben, ben ik even slecht bezig.
is volgens mij een van mijn slechtste potten tot nu toe. heb er vooral in het begin redelijk wat tijd in gestoken, maar merk dat ik echt nog paar dingen moet onderzoeken. spijtig genoeg moet ik dit weekend vol aan de bak wegens proefwerken/tentamens volgende week dus heb daar weer geen tijd voor :s
Als ik die reacties lees ga ik het kapot van het lachen![]()

Ik ben ook niet best bezig, snapte ik het begin echt geen k*t van dit spel.
---------- Post toegevoegd 31 May 2013 om 21:45 ----------
Haha ja jij geniet hier zeker wel van![]()
reacties die ik krijg via pm zijn onbetaalbaar 

Morgen voor de verandering maar eens voor de 100% cults gaan?

Ik denk al heel de tijd dat je de wolf bent, maar volgens de verhaaltjes van Remi kan dat gewoon niet zo zijn.
Joh, gewoon uitspelen man. Waarom nu nog wachten? Er zijn nog zo weinig spelers over, het kan zo af zijn. Ik stel voor dat we een directe hit op de wolf doen![]()

ik stel voor dat we volgende ronde lloyd of imba eruit stemmen. juist nog wachten tot morgenvroeg
(ik zeg dit nu maar alvast omdat je nooit zeker kunt zijn dat je de volgende morgen nog leeft)
Ik ben net 5 minuten thuis dus het verhaal krijgen jullie later dan 9 uur... Hoe laat weet ik, nog precies, maar wilde jullie daarvan op de hoogte brengen
.